یک وانت با بار خربزه در اتوبان دچار حریق شد، ولی آتشنشانی عملکرد ضعیفی در خاموش کردن خودرو داشتند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
حساس‌ترین بازی هفته دوم لیگ برتر، میان دو تیم تراکتورو پرسپولیس در تبریز برگزار شد.
بوگاتی ویرون هنگام تعویض چرخ‌ها و لاستیک‌ها، هزینه‌ای بسیار گران داشت، اما بوگاتی هزینه‌های شیرون را به شدت کاهش داد. چرخ‌ها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که عمر زیادی را دوام می‌آورند و دیگر نیازی به تعویض ندارند، البته مگر اینکه آسیب دیده باشند.
انبوهی از سردرگمی‌ها و اطلاعات نادرست در مورد هزینه‌های سرویس و تعمیر هایپرکارهایی مانند بوگاتی شیرون و استون مارتین والکری منتشر شده است.اما یک چیزی که می‌توانیم از آن مطمئن باشیم، این است که هر زمانی که نیاز به انجام کاری با یکی از این خودروها داشته باشید، صورت‌حساب‌هایی را به همراه خواهد داشت که چشمان مردم را خیره خواهد کرد!
فرزاد صفوی، برنده مدال پاراکاراته آسیا شادی خود را با رقیب مغلوب اینگونه تقسیم کرد. فرزاد صفوی، در بخش معلولان ذهنی «سندرم داون کلاس کا۲۲» با غلبه بر حریفانش موفق به کسب عنوان قهرمانی شد.⁣ دومین دوره رقابت‌های پاراکاراته قهرمانی آسیا، ۳۰ تیر تا ۱ مرداد به میزبانی مالزی برگزار شد.
علیرضا نیکبخت واحدی، بازیکن پرحاشیه سال‌های دور فوتبال ایران که چند ماهی هست در قامت مربی در لیگ دسته ۳ به فوتبال برگشته، در این لیگ هم جنجال‌ساز شد و یک عکاس را در ورزشگاه ثامن‌الائمه مشهد با مشت زد! جالب اینکه نیکبخت در توجیه حرکات زشت و مضروب کردن عکاس، مدعی شده عکاس‌ها نباید وقتی بازیکنم را تنبیه می‌کنم از من عکس بگیرند! / آخرین خبر
نیروهای واگنر با سرعت تمام در امتداد بزرگراه روستوف-مسکو در حال پیشروی هستند.
ارتش ارمنستان طبق گزارش‌هایی اعلام کرد که نیرو‌های آذربایجان از تجهیزات توپخانه‌ای، پهپاد‌های جنگی و سلاح‌های خودکار برای حمله به مواضع خود در امتداد بخش‌های مختلف مرز ارمنستان با آذربایجان استفاده کردند.
واکنش عجیب وزیر امور خارجه صربستان به زلنسکی برای بستن دهانش را، ببینید.
امیر عابدزاده دروازه بان تیم ملی ایران که در لالیگا ۲ توپ می‌زند کار عجیبی انجام داد.
یک راننده پراید عقب ماشین خود را با بار پر کرده و یکی از سرنشین خودرو در موقعیت خطرناکی کنار راننده با در باز ایستاده است. جالب اینکه راننده با خونسردی هرچه تمام به مسیر خود ادامه می‌دهد.
سردار آزمون در شب تساوی بایر لورکوزن مقابل یونیون سن‌ژیلوا، از دقیقه ۶۸ وارد زمین شد، پاس گل تساوی تیمش را به نام خودش ثبت کرد و از «هواسکورد» نمره ۶.۳ گرفت.
پوتین به یک مقام رسمی اجازه داد نزدیکتر به او بنشیند، اما نه بیش از حد. این مقام با اطاعت یک صندلی را گرفت و با احتیاط نزدیکتر شد تا اینکه پوتین با اشاره دستش اشاره کرد که نزدیکتر نشود.
یک عابرپیاده در حرکتی ترسناک با جان خود بازی خطرناکی انجام داد و جلوی یک کامیونت با سرعت بالا دراز کشید.
یک دوچرخه سوار برزیلی در حالی که مشغول رکاب زدن در شهر بود، همزمان با یک توپ فوتبال هم حرکات نمایشی انجام داد.
والدین پیکه از دست شکیرا تصمیم به اسباب‌کشی گرفته‌اند. ماجرا از این قرار است که خانه سابقی که پیکه و شکیرا در بارسلونا در آن زندگی می‌کردند و حالا خواننده کلمبیایی در آن مستقر شده؛ دیوار به دیوار خانه والدین پیکه است.
ریکاردو ساپینتو بعد از اخراج مقابل مس کرمان شادی جنجالی با هواداران استقلالی حاضر در ورزشگاه انجام داد.
اجرای حرکات نمایشی خطرناک با موتور سیکلت حتی بدون کلاه ایمنی، باعث وقوع حادثه برای یک جوان شد.
شب گذشته در جریان برگزاری دیدار الفتح - الشباب، درحالی که کریچوویاک از ناحیه سر احساس ناراحتی می‌کرد و روی زمین افتاده بود، «وِلِز» با زدن توپ به سر او کرنر گرفت! منبع: تسنیم
خوشحالی طعنه‌آمیز هوادار تیم ملی اکوادور پس از پیروزی این تیم مقابل قطر در بازی افتتاحیه جام جهانی، هواداران میزبان را عصبانی کرد.
در دقیقه ۹۲ تصمیمات داور موجب اعتراض شدید مازیار زارع شد تا او با حرکتی عجیب به سوی داور برود، اما کریم باقری و یحیی گل‌محمدی وی را به آرامش دعوت کردند.
در دقیقه ۹۲ تصمیمات داور موجب اعتراض شدید مازیار زارع شد تا او با حرکتی عجیب به سوی داور برود، اما کریم باقری و یحیی گل‌محمدی وی را به آرامش دعوت کردند.
اما یکی از هواداران آنکاراگوچا پس از ورود غیرقانونی به زمین بازی (جیمی‌جامپ)، با ضربه‌ای شبیه به حرکات ورزش‌های رزمی به «صالح اوچان» که پشت به این هوادار ایستاده بود، حمله کرد.
تصاویری منتشر شده از خودرو اورژانس که با آژیر خود خبر از بیمار اورژانسی می‌دهد، اما با خودخواهی و حرکت غیرانسانی دو راننده مواجه می‌شود را ببینید.
پیش از شروع بازی منچستر یونایتد و لیورپول در ورزشگاه اولدترافورد اتفاق جالبی رخ داد و کریستیانو رونالدو کاری کرد که توجه شبکه‌های اجتماعی جلب شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ