روبرت لواندوفسکی از بازی در یک جام جهانی دیگر ترسی ندارد اما کاپیتان لهستان اذعان کرد که تیمش نیاز به تغییر تاکتیک دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دبیر شورای امنیت روسیه امروز فاش کرد: اعضای بدن نظامیان مجروح اوکراینی برای پیوند از بدنشان خارج می‌شوند.
تدسکی اینگونه توضیح می‌دهد: فکر می‌کنم قرار گرفتن در معرض فشار گرما در مقیاس فردی در بازه زمانی خاص، مفید است، اما اگر این شدت دما ادامه‌دارشود، بدن قادر به مقابله با آن نخواهد بود. این شدت و مدت گرما، خطراتی برای بدن شما ایجاد می‌کند که نمی‌تواند از پس آن‌ها برآید.
ایرنا نوشت: فروشندگان اعضای بدن تنها به ارومیه محدود نمی‌شود و برای فروش اعضای بدن از همه شهر‌های آذربایجان غربی می‌توان آگهی‌ها را دید، از این رو خرید و فروش اعضای بدن مختص یک شهر نیست و حتی اتاق‌های عمل توافقی است تا در کدام بیمارستان و کدام شهر این کار را انجام دهند.
متخصصان طب سنتی معتقدند هیچ مستند علمی در پزشکی برای اثبات موضوع نوشیدن هشت لیوان آب در روز وجود ندارد و فرد سالم فقط در صورت تشنگی باید آب بنوشد.
۲۴ کودک در موسسه خیریه زنجیره مهر به زندگی مشغولند؛ ۱۲ نفر با سن پایین‌تر در طبقه همکف و ۱۲ نفر دیگر هم در طبقه بالا که روایت‌ها می‌گوید تقریبا تمام این کودکان تنبیهات مختلفی از محرومیت از دریافت غذا تا برخورد شدید فیزیکی را تجربه کرده‌اند.
نیمار، ستاره برزیلی پاری سن ژرمن، در حال لذت بردن از تعطیلات است.
در حالت ایده‌آل، بسته به اینکه بدن شما غذا را چگونه تحمل می‌کند، باید حدود یک تا ۴ ساعت قبل از تمرین به بدن خود سوخت‌رسانی کنید. امتحان کنید و ببینید چه بازه زمانی برای بدن شما بهتر عمل می‌کند. اگر شما برای مسابقات ورزش می‌کنید، باید این موضوع را در طول روز‌های تمرین خود کشف کنید و نه در روز مسابقه.
مردان والیبال ایران، اولین تمرین وزنه خود را در ناگویای ژاپن پشت سر گذاشتند تا برای دیداری دوستانه با فرانسه آماده شوند.
برخی رسانه‌های آلمانی مدعی هستند تصمیم باشگاه بایرن مونیخ برای اخراج صالح حمیدزیچ در میانه جشن قهرمانی باواریایی‌ها در ورزشگاه خانگی کلن توسط رئیس باشگاه به او ابلاغ شده است.
رئیس جامعه اورولوژی ایران، در ارتباط با میزان شیوع سنگ‌های دستگاه ادراری در کشور توضیحاتی ارائه داد.
فهم ریتم بدن‌تان می‌تواند اثری مثبت روی عملکرد روزانه شما داشته باشد. اکثر افراد در اواخر صبح و اوایل شب بیشترین هشیاری ذهنی را دارند و در ابتدای بعدازظهر، زمانی که آماده خواب بعد از نهار هستند، بیشتر از هر زمان خواب‌آلودند. عملکرد ورزشی بعدازظهر و اوایل شب به اوج می‌رسد. لامپ‌های نورانی در شب، از جمله درخشش تلویزیون و صفحه‌های نمایشگر، زمان‌دهنده‌هایی هستند که بدن را برای بیدار ماندن فریب می‌دهند.
افراد مبتلا به مشکلات سلامت روان معمولا عمر کوتاه‌تری دارند و بیشتر به بیماری‌های مرتبط با افزایش سن مبتلا می‌شوند.
اولین مصاحبه تند سال با اظهارات طوفانی ابراهیم اشکش، سرمربی نفت مسجدسلیمان رقم خورد.
بهترین شربت برای پذیرایی از مهمان ها در ایام نوروز شربت سکنجبین است. این معجون هزار خواص معروف طب سنتی ایرانی می تواند بدن را پاکسازی نماید.
سفال‌های موجود در مقبره نشان می‌دهد که او در دهه آخر قرن سوم قبل از میلاد یا دهه‌های اول قرن دوم قبل از میلاد دفن شده است. در این بازه زمانی، ساردینیا مرکز فرهنگ پونیکی یا فنیقی برای صد‌ها سال، تحت حکومت رومیان قرار گرفته بود. از این رو تداعی تفکر روم باستان که به شدت تحت تاثیر ایده‌های یونان باستان بود در این منطقه دور از انتظار نیست. در آن زمان رومیان بر این باور بودند که میخکوب کردن اعضای بدن افرادی که بر اثر تشنج صرع می‌میرند می‌تواند از شیوع این بیماری به افراد دیگر جلوگیری کند.
سفال‌های موجود در مقبره نشان می‌دهد که او در دهه آخر قرن سوم قبل از میلاد یا دهه‌های اول قرن دوم قبل از میلاد دفن شده است. در این بازه زمانی، ساردینیا مرکز فرهنگ پونیکی یا فنیقی برای صد‌ها سال، تحت حکومت رومیان قرار گرفته بود. از این رو تداعی تفکر روم باستان که به شدت تحت تاثیر ایده‌های یونان باستان بود در این منطقه دور از انتظار نیست. در آن زمان رومیان بر این باور بودند که میخکوب کردن اعضای بدن افرادی که بر اثر تشنج صرع می‌میرند می‌تواند از شیوع این بیماری به افراد دیگر جلوگیری کند.
بین ۱۰ تا ۳۵ درصد از کل کالری شما باید از منابع پروتئین تامین شود. این عدد بسته به ترکیب بدن، سلامت، سطح و نوع فعالیت و اهداف شما متفاوت است. خوردن پروتئین کافی روزانه برای تامین نیاز‌های بدن ضروری است. پروتئین به بدن شما کمک می‌کند تا تعادل مایعات را حفظ کند، بافت‌ها را بسازد و ترمیم کند، مواد مغذی را حمل کند و سایر عملکرد‌های حیاتی را فراهم کند.
مصرف آب فراوان، خواب کافی، افزودن چاشنی‌های تند به غذا و گنجاندن مقادیر زیادی پروتئین در رژیم غذایی؛ راهکار‌هایی اثبات شده برای افزایش متابولیسم بدن و کاهش وزن هستند.
بدن ما برای گردش خون، حرکت ماهیچه‌ها و ترشح هورمون‌ها به کلسیم نیازمند است. جالب است بدانید بدن به طور طبیعی کلسیم تولید نمی‌کند و برای تامین کلسیم موردنیاز بدن خود، باید از منابع غذایی استفاده کنید.
بعضی روز‌ها - مهم نیست چقدر قهوه مصرف می‌کنید - باز نگه داشتن چشمانتان مشکل است، چه رسد به اینکه کار‌هایی را که باید در خانه یا محل کار انجام دهید، انجام دهید. با این حال اغلب اوقات، وقتی بالاخره شب میشود و به رختخواب می‌روید، باز هم بیدار می‌مانید. نمیتوانید بخوابید. چرا؟ چه اتفاقی در بدن شما افتاده است؟
منابع اصلی ویتامین‌های ضروری بدن را در این مطلب آورده ایم.
راب پیج سرمربی تیم ملی ولز می گوید که آنها برای صعود به دور بعد کار سختی را در پیش دارند.
دانشمندان معتقدند سطح هورمون گرسنگی در افراد لاغری که وزن زیادی از دست داده‌اند، بالاتر است؛ به همین دلیل، میل‌شان به غذا‌های بی‌ارزش بیشتر است و در نتیجه بدن سلول‌های چربی بیشتری برای افزایش سطح هورمون‌ها جمع می‌کند. همچنین متخصصان تصور می‌کنند کاهش وزن چشمگیر به کاهش سطح هورمون‌های بی‌اشت‌هایی که گرسنگی را سرکوب می‌کنند، منجر می‌شود.
پیشکسوت کشتی فرنگی گفت: همه می‌دانند من مخالف بنا هستم اما او زحمت کشیده و افتخارات زیادی داشته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ