سفال‌های موجود در مقبره نشان می‌دهد که او در دهه آخر قرن سوم قبل از میلاد یا دهه‌های اول قرن دوم قبل از میلاد دفن شده است. در این بازه زمانی، ساردینیا مرکز فرهنگ پونیکی یا فنیقی برای صد‌ها سال، تحت حکومت رومیان قرار گرفته بود. از این رو تداعی تفکر روم باستان که به شدت تحت تاثیر ایده‌های یونان باستان بود در این منطقه دور از انتظار نیست. در آن زمان رومیان بر این باور بودند که میخکوب کردن اعضای بدن افرادی که بر اثر تشنج صرع می‌میرند می‌تواند از شیوع این بیماری به افراد دیگر جلوگیری کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدافع ملی‌پوش و جنجالی الهلال پس از باخت مقابل النصر به زد ‌‌و خورد با ستاره النصری‌ها پرداخت.
مدافع ملی‌پوش و جنجالی الهلال پس از باخت مقابل النصر به زد ‌‌و خورد با ستاره النصری‌ها پرداخت.
نصر عبیات، فعال محیط‌زیست در خوزستان درباره پروژه سهراب گفت: امیدوارم سناریو پروژه آزادگان که باعث خشک‌شدن قسمت وسیعی از هورالعظیم شده، در پروژه سهراب تکرار نشود. در آینده نزدیک، وزارت نفت خود را برای بهره‌برداری از ۲۰ حلقه چاه نفت در پروژه سهراب آماده کرده است. من به جناب آقای سلاجقه می‌گویم اگر مجوز کوبیدن آخرین میخ بر تابوت هورالعظیم بدون استاندارد‌های محیط‌زیست زده شود، مطمئن باشند آیندگان ایران و مناطق مرزی مظلوم، کوتاهی شما را فراموش نخواهند کرد.
شرح یک همنشینی کوتاه با ستاره فوتبال ایران در دفتر کارش. جایی که او برای اولین بار به سئوالات و شایعات پاسخ می‌دهد.
استاد دانشگاه علامه طباطبایی در واکنش به برخورد فیزیکی حراست این دانشگاه با یکی از دانشجویان نوشت: «کوبیدن سر یک دانشجو به دیوار اسم رمز تحول دانشگاه است...اگر گفتند کتک زدن یک استثناء بوده است، کارل اشمیت را به یاد آرید، او دریافته بود آنچه استثناء است قاعده را تعیین می‌کند. ماجرا به کنترل و تنبیه دانشجو منحصر نیست. ماجرای قاعده‌ای است که کلیت دانشگاه را هدف گرفته است.»
گرگان- تصاویری جالب از کوبیدن دارکوب بر روی تنه درخت در جنگل النگدره گرگان را مشاهده می کنید.
بن سلمان با پی بردن به اشتباهات استراتژیک خود از کوبیدن بر طبل تنش‌جویی، استراتژی خروج از کانون‌های بحران و مناقشه را در دستور کار قرار داده است. او قصد دارد با دور کردن ریاض از غامض‌ترین مسائل منطقه‌ای خود را از درگیری‌های هزینه‌زا با قدرت‌های بزرگ منطقه هم‌چون ایران و ترکیه رها کند
صدا‌هایی که گیاهان منتشر می‌کنند مانند صدای کوبیدن یا صدای کلیک در فرکانس‌های بسیار بالایی است که برای انسان قابل تشخیص نیست. این صدا‌ها از شعاع بیش از یک متر قابل دریافت است. گیاهان بدون تنش، سر و صدای زیادی تولید نمی‌کنند.
سفال‌های موجود در مقبره نشان می‌دهد که او در دهه آخر قرن سوم قبل از میلاد یا دهه‌های اول قرن دوم قبل از میلاد دفن شده است. در این بازه زمانی، ساردینیا مرکز فرهنگ پونیکی یا فنیقی برای صد‌ها سال، تحت حکومت رومیان قرار گرفته بود. از این رو تداعی تفکر روم باستان که به شدت تحت تاثیر ایده‌های یونان باستان بود در این منطقه دور از انتظار نیست. در آن زمان رومیان بر این باور بودند که میخکوب کردن اعضای بدن افرادی که بر اثر تشنج صرع می‌میرند می‌تواند از شیوع این بیماری به افراد دیگر جلوگیری کند.
عروس جوان که تصور می‌کرد در این نزاع مادرشوهرش را به قتل رسانده است در تحقیقات گفت: مادرشوهرم از همان ابتدا مخالف این ازدواج بود و مدام زخم‌زبان می‌زد و یک لحظه هم اجازه نمی‌داد آرامش داشته باشم. روز حادثه به دیدنش رفتم، اما با هم درگیر شدیم و او را کتک زدم. وقتی مادرشوهرم بی‌هوش روی زمین افتاد، فکر کردم مرده است و از ترس فرار کردم. طلاهایش را هم سرقت کردم تا فکر کنند دزد به خانه‌اش آمده است. طلا‌ها را ۲۰۰ میلیون تومان فروختم و خرج کردم، اما الان پشیمانم.
یکی از موضوعات مطرح شده این روزها در محافل صهیونیست بحث انحلال و فروپاشی تشکیلات خودگردان فلسطین است.
اوسیمهن مهاجم فوق‌العاده‌ای است. من از پتانسیل بیان نشده او شگفت زده شده‌ام و هیجان‌زده هستم که ببینم او در آینده چه خواهد کرد.
دربی ملبورن بین ملبورن سیتی و ملبورن ویکتوری پس از صحنه‌های تکان دهنده با هجوم هواداران به زمین جنجالی شد. در دقیقه ۲۱، هواداران به زمین حمله کردند و توماس گلاور دروازه بان سیتی مورد حمله قرار گرفت و یک هوادار خشمگین با سطل زباله به صورتش کوبید.ماجرا از این قرار است که رئیس لیگ‌های فوتبال استرالیا اعلام کرد توافقی با ایالت نیو ساوث ولز به ارزش ۱۰ میلیون دلار حاصل شده که در پی آن میزبانی دیدارهای فینال این رقابت‌ها به مدت سه سال به سیدنی واگذار می‌شود. این اقدام سیتی تایید کرد که گلاور ۲۴ ساله دچار خونریزی از ناحیه سر شده و در رختکن تحت درمان بوده است.
دستیار سابق سر الکس فرگوسن در منچستریونایتد می‌گوید برای قضاوت درباره حرکت رونالدو در بازی دیشب مقابل تاتنهام زود است و شاید ترک ورزشگاه توسط او علتی داشته باشد.
پیروزی مقابل فرایبورگ رده دومی بایرن‌مونیخ را به صدر جدول بوندس‌لیگای آلمان نزدیک‌تر کرد.
دقایقی پس از کوبیدن به شیشه‌های جایگاه فولادشهر برای اعتراض به داور، ساپینتو با مشت‌های گره‌کرده در کانون توجهات قرار گرفت.
سید حسن خمینی با بیان اینکه امروز فضای مجازی واقعیتی است و تقابل با آن هم آب در هاون کوبیدن است، گفت: اما این هم مثل هر بستری دیگر است که در آن می شود دروغ گفت؛ دروغ هایی که بزرگ است ولی ممکن است کسی آن را باور کند و بر آن پایه و اساسی را قرار دهد.
مروز در جمهوری اسلامی همه باید نسبت به امیددهی حساس باشند. ممکن است هزار اشکال باشد، که هست، اما با ناامیدی به جایی نمی رسیم. یکی از فیلسوفان معاصر جمله بسیار لطیفی دارد؛ گفته بود من نمی گویم هرکسی امید دارد به نتیجه رسیده ولی می توانم بگویم هرکسی ناامید بوده به هیچ جایی نرسیده است
مدیر مسئول روزنامه کیهان گفت: مذاکره برای لغو تحریم‌ها آب در هاون کوبیدن است و با جرات می‌توان گفت که این مذاکرات راه به جائی نمی‌برد و می‌بینید که تاکنون از «ناکجا آباد»! بیرون نرفته است.
تصاویر ضبط شده از لحظه غافلگیری جالب سارقان خودرو توسط مالک را ببینید.
از شب گذشته برنامه های تلویزیونی و رادیویی برای کوبیدن ورزش و فوتبال بسیج شده اند تا حق مسلم آنها را ندهند. معاون بودجه سازمان صدا و سیما در شبکه خبر پا را فراتر گذاشته و علنا گفته که صداوسیما از فوتبال و وزارت ورزش طلبکار است!
در این لحظه ساکت از کوره در رفت و با کوبیدن مشتش بر روی میز صحبت‌های بازیکن را نقل کرد: بازی‌های شما از شبکه سه پخش نمی‌شود و من احتیاج دارم برای در تیمی بازی کنم که بازی‌های آن به صورت مستقیم از شبکه سراسری پخش شود
یک داور زن در جریان رقابت بین دو تیم ایندیپندنسیا و گارمنسه در لیگ منطقه ای آرژانتین هدف مشت یکی از بازیکنان قرار گرفت.
فرمانده انتظامی شهرستان علی‌آبادکتول بیان کرد: متأسفانه طی هفته‌های گذشته افرادی با حضور در محور‌های مواصلاتی اقدام به سنگ پراکنی کرده و با این کار موجب اخلال در تردد حمل و نقل عمومی شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ