پیشکسوت کشتی فرنگی گفت: همه می‌دانند من مخالف بنا هستم اما او زحمت کشیده و افتخارات زیادی داشته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کشتی‌گیر چغر و بد‌ بدن غایب آسیایی هانگژو و المپیک!
دبیر شورای امنیت روسیه امروز فاش کرد: اعضای بدن نظامیان مجروح اوکراینی برای پیوند از بدنشان خارج می‌شوند.
کشتی لوچو ورزش سنّتی و باستانی استان مازندران است که به ورزش پهلوانی لوچو نیز شهرت دارد و از دوران بسیار دور، جایگاهش را در فرهنگ و باور‌های ارزشی مردم مازندران تثبیت کرده است. در این کشتی هر یک از طرفین می‌کوشد تا یک یا چند نقطه از بدن حریف را به زمین بزنند. کشتی‌گیری که در خطر می‌افتد می‌تواند با زدن کف دو دست به هم از ادامه مسابقه خودداری نماید، اما حق خارج شدن از زمین را ندارد.
ایرنا نوشت: فروشندگان اعضای بدن تنها به ارومیه محدود نمی‌شود و برای فروش اعضای بدن از همه شهر‌های آذربایجان غربی می‌توان آگهی‌ها را دید، از این رو خرید و فروش اعضای بدن مختص یک شهر نیست و حتی اتاق‌های عمل توافقی است تا در کدام بیمارستان و کدام شهر این کار را انجام دهند.
متخصصان طب سنتی معتقدند هیچ مستند علمی در پزشکی برای اثبات موضوع نوشیدن هشت لیوان آب در روز وجود ندارد و فرد سالم فقط در صورت تشنگی باید آب بنوشد.
۲۴ کودک در موسسه خیریه زنجیره مهر به زندگی مشغولند؛ ۱۲ نفر با سن پایین‌تر در طبقه همکف و ۱۲ نفر دیگر هم در طبقه بالا که روایت‌ها می‌گوید تقریبا تمام این کودکان تنبیهات مختلفی از محرومیت از دریافت غذا تا برخورد شدید فیزیکی را تجربه کرده‌اند.
نیمار، ستاره برزیلی پاری سن ژرمن، در حال لذت بردن از تعطیلات است.
مردان والیبال ایران، اولین تمرین وزنه خود را در ناگویای ژاپن پشت سر گذاشتند تا برای دیداری دوستانه با فرانسه آماده شوند.
برخی رسانه‌های آلمانی مدعی هستند تصمیم باشگاه بایرن مونیخ برای اخراج صالح حمیدزیچ در میانه جشن قهرمانی باواریایی‌ها در ورزشگاه خانگی کلن توسط رئیس باشگاه به او ابلاغ شده است.
رئیس جامعه اورولوژی ایران، در ارتباط با میزان شیوع سنگ‌های دستگاه ادراری در کشور توضیحاتی ارائه داد.
فهم ریتم بدن‌تان می‌تواند اثری مثبت روی عملکرد روزانه شما داشته باشد. اکثر افراد در اواخر صبح و اوایل شب بیشترین هشیاری ذهنی را دارند و در ابتدای بعدازظهر، زمانی که آماده خواب بعد از نهار هستند، بیشتر از هر زمان خواب‌آلودند. عملکرد ورزشی بعدازظهر و اوایل شب به اوج می‌رسد. لامپ‌های نورانی در شب، از جمله درخشش تلویزیون و صفحه‌های نمایشگر، زمان‌دهنده‌هایی هستند که بدن را برای بیدار ماندن فریب می‌دهند.
افراد مبتلا به مشکلات سلامت روان معمولا عمر کوتاه‌تری دارند و بیشتر به بیماری‌های مرتبط با افزایش سن مبتلا می‌شوند.
اولین مصاحبه تند سال با اظهارات طوفانی ابراهیم اشکش، سرمربی نفت مسجدسلیمان رقم خورد.
بهترین شربت برای پذیرایی از مهمان ها در ایام نوروز شربت سکنجبین است. این معجون هزار خواص معروف طب سنتی ایرانی می تواند بدن را پاکسازی نماید.
بین ۱۰ تا ۳۵ درصد از کل کالری شما باید از منابع پروتئین تامین شود. این عدد بسته به ترکیب بدن، سلامت، سطح و نوع فعالیت و اهداف شما متفاوت است. خوردن پروتئین کافی روزانه برای تامین نیاز‌های بدن ضروری است. پروتئین به بدن شما کمک می‌کند تا تعادل مایعات را حفظ کند، بافت‌ها را بسازد و ترمیم کند، مواد مغذی را حمل کند و سایر عملکرد‌های حیاتی را فراهم کند.
مصرف آب فراوان، خواب کافی، افزودن چاشنی‌های تند به غذا و گنجاندن مقادیر زیادی پروتئین در رژیم غذایی؛ راهکار‌هایی اثبات شده برای افزایش متابولیسم بدن و کاهش وزن هستند.
بدن ما برای گردش خون، حرکت ماهیچه‌ها و ترشح هورمون‌ها به کلسیم نیازمند است. جالب است بدانید بدن به طور طبیعی کلسیم تولید نمی‌کند و برای تامین کلسیم موردنیاز بدن خود، باید از منابع غذایی استفاده کنید.
منابع اصلی ویتامین‌های ضروری بدن را در این مطلب آورده ایم.
علت بدن درد بعد از ورزش چیست؟ این پدیده نسبتاً شایع است، این درد که می‌تواند از خفیف تا شدید باشد و معمولاً چند روز پس از ورزش رخ می‌دهد. این نوع درد ماهیچه نباید با هر نوع دردی که ممکن است در طول ورزش تجربه کنید، مانند درد حاد، ناگهانی و شدید یک آسیب، مانند ماهیچه یا رگ به رگ شدن اشتباه گرفته شود.
راب پیج سرمربی تیم ملی ولز می گوید که آنها برای صعود به دور بعد کار سختی را در پیش دارند.
با اهدای اعضای بدن مرحوم سالار مغانی رحیمی دانش آموز اهل فیروزاباد استان فارس، هفت بیمار جانی دوباره یافتند.
به طور متوسط ​​یک فرد بالغ روزانه به چه مقدار آب نیاز دارد؟ احتمالا پاسخ معمولی را شنیده‌اید: هشت لیوان که گاهی اوقات ۸ × ۸ بیان می‌شود. اما علم زیادی پشت این توصیه وجود ندارد. یک بررسی تحقیقاتی در سال ۲۰۰۲ اساسا هیچ مطالعه قابل اعتمادی پیدا نکرد.
چطور می‌شود که تعدادی از کشتی‌گیران آمریکایی با پودر، کشتی‌گیران ایرانی را شکست داده باشند و دو نفر از آن‌ها به کشتی‌گیران ایرانی باخته باشند. به هر حال اگر پودر، توانی غیرمتعارف به آن‌ها داده، باید به طور مساوی تقسیم می‌شده و همه کشتی‌گیران آمریکایی حتی آن‌هایی که به ایرانی‌ها باختند، از این موضوع منتفع می‌شدند. چطور است که بدن رحمان عموزاد در تقابل با رقیب آمریکایی‌اش بسیار سرحال‌تر بود؟
نایب قهرمان سنگین وزن کشتی فرنگی جهان معتقد است کشتی گیران ترکیه عادت دارند در مسابقات بدن خود را چرب کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ