معاون اول رئیس جمهور گفت: دولت به دنبال سفر و زیارتی آسان، ارزان و ایمن برای زائران اربعین است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس مجلس در جمع بانوان موکبدار اربعین، گفت: مدیریت سفر اربعین به گونه‌ای است که نمی‌توان آن را در سازمانی از جنس دولتی دنبال کرد و باید کاملاً مردمی دنبال شود.
سرپرست سازمان توسعه تجارت با بیان اینکه گشایش بازارهای جدید را در دستور کار داریم، گفت: طی یکی دو سال آینده اتفاقات خوبی در حوزه تجارت خواهد افتاد.
به دنبال تشدید اعتراضات سراسری علیه سیاست‌های ضد انسانی دولت ماکرون، کاخ الیزه از لغو سفر از پیش برنامه‌ریزی شده رئیس جمهور فرانسه به آلمان خبر داد.
وزیر رفاه، کار و تعاون اجتماعی گفت: در حال حاضر در پی آن هستیم که بحث کالابرگ الکترونیکی را به شدت توسعه دهیم تا قدری به مهار تورم کمک کنیم.
رئیس دستگاه دیپلماسی عراق گفت: «عراق به دنبال ایجاد یک بازار نفتی در آفریقاست. ما تنها ۲۶ سفیر در جهان داریم و دست‌کم نیازمند ۸۰ سفیر دیگر هستیم. دولت نخست‌وزیر محمد شیاع السودانی بیشتر متمرکز بر مسائل داخلی است، نه خارج کشور که به نظر من هم این درست است. ما با آمریکا روابطی قوی داریم و برای توسعه این رابطه تلاش می‌کنیم، اما سفر نخست‌وزیر به آمریکا یک شرط نیست. او فعلا [برای سفر]زمان دارد.»
عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: دولت سیزدهم در عمل نشان داده به دنبال تنش زدایی است و سفر شمخانی به امارات می‌تواند بسیار مفید و مؤثر باشد.
رسلان‌مالکی گفت: دولت سیزدهم از ابتدای کار خود به دنبال جهش تولید مسکن و جبران‌کمبودهای مسکن‌ بوده است.
امام جمعه موقت تهران گفت: سفر رییس‌جمهور کشورمان به دعوت رییس‌جمهور چین آثار بین‌المللی و ملی به دنبال دارد. جانمایی ایران در معادلات آینده جهانی سهم بسیار مهمی است که با کار جهادی و دقت مسوولان باید به دست آید. هیات دولت در سفر به چین با برنامه حضور یافت و طرف چینی در تکریم و احترام سنگ‌تمام گذاشت تا مسئله عربستان تحت تاثیر قرار گیرد.
معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی بنیاد شهید و امور ایثارگران اشتغال و تأمین مسکن را از اولویت‌های بنیاد و مهمترین مسائل ایثارگران دانست و گفت: ضریب بیکاری ایثارگران 2 برابر بیکاری در
سفر رابرت مالی در واقع نشانه‌ای از عزم آمریکا برای اجرایی کردن پروژه استراتژی یکپارچه موشکی است. تمرکز دولت بایدن بر تهدیدهای اصلی و در حال وقوع برای آمریکا به‌خصوص در منطقه حیاتی خلیج‌‌‌فارس است که دلمشغولی و همزمان تردیدهای شرکای عرب آمریکا از تعهدات ایالات‌‌‌متحده را به دنبال داشته است. به‌خصوص که روند همکاری‌‌‌های شورای همکاری خلیج‌‌‌فارس و در راس آنها عربستان سعودی با چین و روسیه در حال افزایش است.
میزگرد مولد سازی با حضور کارشناسان اقتصادی در خبرگزاری مهر برگزار شد که کارشناسان معتقدند که اجرای این طرح می‌تواند باعث رشد اقتصادی شود.
جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی ظهر امروز(چهارشنبه) به ریاست معاون اول رئیس جمهور برگزار و تصمیمات لازم برای جهش در اجرای کریدور ترانزیتی شمال-جنوب و توسعه زنجیره ارزش نفت و گاز اتخاذ شد.
پس از آنکه سفر قبلی هیات آژانس به ایران به دنبال قطعنامه ضدایرانی اخیر شورای حکام کنسل شد و بعد از آن نیز مناسبات ایران و آژانس در مسیر وخیم‌‌‌تر شدن پیش رفت، روز گذشته محمد اسلامی، رئیس سازمان انرژی اتمی از سفر مسوولان آژانس در روزهای آینده به ایران خبر داد.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: تمام تلاش دولت معطوف به بازگرداندن انقلاب به ریل اصلی خود است تا با توجه ویژه به مطالبات برجامانده، اعتماد عمومی و سرمایه اجتماعی را تقویت کند.
رئیس جمهور با بیان اینکه امروز زنان سهم بالایی از افتخارات کشور در عرصه‌های مختلف دارند، گفت: دولت به طور جدی به دنبال رفع مشکلات بودجه‌ای و معیشتی زنان ورزشکار است.
عضو هیأت رئیسه مجلس گفت: مجلس و دولت به دنبال حل مشکلات مردم هستند و مجلس از اقدامات نظارتی خود کوتاه نمی‌آید.
رضاخواه نماینده مجلس گفت: دولت قبل دنبال بستن با کدخدا بود و داشت علیه منافع اقتصادی کشور عمل می‌کرد.
خرم‌آباد- اجرای پروژه راه آهن در مسیر دورود- خرم‌آباد امروز بعد از چند سال توقف و به دنبال دستور رئیس جمهور و تصویب در سفر دولت، مجددا آغاز شد تا امید به اجرای این طرح مهم ریلی قوت بگیرد.
نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: دولت به دنبال آن است که تا جای ممکن دلار را از چرخه روابط اقتصادی و مبادلات تجاری خود با یکسری از کشورها خارج کند.
در جریان دور اول سفرهای استانی دولت «خبرگزاری مهر» در پرونده‌ای جامع پیگیر مطالبات مردمی و گنجاندن آن‌ها در فهرست مصوبات سفر بود و سپس ضمن رصد عملکرد دولتمردان، اجرای مصوبات را دنبال کرد.
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: دولت مسیر گفتگو برای احیای روابط با عربستان را دنبال کرده است و بر اساس اطلاعات به دست آمده، در این زمینه به سطح بسیار خوبی رسیده‌ایم.
نامزد انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا می‌گوید که رئیس جمهوری فعلی این کشور با استفاده از جنگ اوکراین به‌دنبال مهندسی تغییر نظام در روسیه است.
سید ابراهیم رئیسی در طول یک سال گذشته ۶ سفر خارجی انجام داد و این سفرها نشان می‌دهد، دولت سیزدهم با حرکت در «ریلِ جدید» برنامه خود را در حوزه سیاست خارجی دنبال می‌کند.
عمانی ها رویکرد ثبات وایجاد فضای بدون تنش منطقه ای را دنبال میکنند و به عنوان یک کشور و به دولت علاقه مند به رفع تنش در منطقه معروفند و رایزنی ها ،مشورت ها و وساطتت ها همیشه در راستای این نقش در منطقه بوده است و با تغییر پادشاه هم همچنان این نقش را ایفا میکنند .

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ