کهکشان UGC ۱۱۸۶۰ در فاصله ۱۸۴ میلیون سال نوری از ما در صورت فلکی «اسب بزرگ» (Pegasus) قرار دارد و ظاهر بدون مشکل آن فریبنده است. این کهکشان اخیرا میزبان یک انفجار ستاره‌ای پرانرژی و تقریبا غیرقابل تصور بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک مار دو سر بسیار کمیاب در یک فروشگاه حیوانات خانگی در انگلیس از تخم بیرون آمد و خیلی زود به پدیده فضای مجازی بدل شد.
تصویری از گریه بازیگر نقش شمر در یک تعزیه در فضای مجازی مورد توجه قرار گرفته است.
یک مناقصه سئوال برانگیز: سازمان لیگ چه چیزی را به فروش گذاشته است؟
کاربری به نام نصیر این عکس را به اشتراک گذاشته: “حتی اگه مکالممون متوقف شد… برام یه آهنگ بفرست”/منبع:برترین‌ها
این کهکشان با نام «UGC 11860»، تقریباً در فاصله 184 میلیون سال نوری از زمین در صورت فلکی اسب بزرگ قرار دارد. این کهکشان مارپیچی مانند کهکشان راه شیری است که بازوهایی دارد و از ناحیه مرکزی متراکم و درخشان آن انحنا دارند.
تصویری جالب از چنار معروف امامزاده صالح در تهران؛ یک قرن قبل
بابک موسوی عکاس حیات وحش تصویری جالب از یک پلنگ ایرانی را منتشر کرد.
ان‌جی‌سی ۳۲۵۶ که به شکل چرخی از بازو‌های مارپیچی به هم پیچیده در یک ابر مه‌آلود است، شاید آرام به نظر برسد، اما این عکس، پیامد‌های یک برخورد کیهانی باستانی را نشان می‌دهد. این کهکشان منحرف‌شده، اثر برخورد بین دو کهکشان مارپیچی پرجرم است که ستاره‌شناسان تخمین می‌زنند حدود ۵۰۰ میلیون سال پیش با یکدیگر برخورد کرده‌اند.
این تصویر ابتدا به عنوان «روز بدون سیگار» در یکی از خوابگاه‌های دخترانه تهران منتشر شد، اما پس از انتشار با واکنش‌های بسیاری روبه رو شد.
فرشاد عباسی، عکاس باتجربه ورزشی، تصاویر خود از دربی را در اختیار ورزش سه قرار داده است.
تلسکوپ فضایی «هابل» تصویر خیره‌کننده‌ای از پیامد انفجار «ابر نو اختر» نوع ۲ در کهکشان مارپیچی «یوجی‌سی ۲۸۹۰» در فاصله ۳۰ میلیون سال نوری از زمین ثبت کرده است.
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان گیلان گفت: محیط‌بانان اشکورات رودسر در پایش‌های میدانی خود در مناطق شکار ممنوع اشکورات، با شناسایی مسیر حرکت پلنگ در این منطقه و نصب دوربین‌های تله ای، موفق به ضبط تصویر این گونه ارزشمند شدند.
رئیس جمهور آندرس مانوئل لوپز اوبرادور، تصویری عجیب را در رسانه‌های اجتماعی منتشر کرد که نشان می‌دهد ممکن است یک جن در باور‌های مایا باشد.
ستاره شناسان در سازمان فضایی اروپا(ESA) با استفاده از تلسکوپ فضایی جیمز وب تصویری از یک کهکشان مارپیچ ثبت کرده اند که شباهت زیادی به راه شیری دارد.
زارع پور، وزیر ارتباطات در یک برنامه زنده اقدام به برقراری تماس تصویری از طریق یکی از پلتفرم های داخلی(بله) با خارج از کشور کرد و کیفیت تماس را در مقابل دوربین ها به نمایش گذاشت.
تصویری زیبا از یک پلنگ ایرانی جوان پای آبشخور که می‌شود گفت رکورددار نزدیکترین فاصله از دوربین‌ است و عکاس متبحری همچون سیدبابک موسوی آنرا از درون یک کومه به ثبت رسانده.
تصویری زیبا از یک پلنگ ایرانی جوان پای آبشخور که می‌شود گفت رکورددار نزدیکترین فاصله از دوربین است و عکاس متبحری همچون سیدبابک موسوی آنرا از درون یک کومه به ثبت رسانده.
مومیایی ژور برای دانشگاهیان بسیار مهم است زیرا در آمریکای شمالی پیدا شد و کامل‌ترین گرگ عصر یخبندان است که تاکنون یافت شده است.
در تصویر، به نظر می‌رسد که گلبول در حال بلعیدن کهکشان مارپیچی ESO ۲۵۷-۱۹ (PGC ۲۱۳۳۸) در بالا سمت چپ است. در واقع، این کهکشان بیش از صد میلیون سال نوری دورتر از ما است و تنها بر اساس برهم نهی اتفاقی در نزدیکی CG۴ قرار گرفته است.
ناسا با انتشار تصویری از یک کهکشان مارپیچی به رنگ پرچم برزیل درگذشت پله، اسطوره‌ فوتبال جهان را تسلیت گفت.
یک مسابقه دوستانه بین اسطوره های دنیای فوتبال و کارگران مستقر در قطر برگزار شد.
پرتغال با برد دو برصفر در مسابقه دشوار مقابل اروگوئه بدل به سومین تیم صعود کننده به دور حذفی جام جهانی شد.
در پایان زندگی این مانگوس پایان خوشی داشت و بونوبو در نهایت "حیوان خانگی" خود را آزاد کرد. رمز و راز پشت این عکس بخشی از جذابیت آن برای داوران مسابقه موزه تاریخ طبیعی است.
در زیر تصویری از تیتر یک روزنامه صبح نو را مشاهده می کنید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ