خانواده لیونل مسی، ستاره آرژانتینی برای دیدن بازی استرالیا و آرژانتین وارد ورزشگاه احمد بن علی جام جهانی شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس جمهور به مناسبت روز خبرنگار از سازمان صداوسیما بازدید کرد و در استدیو برنامه سیمای خانواده حضور پیدا کرد.
رئیس جمهور شامگاه چهارشنبه با حضور در منزل شهیدان خالقی‌پور، با مادر و دیگر اعضای خانواده این شهیدان دیدار و گفتگو کرد.
رئیس جمهور شامگاه چهارشنبه با حضور در منزل شهیدان خالقی‌پور، با مادر و دیگر اعضای خانواده این شهیدان دیدار و گفتگو کرد.
مدیرکل امور بین‌الملل معاونت امور زنان و خانواده بر افزایش حضور زنان در حکمرانی با توجه بر توسعه نقش‌پذیری بانوان تاکید کرد.
کریستیانو رونالدو فوق ستاره دنیای فوتبال که در حال حاضر در تیم النصر عربستان توپ می‌زند و دوست دخترش، جورجینا رودریگز از شهرت و محبوبیت غیرقابل تصوری برخوردارند. قطعا این سطح از حضور و زندگی در ملاء‌عام با ریسک‌هایی همراه است، درنتیجه جای تعجب نیست که خانواده رونالدو بادیگارد‌هایی داشته باشند. اما بادیگارد‌های رونالدو چه کسانی هستند؟ در این مطلب می‌خواهیم با محافظان دوقلوی کریستیانو رونالدو و جورجینا رودریگز که از آن‌ها و خانواده‌شان محافظت می‌کنند و ماشین‌های لاکچری این دو را می‌رانند، بیشتر آشنا شویم.
نمایندگان مردم در خانه ملت در نشست علنی ۱۹ اردیبهشت ماه مجلس به بررسی و آسیب شناسی ساز و کار تأمین و تخصیص نیازهای ارزی در حوزه واردات مواداولیه و تجهیزات مورد نیاز واحدهای صنعتی تولیدی پرداختند و بانک مرکزی را مسئول ثبات بازار و نرخ ارز دانستند.
معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده با اشاره به ضرورت تقویت روحیه ایثار و ترویج سبک زندگی اسلامی گفت: امیدواریم شاهد افزایش حضور بانوان در مسائل کلان کشور باشیم.
معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده گفت: حضور زنان در ورزشگاه‌ها منوط به ایجاد زیرساخت مناسب است.
جشن تولد 38 سالگی کریستیانو رونالدو در عربستان، به صورت ساده و با حضور خانواده و دوستان این فوق ستاره پا‌به‌سن گذاشته برگزار شد.
قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت به رغم پشتوانه‌هایی که در اسناد کلان و بالادستی داشته، نتوانسته در یکسال اول اجرا به توفیق چندانی منجر شده و حتی اوضاع نامطلوب کشور در حوزه خانواده و جمعیت را تثبیت نماید. شروع نامطمئنی که بعید است به فرجامی دلچسب در آینده منجر شود مگر آنکه بازنگری در دستور کار قرار گرفته و تغییراتی را شاهد باشیم.
در آستانه سومین سالگرد شهادت سردار رشید و پرافتخار اسلام‌ شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، ساعتی پیش حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضائیه وارد استان کرمان شد.
رئیس جمهور در شب یلدا با حضور در منزل شهید آرمان علی‌وردی با خانواده این شهید گرانقدر دیدار و گفتگو کرد.
قرعه کشی فروش فوق العاده حمایت از خانواده و مرحله ششم جایگزینی خودروهای فرسوده با حضور نمایندگان نهادهای نظارتی برگزار شد.
محمدصالح نیکبخت، وکیل دادگستری که وکالت خانواده مرحوم مهسا امینی را نیز برعهده دارد از اتفاقی فراتر از همه موارد فوق می‌گوید: «گزینش از میان گزینش‌شدگان». نیکبخت می‌گوید که هم‌اکنون از میان بیش از ۶۰ هزار وکیل دارای پروانه وکالت از کانون‌های وکلای کشور و مرکز مشاوران حقوقی تحت نظر قوه قضاییه کمتر از هزار نفر اجازه ورود در مرحله تحقیقات را دارند و بسیاری از آنان هم دیگر مورد قبول دستگاه‌های قضایی نیستند. در شرایط کنونی که از ۲ ماه پیش آغاز و پایان آن متصور نیست طبق این قانون فقط این افراد در مرحله تحقیقات حق حضور دارند و شنیده‌ها حاکی است که برخی از قضات دادگاه‌ها و حتی دادسرا‌ها از حضور همین وکلای دستچین‌شده قوه قضاییه نیز ممانعت می‌کنند!
مراسم روز بزرگداشت یاد سربازان کشته شده در جنگ جهانی اول با حضور چارلز سوم پادشاه انگلیس و اعضای خانواده سلطنتی در وایت هال لندن برگزار شد. روز بزرگداشت روزی است که در کشورهای اعضای اتحادیه کشورهای همسود (کامان ولس) از زمان پایان جنگ جهانی اول برای زنده نگه داشتن یاد سربازان کشته شده در هنگام انجام وظیفه در جنگ جهانی اول برگزار می‌شود. با پیروی از رسمی که جرج پنجم در سال ۱۹۱۹ بنیان گذاشت، بسیاری از کشورهای غیر عضو اتحادیه کشورهای همسود هم این روز را گرامی می‌دارند.
در حمله تروریستی داعش به حرم شاهچراغ (ع)، ۱۳ نفر از هموطنانمان به شهادت رسیدند که ۳ نفر از آن‌ها پدر و مادر و برادر آرتین سرایداران بودند./فارس
رئیسی حضور غیرتمندانه شهید علی‌وردی و امثال او در صحنه دفاع از امنیت را الهام‌بخش و روشنگر خواند و گفت: خون این شهید بزرگوار و سایر شهدای مدافع امنیت، با آشکار کردن ماهیت واقعی بدخواهان کشور، رشد بصیرت و آگاهی بیشتر مردم را در پی خواهد داشت.
«بدیهی است بدون دعوت و حضور پزشکان عالیقدر و معتمد، در جلسات کمیسیون بمنظور بررسی علت مرگ فرزندمان، به جهت نوع برخوردهای اولیه پزشکی قانونی که جزییات آن به اطلاع ریاست محترم دادسرای جنایی رسیده است، اعلام می‌داریم که «به هیچ وجه» نظریه پزشکی قانونی مورد تایید ما نخواهد بود.»
خانواده شهید سلیمانی با حضور در نهاد ریاست جمهوری با رئیس جمهور دیدار و گفتگو کردند.
رئیس‌جمهور در تماس تلفنی با خانواده شهید «حسین اجاقی»، گفت: حضور حماسی مردم تبریز در تشییع این شهید، نشانه قدرشناسی از مدافعان امنیت و انزجار از آشوب‌طلبان است.
سرمربی جدید تیم ملی ایران با پیامی نسبت به بازگشت دوباره به ایران واکنش نشان داد.
در حالی که بحث ورود زنان تماشاگر به استادیوم‌های لیگ برتر فوتبال کشورمان داغ شده است و مسوولان مدام آماده نبودن زیرساخت‌ها را بهانه می‌کنند، در لیگ برتر فوتبال ساحلی همه امکانات مهیا شده و خانم ها همراه همسر و فرزندان روی سکوها مشغول تماشا شده اند
با حضور فرمانده کل ارتش در منزل مادر شهیدان والامقام محمدعلی، محمدجواد و علی اصغر بیات، نشان فداکاری ارتش به این خانواده معظم اهدا شد.
لوح و تندیس واحد منتخب تولیدی روز ملی صنعت و معدن به بهمن دیزل رسید

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ