لوح و تندیس واحد منتخب تولیدی روز ملی صنعت و معدن به بهمن دیزل رسید
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اگر فردا روزی جوانی ساده دل تحت تاثیر حرف‌های شما برداشت و گلوله‌ای خالی کرد توی سر فلان کسی که شما او را متهم به اخلال در اقتصاد انقلابی می‌دانید هیچ کس مقصر نیست جز شما. اگر فردا روزی جمعی جوان ساده لوح حرف‌های شما را جدی گرفتند و خواستند در این مملکت ترور و مبارزه مسلحانه راه بیندازند فقط و فقط باید گریبان شما را گرفت.
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان تهران با ارسال لوح سپاسی از بانک ملت قدردانی کرد.
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان تهران با ارسال لوح سپاسی از بانک ملت قدردانی کرد.
بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)، با اهدای لوح سپاس، تندیس و نشان عالی برکت از بانک ملت به دلیل حمایت از طرح های اشتغالزایی، تجلیل کرد.
بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)، با اهدای لوح سپاس، تندیس و نشان عالی برکت از بانک ملت به دلیل حمایت از طرح های اشتغالزایی، تجلیل کرد.
هلدینگ توسعه فناوری اطلاعات گردشگری ایران ( TIT) در هفتمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری موفق به دریافت لوح تقدیر و تندیس شد.
با کسب بالاترین امتیاز، روابط‌عمومی همراه اول در دهمین دوره جشنواره ستارگان روابط‌عمومی ایران، لوح ویژه «ارتباطات رسانه‌ای» را دریافت کرد و به‌عنوان روابط‌عمومی برتر در بخش «روابط عمومی دیجیتال» معرفی شد.
کریپتوس یک لوح رمزگذاری شده اسرارآمیز است که «جیم سنبورن» آن را طراحی کرده است و درست در خارج از مقر CIA در لنگلی، ویرجینیا قرار دارد. در واقع این نوشته آنقدر مرموز است که حتی سازمان سیا هم نتوانسته این کد را به طور کامل رمزگشایی کند
در نخستین رویداد بین المللی تامین مالی، نوآوری و فن آوری (فینوتکس) سال 1402، از بانک ملت به عنوان یکی از نهادهای تاثیر گذار در تامین مالی، نوآوری و فن آوری با اهدای لوح سپاس و تندیس تجلیل شد.
معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد: بر اساس بخشنامه صادره، فروش هرگونه جزوه و لوح فشرده به دانش‌آموزان تحت عنوان تکالیف نوروزی ممنوع است.
معصومه نجفی پازوکی درخصوص تکالیف نوروزی دانش‌آموزان، گفت: در این زمینه فروش هرگونه جزوه و لوح فشرده به عنوان تکالیف نوروزی ممنوع است. بر این اساس، بخشنامه کرده‌ایم که ارائه پیک‌های نوروزی به این صورت ممنوع هستند.
سامانه خودرو متصل ایرانسل در هفتمین جشنواره ملی نوآوری برتر ایرانی که با هدف توسعه اقتصاد ملی و حمایت از نوآوری‌های داخلی برگزار شد، لوح زرین و گواهینامه «نوآوری برتر ایرانی» سال 1401 را دریافت کرد.
هفتمین کنگره پزشکی کنفدراسیون فوتبال آسیا و سومین دوره مراسم تقدیر از بهترین های پزشکی فوتبال آسیا از تاریخ ۱۱ تا ۱۵ اسفند ماه سال جاری در دوحه حال برگزاری است.
اهواز- در سی و ششمین نمایشگاه ملی صنایع‌دستی، لوح ثبت شهر ملی حصیربافی توسط وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی به شهردار رفیع اهدا شد.
1500 دلار جایزه نقدی، تندیس جشنواره و لوح تقدیر این بخش به حیدر جمعه برای نمایش «امل» از عراق تعلق گرفت. 1500 دلار جایزه نقدی، تندیس جشنواره و لوح تقدیر این بخش به مرجان آقانوری برای نمایش «آلاء» از ایران به‌عنوان اثر برگزیده رسید. 1500 دلار جایزه نقدی، تندیس جشنواره و لوح تقدیر بخش کارگردانی به جواد الاسدی برای نمایش «امل» از عراق به‌عنوان اثر برگزیده رسید. نمایش «امل» به کارگردانی جواد الاسدی از عراق با دریافت 1500 دلار جایزه نقدی، تندیس جشنواره و لوح تقدیر به‌عنوان بهترین نمایش این بخش معرفی شد.
شرکت ملی صنایع مس ایران در همایش معرفی 100 شرکت برتر کشور در ردیف 5 شرکت برتر قرار گرفت و برپایه شاخص‌های تعریف شده با دریافت لوح تقدیر و تندیس همایش به‌ عنوان سومین شرکت برتر از نظر سودآوری معرفی شد.
ایرانسل تندیس و لوح تقدیر پیشتاز اقتصاد ایران را از معاون اول رئیس‌جمهوری دریافت کرد.
ایرانسل تندیس و لوح تقدیر پیشتاز اقتصاد ایران را از معاون اول رئیس‌جمهوری دریافت کرد.
هاشمی‌طبا گفت: در روابط بین المللی کشور دوست پیدا نکنید. همه کشور‌ها بر اساس منافع خودشان، گرایش به هر طرف که چرب‌تر باشد یا منافعش بیشتر باشد دارند. با بعضی از کشور‌ها ممکن است یک لحظه دشمنی پیدا کنند، بعد با هم کنار می‌آیند. این که ما بگیم فلان کشور دوست ماست، شاید در تعارف بگوییم، ولی کشور‌ها منافع خودشان را می‌خواهند و به دنبال منافع خودشان هستند. ما خیلی ساده لوح هستیم که بخواهیم بگوییم یا باور کنیم فلان کشور دوست ماست، آن‌ها دوست خودشان هستند.
ایرانسل همانند سال‌های گذشته، موفق به دریافت لوح‌تندیس «نشان ویژه روابط‌عمومی دیجیتال» و تندیس و لوح «جایزه ملی روابط‌عمومی برتر» شد.
ایرانسل، همانند سال‌های گذشته، موفق به دریافت لوح‌تندیس «نشان ویژه روابط‌عمومی دیجیتال» و تندیس و لوح «جایزه ملی روابط‌عمومی برتر» از هجدهمین دوره سمپوزیوم بین‌المللی روابط‌عمومی و نوزدهمین جشنواره برترین‌های روابط‌عمومی ایران، با کسب بیشترین امتیازهای لازم از ارزیابی‌های تخصصی شد.
محققان کشور موفق به تولید لوح های فشرده چند منظوره با فناوری نانو شدند.
دبیر هشتمین جشنواره دانش آموزی فیلم کوتاه مدرسه گفت: آئین بزرگداشت ابوریحان بیرونی و اعطای تندیس و لوح تقدیر بخش علمی آموزشی جشنواره فیلم مدرسه به صورت مشترک برگزار خواهد شد.
گروه صنعتی ایران خودرو تندیس برتر و لوح تقدیر چهارمین جشنواره ملی حاتم را دریافت کرد.
«من به مرکز خدمات گفتم که اگر شما دستتان می‌رسد و می‌توانید کاری کنید، در جهت تشویق فرزندآوری و تشویق این مادر، حد اقل یک لوح تقدیر بدهید. یک چیزی بنویسید و به او بدهید. چیزی که دلش را خوش کند. این می شود حمایت معنوی.»

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ