نخست‌وزیر پیشبرد امور لبنان تأکید کرد که اراده سیاسی برای انتخاب رئیس جمهوری در این کشور وجود ندارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اصفهان- دبیر ستاد ملی مقابله با گردوغبار گفت: از سه میلیون هکتار مناطق تالابی کشور نیمی از این عرصه های غبار خیز محسوب می شود.
نجف آبادی درباره موانع قانونی کردن توزیع الکل قانونی در کشور گفت: در ایران برای حفظ شعائر مذهبی و قانون دین درمورد عدم مصرف الکل برای مسلمانان قانونی شدم الکل خوراکی در کشور شدنی نیست، ولی باید فکری بکنیم که چرا مصرف الکل در ایران حتی نسبت به کشور‌هایی که مصرف در آن‌ها آزاد است بیشتر است. ما هم پای درددل دیگران می‌نشینیم و در جریان هستیم که مصرف الکل در کشور کم نیست. مصرف الکل حتی به صورت غیر قانونی هم باید شرایطی داشته باشد موجب مرگ افراد نشود.
رئیس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: کشور حدود ۷۵ الی ۷۸ درصد آماده مقابله با بحران‌ها است و اگر بحرانی پیش بیاید توانمندی خوبی برای اسکان‌های اضطراری وجود دارد.
کویر میقان یکی از کانون‌های بحرانی کشور بوده که در استان مرکزی قرار دارد. اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری این استان توانسته با مدیریت، بخشی از پوشش گیاهی مناطق شمالی این کویر را احیا کند.
وزیر دفاع صربستان از اعزام نیروهای نظامی این کشور به مرز مشترک با کوزوو خبر داد.
رئیس سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور از تشکیل ستاد مدیریت بحران برای پیشگیری و کنترل حریق در ستاد و استان‌ها با مدیریت فرماندهان یگان حفاظت منابع طبیعی خبر داد.
انتصاب ترکی که فاقد هرگونه سابقه و تجربه بنگاه داری می‌باشد به مدیر عاملی صندوقی که یکی از بزرگترین بنگاه‌های اقتصادی کشور گامی بلند به طرف وخامت بیشتر اوضاع صندوق بود؛ شاید بتوان گفت تنها صلاحیت ترکی برای این مسئولیت هم استانی بودن با وزیر است!
گرمی- نماینده مردم گرمی و انگوت در مجلس شورای اسلامی گفت: جلسه بحرانی و اضطراری از وزیر کشور درخواست کردیم تا در مورد سیل گرمی و انگوت تدبیری عالمانه بیاندیشند.
حضرتی گفت: کشور با ناکارآمدی در حوزه روابط بین الملل، در بخش داخلی و نهایتا بحرانی ویژه در بخش اقتصاد مواجه است.
منابع محلی در ترکیه از وضعیت بحرانی مناطق سیل زده در جنوب این کشور خبر می دهند.
احمد وحیدی ۲۷ بهمن‌ماه در نشست اضطراری ستاد مدیریت بحران این استان دستور داد تا به تعداد نیاز بالگرد برای تسریع در امر امدادرسانی به مردم این استان اختصاص یابد. وی افزود: این بالگرد‌ها به منظور توزیع اقلام ضروری نظیر آرد، مواد غذایی و لوازم بهداشتی در مناطق سخت گذر و محاصره در برف بزودی وارد استان می‌شود.
مقصود فراستخواه گفت: جِرم بحرانی اعتراض در حال وخیم‌تر شدن است. نشانه های یک پوست اندازی بزرگ اجتماعی در جامعه ایران نمایان شده است.
زیباکلام می‌گوید: این روز‌ها که حداقل در ظاهر کمی از شدت اعتراضات میدانی کاسته شده، هسته سخت قدرت در ایران به دنبال آن است که سیاست‌های گذشته را با قدرت و صلابت بیشتری ادامه دهد.بسیاری از مدیران کشور، اساسا اعتقاد به وجود بحران در کشور ندارند.معتقدم اسباب و دلایلی که اعتراضات اخیر را شکل دادند تمام نشده‌اند. اصرار بر سیاست‌های متعصبانه و مخالفت با اصلاحات، باعث شده اعتراضات هم به سمت رادیکالیزه شدن، سوق پیدا کند.
افت فشار گاز از یک سو و سرما و یخ بندان در شهرهای شمالی کشور از سوی دیگر شرایط سخت و بحرانی را برای مردم و دولت به وجود آورده است.
ایران با کمبود گاز ناشی از مصرف غیربهینه روبرو است، اما اروپا با بحران گازی روبرو است که صنایع این کشور را دچار شوک وحشتناکی کرده است که با تداوم تحریم گازی روسیه، به قیمت یخ زدن اروپایی‌ها در سرما و هدر رفتن هزینه‌های این منطقه و نابودی صنایع اروپا به کام آمریکایی در جریان است و تمام خواهد شد.
«تهدید اوج گیری قطبی‌گرایی سیاسی-اجتماعی در ایران، خطر وقوع ابرتورم‌ها و سیلی از گرانی‌ها در کشور، و در نهایت، تلاش‌های گسترده کشور‌های غربی و متحدان منطقه‌ای آن‌ها جهت تحمیل انزوا به ایران، سه چالش و بحران اساسی هستند که ایران و حکمروایی ایرانی در شرایط کنونی با آن‌ها رو به رو هستند و بایستی هر چه سریع برای آن چاره‌ای اندیشیده شود.»
«تهدید اوج گیری قطبی‌گرایی سیاسی-اجتماعی در ایران، خطر وقوع ابرتورم‌ها و سیلی از گرانی‌ها در کشور، و در نهایت، تلاش‌های گسترده کشور‌های غربی و متحدان منطقه‌ای آن‌ها جهت تحمیل انزوا به ایران، سه چالش و بحران اساسی هستند که ایران و حکمروایی ایرانی در شرایط کنونی با آن‌ها رو به رو هستند و بایستی هر چه سریع برای آن چاره‌ای اندیشیده شود.»
نخست‌وزیر پیشبرد امور لبنان تأکید کرد که اراده سیاسی برای انتخاب رئیس جمهوری در این کشور وجود ندارد.
معاون آب و آبفای وزیر نیرو گفت: شرایط آب در کشور به گونه‌ای است که همه مدیران باید خود را در شرایط بحرانی ببینند و تصمیم‌گیری‌ها بر این اساس صورت پذیرد.
اصفهان- متخصص مدیریت زیست‌بوم‌های تالابی با اشاره به اینکه بیش از نیمی از مساحت تالاب‌های کشور ظرفیت تبدیل شدن به کانون گردوغبار را دارند، مشکلات ریشه‌ای وضعیت بحرانی تالاب‌ها را تشریح کرد.
یک عضو ائتلاف فتح عراق تاکید کرد که مشکلات این کشور از طریق گفتگوی مسقتیم حل و فصل می شود.
اروپا در انتظار شرایط سخت برای زمستان پیش رو است زیرا حجم گاز ارسالی روسیه از طریق خط لوله «نورد استریم ۱» به اروپا به ۲۰ درصد رسیده است
نخست وزیر عراق  و هادی العامری رئیس ائتلاف فتح در ادامه تلاش برای پایان دادن به بحرانی سیاسی این کشور دیدار و درباره آخرین تحولات سیاسی رایزنی کردند.
احمد وحیدی گفت: متروپل از وضعیت بحران خارج شده و بحرانی نیست و تنها ساختمانی است که در اختیار منطقه آزاد است و آن‌ها نیز قراردادی بستند، اما مطالعات برای نحوه تخریب قدری طولانی شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ