حضرتی گفت: کشور با ناکارآمدی در حوزه روابط بین الملل، در بخش داخلی و نهایتا بحرانی ویژه در بخش اقتصاد مواجه است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ارومیه - سفیر اندونزی در ایران با اشاره به وجود ظرفیت‌های قابل توجه آذربایجان‌غربی در حوزه‌های مختلف گفت: ما آماده ارتقاء و توسعه روابط هستیم و از این امر استقبال می‌کنیم.
اگر وجود پلتفرم‌های خدمت‌رسان ضروری است، که هست، چرا از سکو‌های قانون‌گریز سلب صلاحیت نمی‌شود و مدیریت آن‌ها به افراد صاحب صلاحیت و تحت نظارت مستقیم مراکز ذی‌ربط واگذار نمی‌شود؟! مگر امکانات و ظرفیت‌های مورد استفاده آن‌ها متعلق به نظام نیست؟! بنابراین چرا مالکیت و مدیریت آن‌ها در اختیار نظام نباشد؟! می‌فرمایند به نیروی کارآزموده نیاز است. بسم‌الله! مگر مدیران کنونی این پلتفرم‌ها شق‌القمر می‌کنند؟!
اگر وجود پلتفرم‌های خدمت‌رسان ضروری است، که هست، چرا از سکو‌های قانون‌گریز سلب صلاحیت نمی‌شود و مدیریت آن‌ها به افراد صاحب صلاحیت و تحت نظارت مستقیم مراکز ذی‌ربط واگذار نمی‌شود؟! مگر امکانات و ظرفیت‌های مورد استفاده آن‌ها متعلق به نظام نیست؟! بنابراین چرا مالکیت و مدیریت آن‌ها در اختیار نظام نباشد؟! می‌فرمایند به نیروی کارآزموده نیاز است. بسم‌الله! مگر مدیران کنونی این پلتفرم‌ها شق‌القمر می‌کنند؟!
رئیس جمهور در گفتگوی تلفنی با رئیس جمهور ازبکستان گفت: ظرفیت‌های زیادی برای توسعه تعاملات فیمابین وجود دارد.
رئیس‌جمهور گفت: ظرفیت‌های متنوع و خوبی در دو کشور وجود دارد که فعال کردن آنها به گسترش همکاری‌ها و تقویت روابط دوجانبه و به‌تبع آن توسعه تعاملات بین‌المللی دو طرف می‌انجامد.
رشت- رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان با بیان اینکه ظرفیت های کشاورزی استان ثروت آفرین هستند، گفت: بخش کشاورزی یکی از حوزه‌های اشتغال آفرین و اقتصادزا برای گیلان است.
خطیب نماز جمعه تهران گفت : ظرفیت‌های اخلاقی در جامعه شکوفا می‌شود و اگر جامعه را از انسان بگیرند و زیست اجتماعی را از او بگیرند انسانیت او و بخش عمده‌ای از آن به مخاطره می‌افتد.
صبح روز جاری همایش «تامین مالی طرح‌های اقتصادی و سرمایه‌گذاری استان یزد از بازار سرمایه» در شهر یزد با حضور رئیس سازمان بورس، مدیران عامل بورس و فرابورس و سایر مدیران بازار سرمایه برگزار شد.
ظرفیت‌های خالی زیادی در بازار هند وجود دارد که در «همایش معرفی فرصت‌ها و ظرفیت‌های حضور در بازار هندوستان» به این موضوع پرداخته می‌شود.
معاون توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی راهبردی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: رونمایی موشک فتاح در پی رونمایی موشک خرمشهر ۴ بیانگر ظرفیت‌های مکمل و مشترک نیروهای مسلح و وزارت دفاع است.
رییس جمهور گفت: ظرفیت‌های بسیار خوبی برای رشد اقتصاد دیجیتال کشور داریم.
سفرای جدید جمهوری اسلامی ایران در ۷ کشور جهان پیش از عزیمت به محل مأموریت خود، با رئیس جمهور دیدار کردند.
موضوع ورود نیروی انتظامی کشور به حوزه اجرایی پدیده‌هایی که از ظرافت‌های بسیار بالایی برخوردار است، خطر استهلاک هیبت و اقتدار نیروی پلیس را در جامعه افزایش می‌دهد. مسئله حجاب و بی‌حجابی یکی از همان مسائل بسیار پیچیده است که نیروی پلیس قادر به مدیریت حاشیه‌های ظریف آن نیست.
مشهد ـ معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران خراسان رضوی گفت: قطعاً ظرفیت‌های رسانه‌ای استان متناسب با نیاز نیست، بنابراین رسانه ملی رویکرد متفاوتی را نسبت به زائران مدنظر داشته باشد.
معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت جهاد کشاورزی در کشور قزاقستان گفت: ایران و قزاقستان تقویت روابط دوجانبه و استفاده از ظرفیت‌های دو کشور را با جدیت دنبال می‌کنند.
دکتر سیدحسین موسویان گفت: طبق آماری که برخی از مسئولین کشور اعلام کرده‌اند حدود ۶ تا ۷ میلیون ایرانی مقیم خارج ازکشور داریم که ظرفیت‌های علمی، اقتصادی، تخصصی، سیاسی و فرهنگی آن‌ها کم نظیر است. حدود ۱۰ سال پیش دبیرکل شورای عالی ایرانیان خارج از کشور نهاد ریاست جمهوری، توان اقتصادی و گردش مالی ایرانیان خارج از کشور را حدود ۲۰۰۰ تا ۴۰۰۰ میلیارد دلار اعلام کرد. با این وجود در ۴۰ سال گذشته هیچ دولتی در جذب ایرانیان خارج از کشور جهت بهره مندی کشور از توانایی‌های آن‌ها موفق نبوده است که به پنج دلیل آن اشاره می‌کنم.
رئیس شورای عالی استان‌ها گفت: توافقات مهمی با رئیس‌جمهور درباره استفاده از ظرفیت‌های شهرداری‌ها و شوراها داشته‌ایم.
کارشناسان و پژوهشگران فضایی در ایران یکی از مهم‌ترین مشکلات و چالش‌های فناوری فضایی کشور را چالش مدیریت می‌دانند. عدم کارایی برنامه‌ها و اقدامات مدیران فضایی در کشور، آسیب‌های فراوانی به ظرفیت‌های این حوزه وارد کرده است. برای مثال همین ازدست‌رفتن عضویت در شورای حکام آی‌تی‌یو، درست شبیه ازدست‌دادن راهبردی‌ترین نقاط مداری ایران، ظرفیت‌های بی‌نظیری را از ایران گرفته است، اما مدیر سازمان فضایی ایران دم از کنسرسیوم بین‌المللی برای ایجاد منظومه‌های ماهواره‌ای می‌زند.
رئیس شورای عالی استان‌ها با تاکید بر ضرورت استفاده از ظرفیت این شورا و وزارت آموزش و پرورش گفت: مدیریت شهری و وزارت آموزش و پرورش ظرفیت‌های زیادی در اختیار دارند.
رئیس مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری گفت: هرچند در حال حاضر ظرفیت‌هایی برای بکارگیری نخبگان در حوزه‌های مدیریتی به وجود آمده است، اما هنوز در این موضوع با چالش‌هایی مواجه هستیم.
معاون آمادگی و عملیات سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران گفت: احصاء و شناسایی ظرفیت‌های عملیاتی و توانمندی شهر تهران در دستور کار سازمان قرار گرفته است.
شهردار منطقه ۱۴ تهران با اشاره به اقدامات مدیریت شهری برای تحقق تهران؛ کلانشهر الگوی جهان اسلام، به ظرفیت‌های خاص فرهنگی و مذهبی این منطقه ۱۴ برای تحقق چشم‌انداز فوق‌الذکر اشاره کرد.
معاون تحقیقات، طراحی و تکوین محصول ایران خودرو با اشاره به این‌که برقی‌سازی خودروها برنامه‌ریزی شده، خاطرنشان کرد: خودروی K125 اولین محصولی است که هم زمان مدل بنزینی آن، با طراحی مدل برقی در دستور کار قرار گرفته است، البته ورود خودرو با مدل بنزینی خواهد بود.
معاون جدید تجربیات گسترده‌ای در حوزه مسائلی سیاسی دارند، به گونه ای که در سال‌های گذشته مسئولیت‌های مختلفی را در سطح معاون وزیر داشته‌اند. همچنین هم‌نفس با سردار شهید سلیمانی بوده‌اند؛ بنابراین هم‌ ظرفیت‌های شخصی ایشان و هم تجربیات مدیریتی و عملیاتی ایشان گران‌سنگ و خوب است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ