اروپا در انتظار شرایط سخت برای زمستان پیش رو است زیرا حجم گاز ارسالی روسیه از طریق خط لوله «نورد استریم ۱» به اروپا به ۲۰ درصد رسیده است
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرمانده کل انتظامی کشور از کاهش ۶ درصدی وقوع سرقت در کشور با اقدامات علمی و انتظامی پلیس خبر داد.
سران چند کشور آفریقایی برای شرکت در نشست اقتصادی سنت‌پترزبورگ وارد روسیه شدند.
وزیر کشور درباره پیگیری شهادت ۶ مرزبان کشور و شرایط مرزهای جنوب شرقی، عنوان کرد: این اقدامی جنایتکارانه بوده که حتماً برخورد جدی و قاطع با عاملان و حامیان و مشوقان آن صورت خواهد گرفت.
رئیس سازمان انرژی­‌های تجدیدپذیر با اشاره به اینکه به زودی ساخت ۶ هزار مگاوات تجهیزات خورشیدی در سال آغاز خواهد شد، گفت: توسعه ۱۵۰۰ مگاواتی تجهیزات نیروگاه خورشیدی در دستور کار قرار دارد.
رئیس هفدهمین دوره از مسابقات ربوکاپ آزاد ایران گفت: ۶ کشور خارجی از مصر، چین، افغانستان، برزیل، روسیه و آلمان در این دوره از مسابقات حضور دارند.
مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران گفت: امسال ۵ میلیون و ۹۰۴ هزار هکتار از اراضی کشور، زیر کشت گندم دیمی و آبی رفته است.
معاون امور زراعت وزارت جهاد کشاورزی گفت: ۶ میلیون هکتار از ۱۲ میلیون هکتار اراضی زراعت به کشت دیمزارها اختصاص دارد.
معاون امور زراعت وزارت جهاد کشاورزی گفت: ۶ میلیون هکتار از ۱۲ میلیون هکتار اراضی زراعت به کشت دیمزارها اختصاص دارد.
وزیر کشور ترکیه از پرداخت خسارت جزئی، متوسط و سنگین به یک میلیون و ۳۷۷ هزار خانوار آسیب دیده از زلزله اخیر خبر داد و افزود: پرداخت خسارت به ۱۲۱ هزار خانوار دیگر نیز در دست اقدام است.
معاون بین‌الملل و حقوق بشردوستانه جمعیت هلال‌احمر از اعزام ۶ تیم امداد و نجات و درمانی به کشور ترکیه، خبر داد.
بندرعباس - وزیر نفت با بیان اینکه ایران در جمع ۶ کشور دارنده دانش‌فنی تولید کک‌اسفنجی قرار گرفته است، گفت: ایران در تولید کک اسفنجی به خودکفایی می رسد.
دبیرکل سازمان ملل در نامه‌ای اعلام کرده است که ونزوئلا، لبنان و سودان جنوبی نتوانسته اند بدهی خود به بودجه عملیاتی سازمان ملل را پرداخت کنند و جزو شش کشوری هستند که حق رای خود را در مجمع عمومی ۱۹۳ عضوی از دست داده‌اند.
سرمربی تیم ملی والیبال نشسته بانوان با اشاره به استقبال خوب بانوان از مسابقات قهرمانی کشور گفت: برگزاری این رقابتها بعد از ۶ سال تاثیر زیادی بر جوانگرایی تیم ملی داشته و سکوی پرتابی برای شناسایی جوانان بااستعداد در والیبال نشسته بانوان بود.
مرکز ملی هوا و تغییر اقلیم سازمان حفاظت محیط زیست اعلام کرد: هوای ۶ کلانشهر آلوده کشور قابل قبول شد.
رئیسی با اشاره به ساخت ۶ نوع واکسن کرونا در داخل کشور به همت دانشمندان ایرانی و با حمایت دولت اظهار داشت: استفاده تؤامان مردم از واکسن‌های ساخت داخل و واکسن‌های وارداتی، در کنار تزریق بیش از ۱۵۶ میلیون دز واکسن کرونا در طرح واکسیناسیون سراسری که بالاتر از بسیاری از کشور‌های اروپایی و آسیایی بود، باعث مهار کرونا و ارتقای سطح ایمنی عمومی در ایران شده است.
استدلال آقایان این است که چون بنزین یورو ۶ در کشور تولید نمی‌شود، لذا استفاده از بنزین یورو ۴ در خودرو‌های وارداتی با استاندارد آلایندگی یورو ۶ به صلاح نیست و موجب افزایش بار مالی خودرو‌های وارداتی می‌شود! این در حالی‌ست که سال‌هاست خودرو‌های روز اروپایی گران قیمت که همگی استاندارد یورو ۶ دارند در کشور تردد و از همین بنزین موجود استفاده می‌کنند و هیچ مشکلی نداشتند!
سازمان ثبت احوال کشور اعلام کرد: هم اکنون در کل کشور تعداد ۶ هزار و ۲۶۸ نام ژینا وجود دارد و انتخاب این نام یا تغییر به نام ژینا ممانعتی ندارد.
همزمان با سفر رئیس‌جمهور به استان زنجان ۶ واحد نیروگاهی حرارتی به ظرفیت یک‌هزار و ۲۶ مگاوات توسط رئیس‌جمهور در کشور افتتاح شد.
همزمان با سفر رئیس‌جمهور به استان زنجان ۶ واحد نیروگاهی حرارتی به ظرفیت یک‌هزار و ۲۶ مگاوات توسط رئیس‌جمهور در کشور افتتاح شد.
یک مقام مسئول گفت: شرکت ملی گاز سه اقدام عملیاتی را در حوزه بهینه‌سازی مصرف گاز در بخش مسکن تعریف کرده است.
رئیس اداره بیماری‌های قابل انتقال بین انسان و حیوان وزارت بهداشت گفت: گزش دام‌ها توسط کنه‌ها، بیشترین راه انتقال بیماری است که در نتیجه آن، افرادی که با دام‌ها سر و کار دارند، بیشتر از سایر افراد در معرض خطر بیماری قرار دارند.
محتشمی‌پور معاون امور معادن وزارت صمت گفت: ۶ هزار معدن غیر فعال در کشور داریم که عمدتا به این علت که برداشت از آنها صرفه اقتصادی ندارد، تعطیل شده اند.
براساس تصاوير دريافتي از دوربين هاي نظارتي، سامانه‌های ترددشمار و گشت های شعب راهداری سراسر کشور، در حال حاضر به‌استثناي محورهاي مسدود و ممنوع ذيلاَ ذكر شده،‌ مابقي محورهاي مواصلاتي كشور باز و تردد در آن ها به روال عادي در جريان است.
داده‌ها و اطلاعات جدید نشان می‌دهد علی‌رغم تشدید تنش‌ها و درگیری‌ها در اوکراین، کشورهای بزرگ اروپایی در ماه گذشته هیچ کمک نظامی به اوکراین ارائه نداده‌اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ