با وجود کم اهمیت انگاری اولیه مدیران ارشد خبرگزاری فارس نسبت به اقدام هکری علیه آن‌ها، انتشار بولتن‌های البته برخی معتقدند بیشتر جزوات هستند- منتسب به این خبرگزاری و مانور شبکه‌های فارسی‌زبان خارج از مرز‌های ایران، بر روی آن‌ها، موجب جدی‌تر شدن هر چه بیشتر داستان شد
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها از بررسی ابعاد حادثه تروریستی حرم شاهچراغ با حضور وزیر کشور و استاندار شیراز در نشست امروز این کمیسیون خبر داد.
اولین جلسه میز تخصصی هوش مصنوعی، به میزبانی دبیرخانه شورای‌عالی انقلاب ‌فرهنگی و با حضور نمایندگان سازمان‌ها و دستگاه‌های مختلف دولتی و بخش خصوصی برگزار شد.
کارشناس موضوعات فرهنگی و اجتماعی یادداشتی درباره حجاب در لحظۀ کنونی ارائه داد.
وزارت امور خارجه با صدور بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی شهادت دیپلمات‌ها و خبرنگار ایرانی در مزار شریف بر ضرورت روشن شدن ابعاد حادثه به عنوان مطالبه‌ای قطعی تاکید کرد.
معاون مرکز تعاملات بین الملل معاونت علمی گفت: در اولین رویداد گفت و گو محور کانکت تاک با دعوت از نسلهای مختلفی که در خارج از کشور تحصیل داشته اند،تمام جنبه های مهاجرت در سنین مختلف بررسی شد.
اعتراض استقلالی ها به شرایط باشگاه ابعاد تازه ای پیدا کرده و پای برخی چهره ها نیز به ماجرا باز شده است.
اعتراض استقلالی ها به شرایط باشگاه ابعاد تازه ای پیدا کرده و پای برخی چهره ها نیز به ماجرا باز شده است.
فرمانده نیروی دریایی سپاه با اشاره به ابعاد پنهان توقیف نفتکش انگلیسی از سوی نیروی دریایی سپاه، گفت: اگر این نفتکش با ۱۰ اسکورت هم آمده بود، محال بود بتواند از دستان ما فرار کند.
فرمانده نیروی دریایی سپاه با اشاره به ابعاد پنهان توقیف نفتکش انگلیسی از سوی نیروی دریایی سپاه، گفت: اگر این نفتکش با ۱۰ اسکورت هم آمده بود، محال بود بتواند از دستان ما فرار کند.
طرح تفکیک وزارت راه و شهرسازی دوباره پس از دوازده سال در مجلس مورد بررسی قرار گرفت. موافقان در این زمینه بر این باورند که در صورت اجرای این طرح، شاید شرایط حوزه مسکن بهبود پیدا کند؛ اما اینکه بار مالی تحمیل شده به دولت در راستای تحقق این امر چقدر توجیه اقتصادی داشته باشد، جای سوال دارد؟ منصور آرامی، عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، در گفت‌وگو با تابناک به بررسی ابعاد مختلف این موضوع پرداخته است.
طرح تفکیک وزارت راه و شهرسازی دوباره پس از 12 سال در مجلس مورد بررسی قرار گرفت. موافقان در این زمینه معتقدند در صورت اجرای این طرح شاید شرایط حوزه مسکن بهبود پیدا کند اما اینکه بار مالی تحمیل شده به دولت در راستای تحقق این امر چقدر توجیه اقتصادی داشته باشد جای سوال دارد؟ منصور آرامی، عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، در گفتگو با تابناک به بررسی ابعاد مختلف این موضوع پرداخته است.
اردبیل- عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: کمتر از ۳۰ درصد برنامه توسعه کشور در ابعاد و حوزه های مختلف تحققی عینی پیدا کرده است.
آقای رئیسی از سال ۱۴۰۰ دنبال این بود که آقای شمخانی را عوض کند. این دو سال هم تحمل کرد و شاید آدم مناسب پیدا نکرده نبود که زودتر این کار را انجام دهد. البته افرادیکه کاندید شده بودند در این ابعاد نبودند که دبیر شورای عالی امنیت ملی باشند. آقای شمخانی این وزن را داشت که این سمت را داشته باشد. تحمل آقای رئیسی هم در این جهت بود که آدم مناسب پیدا نکرده بود البته امیدواریم آقای احمدیان در کار خود موفق باشد.
داوود سوری گفت: این مناظره‌ها از این نقطه‌نظر اهمیت ویژه‌ای دارند که در ابعاد بسیار زیادی دیده شدند. مردم از شعار‌های توخالی دولتمردان خسته شده‌اند و وضعیت اقتصادی به مردم فشار می‌آورد. در این شرایط مردم باید با نظرات و عقاید مختلف اقتصادی آشنا شوند. همین شرایط اقتصادی باعث شده تا یک مناظره آکادمیک در رابطه با شیوه حکمرانی اقتصادی به کوچه و خیابان و میان مردم راه پیدا کند. این مناظره‌ها به مردم نشان می‌دهد که در داخل کشور حرف‌هایی وجود دارد که تا به‌حال به آن توجه نشده است.
عدم پرداخت حق آبه هیرمند این روز‌ها به مسئله‌ای نگران‌کننده تبدیل شده؛ این موضوع، اما با هشدار رئیس جمهور کشورمان به طالبان و واکنش این حکومت ابعاد جدیدی پیدا کرده است. کارشناسان پاسخ طالبان به هشدار اخیر ابراهیم رئیسی را توهین آمیز و تند تلقی کرده و به بررسی آن پرداخته اند.
اظهارات نماینده تبریز در اواخر هفته گذشته کافی بود که ماجرای جنجالی شاسی بلند‌ها به خبر نخست بسیاری از رسانه‌ها و مساله مهم برای افکار عمومی تبدیل شود. حالا مطالبه افکار عمومی این است که هر چه زودتر ابعاد این موضوع از سوی نهاد‌های قضایی مورد شفاف‌سازی قرار بگیرد. اگر تخلفی صورت گرفته باشد، ضروریست با نمایندگان متخلف برخورد شود و اگر ادعای نماینده مجلس نیز کذب باشد، ضروریست جهت تنویر افکار عمومی روشنگری صورت بگیرد
ماجرای تنش بین اوسالیوان و حسین وفایی ابعاد جدیدی پیدا کرده است.
در جریان تحولات سیاسی داخلی نیز راه تفاهم و سازش را باید باز کرد. اگر منتقدان قدرتمند و قادر به بسیج آن باشند و دست قدرتمند خود را برای تفاهم دراز کنند، جفت خود را پیدا می‌کنند. دیر و زود دارد، سوخت و سوز ندارد. از سوی دیگر تحول فکری نزد اغلب مردم و منتقدین نیز در سال ۱۴۰۱ به مرحله کیفی رسید و بازگشت‌ناپذیر می‌نماید. این تحول نیز ابعاد گسترده‌ای دارد که پرداختن به آن مجال دیگری می‌طلبد. اگر با این رویکرد نگاه کنیم و با نتیجه‌گیری‌های آن موافق باشیم، سال ۱۴۰۱ را می‌توان سال پایه برای عبور از بحران و رسیدن به پایان تونل ناامیدی و ورود به عرصه امید و روشنایی دانست. امیدوارم چنین نشود.
چاپگر‌های سه‌بعدی استریولیتوگرافی (SLA) در ابعاد بزرگ‌تر به همین صورت عمل می‌کنند و اینجا صرفاً ابعاد آن کاهش پیدا کرده است. در بخشی از این ویدیو می‌بینیم که کاربر با یک سرنگ محفظه چاپگر را از صمغ پر می‌کند. همچنین انرژی دستگاه از طریق یک کابل microUSB تأمین و داده‌ها هم با همین رابط به دستگاه ارسال می‌شود.
پرونده رسوایی مدیریتی در سری آ ابعاد تازه‌ای پیدا کرده و بعد از کسر امتیاز از یوونتوس امروز بازرسان قضایی دفتر باشگاه میلان را تفتیش کردند.
وزارت ورزش پیگیر پرونده یکی از مدیران فدراسیون فوتبال شده که در کمیته اخلاق در دست بررسی است؛ پرونده‌ای که ظاهرا ابعاد تازه‌تری پیدا کرده و شامل ارکان اصلی‌تر فدراسیون هم می‌شود.
وکیل خانواده مهسا امینی گفت: هنوز به اصل پرونده مرگ مهسا و روند تحقیقات انجام شده به‌منظور روشن شدن ابعاد ماجرا از جمله چگونگی دستگیری مهسا در پارک طالقانی و هدایت او به داخل ون گشت ارشاد از ساعت ۵/۶ عصر روز سه‌شنبه ۲۲ شهریورماه سال جاری تا هنگام فوت، دسترسی پیدا نکرده‌ایم.
یک تحلیلگر مسائل سیاسی گفت: اگر با این نسل با چوب و چماق برخورد شود، واکنش بعدی آن قطعا ابعاد تندتری پیدا می‌کند. زیرا آدمیزاد را نمی‌توانید منع کرده و اراده‌اش را نادیده بگیرید. هرجوری باشد عصیان می‌کند. راهش این است که سیستم نگاهش را عوض کند. راه شکل گیری احزاب و فعالیت مدنی و فضای دانشگاه‌ها را باز کند؛ بنابراین این وضعیت قابل ادامه دادن نیست.
نرگس معدنی پور با اشاره به طرح گذر معدن پایتخت اظهار کرد: این طرح طی سال‌های گذشته مطرح شده بود، اما به دلیل عدم تکمیل مرحله مطالعاتی قابلیت اجرا پیدا نکرده است و به منظور بررسی ابعاد مطالعاتی این طرح پنجاه و ششمین جلسه رسمی کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران برگزار شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ