اعتراض استقلالی ها به شرایط باشگاه ابعاد تازه ای پیدا کرده و پای برخی چهره ها نیز به ماجرا باز شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کارت بلیت‌ها یا کارت‌های شارژی از جمله پرکاربردترین روش‌های پرداخت هزینه در خطوط مترو تهران بوده و تهیه از این کارت‌ها را به افرادی پیشنهاد می‌کنیم که به طور مداوم از مترو استفاده می‌کنند. برای تهیه این کارت‌ها نیازی به ارائه مدارک خاصی ندارید و چند نفر می‌توانند از یک کارت برای سوارشدن به مترو استفاده کنند. ظاهر این کارت‌ها کاملاً مشابه کارت‌های بانکی بوده، اما اطلاعاتی از فرد مصرف‌کننده بر روی آن درج نمی‌شود. برای تهیه کارت بلیت تهران می‌توانید به سایت register.eticket.tehran.ir یا به‌صورت حضوری به باجه‌های تهیه کارت بلیط در مترو مراجعه کنید.
الان دیگر مثل گذشته نیست که میوه‌ها فصل خاصی داشته باشند. برای همین در اکثر فصول سال همه میوه‌ها پیدا می‌شود. پرتقال هم از آن دست میوه‌هایی است که تقریبا در هر فصلی می‌توان آن را تهیه کرد.
وحیدی گفت: دستگاه‌های امنیتی کنترل‌ها و نظارت‌های خاص خود را دارند، ولی ساماندهی مهاجرین به نظارت بیشتری نیاز دارد و امیدواریم سازمان ملی مهاجرت که پیشنهاد داده ایم در مجلس تصویب شود، چون ما به ساختار قوی تری نیاز داریم.
علی شجاعی با انتشار پیامی اینستاگرامی به جمع بازیکنان تراکتور پیوست.
خوشچهره گفت: حرف‌هایی که برخی می‌زنند را نمی‌شود گفت پیشنهاد چرا که پیشنهاد رسمیت خاصی دارد، اما در هر صورت بنده برای ورود به دولت جمع‌بندی نرسیدم.
مهاجم تیم ملی فوتبال ایران گفت: تورنمنت کافا کمک خاصی از نظر فنی به تیم ملی نمی‌کند ولی موظفیم در این رقابتها شرکت کنیم.
محمد عمری می‌گوید پیشنهاد خارجی دارد اما تا به پرسپولیس کمک نکرده، دوست ندارد اردوگاه سرخ را ترک کند.
لوییس انریکه مذاکراتش با ناپولی را به حالت تعلیق در آورده چرا که باشگاه ایتالیایی نتوانسته پروژه‌ای جذاب و خاص را به او پیشنهاد بدهد.
خانه‌های برخی از روستا‌هایی که در مناطق کوهستانی واقع شده‌اند، به‌دلیل شیب زیاد کوه، معماری آن‌ها به صورت پلکانی است. روستا‌های پلکانی ایران را می‌شناسید؟ تاکنون به چندنمونه از این روستا‌ها سفر کرده‌اید؟ در اینفوگرافیک زیر ما به چند روستای پلکانی با معماری خاص و منحصربه فردشان اشاره کرده‌ایم که برای بازدید مناسب هستند:
ستاد اقامه نماز سال گذشته ۲۹میلیارد تومان بودجه داشت که مجلس پیشنهاد ۳۶ میلیارد تومانی دولت را برای سال جدید به ۵۱ میلیارد تومان افزایش داد. اکنون بودجه این ستاد ۷۶ درصد نسبت به پارسال رشد کرده است.
ژوره مورینیو پیشنهاد چلسی را رد کرد تا در رم باقی بماند. چلسی در وضعیت ناگواری قرار گرفته و امیدوار بود آقای خاص بتواند آنها را از این شرایط بد نجات دهد.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با وجود صعود دوباره این تیم به صدر جدول تأکید کرد، هنوز برای سرخپوشان اتفاق خاصی در لیگ برتر و جام حذفی رخ نداده است.
دیروز بود که خبر پیشنهاد الهلال عربستان به مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو خبرساز شد و رسانه‌های پرتغالی از پیشنهاد پرافتخاترین تیم آسیا به مهاجم کشورمان خبر دادند.
روزی که مهدی طارمی با پیراهن پرسپولیس به یکی از نمایندگان عربستان گل زد و آن شادی گل خاص را نشان داد، هرگز فکر نمی‌کرد چند سال بعد که در اروپا بازی می‌کند از الهلال عربستان پیشنهاد اغواکننده‌ای دریافت کند.
غذا‌های تند طرفداران خاص خود را دارد. در ایران غذا‌های خوزستان، سیستان‌وبلوچستان، آبادان، بندرعباس، بوشهر و اهواز بیشتر به تندی معروف هستند.
غذا‌های حاوی کلاژن نیز مانند مکمل‌های کلاژن به عنوان راهی برای تقویت تولید کلاژن در بدن پیشنهاد شده‌اند، هر چند که پژوهش‌های علمی چندانی وجود ندارد که ثابت کرده باشد خوردن این غذا‌ها می‌تواند به طور مستقیم به سلامت پوست یا مفصل سود برساند.
کاپیتان استقلال نسبت به پیشنهاد خارجی در نیم‌فصل اظهار نظر خاصی نداشت.
فدراسیون فوتبال آمریکا در حال بررسی شرایط انتخاب ژوزه مورینیو، مربی پرتغالی، به عنوان سرمربی تیم ملی این کشور است.
طبق اعلام رسانه فرانسوی بنزما در برابر پیشنهاد وسوسه انگیز تیم عربستانی وسوسه نمی‌شود و می‌خواهد قراردادش را با رئال مادرید تمدید کند.
میرشاد ماجدی، در مورد شرایط تیم‌های پایه و همچنین راجع به وضعیت انتخاب سرمربی تیم بزرگسالان توضیح داد.
میرشاد ماجدی، در مورد شرایط تیم‌های پایه و همچنین راجع به وضعیت انتخاب سرمربی تیم بزرگسالان توضیح داد.
در پرتغال ادعا می کنند که ژوزه مورینیو فعلا قصد ندارد هدایت تیم ملی کشورش را برعهده بگیرد.
روزنامه‌های ورزشی امروز سه شنبه ۱۰ آبان ۱۴۰۱ را از نظر می‌گذرانید.
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: گزینه پیشنهادی وزارت کار اهل قبیله گرایی و کار کردن با طیفی خاص نیست و از طیف‌های مختلف استفاده می‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ