کارشناس موضوعات فرهنگی و اجتماعی یادداشتی درباره حجاب در لحظۀ کنونی ارائه داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
«جرج درانسفیلد» (George Dransfield) از پژوهشگران این پروژه گفت: در مدل متعارف تشکیل سیاره، هر چه جرم یک ستاره کمتر باشد، قرص مواد اطراف آن جرم کمتری دارد. از آنجا که سیارات از آن قرص به وجود آمده‌اند، انتظار می‌رفت که سیارات پرجرم مانند مشتری تشکیل نشوند. ما در مورد این موضوع کنجکاو بودیم و می‌خواستیم سیاره‌ها را بررسی کنیم تا ببینیم آیا این امکان وجود دارد یا خیر. TOI-۴۸۶۰ اولین گزینه مورد تایید ما است.
فضای خاص حاکم بر مجلس، نشان می‌دهد این موضوع بیشتر ناشی از هراسی است که نمایندگان درخصوص افشای ابعاد تازه‌ای از پرونده «شاسی بلند گیت» را دارند. پرونده‌ای که نه تنها پای قالیباف و ۷۵ نماینده را به موضوع باز کرد، بلکه باعث افشای دریافت خودرو خارج از چارچوب‌های قانونی توسط نهاد‌های دولتی، صدا و سیما و بسیاری از ارگان‌های دیگر شد.
سومین سلسله نشست هم‌اندیشی در باب ابعاد فرهنگی حضور مهاجران افغانستانی با همکاری پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات و اندیشکده دیاران برگزار شد. موضوع نشست «ابعاد و پیامد‌های حاشیه‌نشینی مهاجران افغانستانی در ایران و راهبرد‌های مواجهه با آن» بود. در ابتدای این نشست، پیمان حقیقت‌طلب، مدیر پژوهش اندیشکده دیاران و دبیر نشست با بیان اینکه بیش از چهار دهه از حضور مهاجران افغانستانی در ایران می‌گذرد، گفت: مهاجران افغانستانی عموما به صورت موج‌های مهاجرتی در پنج و به نظر برخی کارشناسان شش موج مهاجرتی در این چهار دهه اخیر در ایران حضور داشتند.
اژه ای: حادثه فروریختن ساختمان متروپل حادثه حقیقتاً تلخ و ناگواری بود؛ اما اقدامات قضائی صورت گرفته در قبال این موضوع بعد از این حادثه تلخ، بسیار مجاهدانه و فوق‌العاده بود.
اژه ای: حادثه فروریختن ساختمان متروپل حادثه حقیقتاً تلخ و ناگواری بود؛ اما اقدامات قضائی صورت گرفته در قبال این موضوع بعد از این حادثه تلخ، بسیار مجاهدانه و فوق‌العاده بود.
امید است هر‌چه زودتر برای رفع محدودیت‌ها و مشکلات بانکی مهاجران افغانستانی تدابیری اندیشیده شود. این موضوع ابعاد و پیامد‌های حقوقی و آسیب‌شناسانه مهم دیگری از‌جمله شفاف‌شدن روابط کاری و مالی با مهاجران افغانستانی دارد که در این یادداشت به آن پرداخته نشد.
ماموران انتظامی که با حیرت به جسد خون آلود روی صندلی عقب خودرو می‌نگریستند، بلافاصله موضوع را به قاضی ویژه قتل عمد اطلاع دادند و راننده پژو را نیز با دستور تلفنی قاضی دکتر صادق صفری بازداشت کردند. طولی نکشید که مقام قضایی به همراه گروهی از کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی عازم پاسگاه انتظامی شد و تحقیقات را در سپیده صبح آغاز کرد.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از مشکلاتی که در مواجهه با موضوع مسمومیت دانش آموزان وجود دارد اطلاع رسانی کُند به مردم و جامعه از پیگیری ها و جمع بندی های صورت گرفته پیرامون ابعاد این اتفاق است.
رئیس‌جمهور با بیان اینکه تهدیدهای امنیتی ممکن است در هر حوزه‌ای رخ بدهد به موضوع تهدید سلامت عمومی در برخی مدارس اشاره و بر اهمیت شناخت دقیق ابعاد مسائل، پیش‌بینی‌ها و پیشگیری‌های لازم و به‌هنگام برای مقابله موثر با جنگ ترکیبی دشمن تاکید کرد.
معاون سیاسی امنیتی استانداری فارس گفت: هویت تروریست شیراز در دست بررسی است و به محض مشخص شدن ابعاد موضوع، اطلاع رسانی انجام خواهد شد.
جبلی در توضیح خرابکاری اخیر در رسانه ملی و پیگیری‌های انجام گرفته پیرامون این موضوع، گفت: اتفاقی که اخیرا افتاد از ابعاد مختلف در حال بررسی است چون یک نگاه تخصصی باید بر این بررسی‌ها حاکم باشد. این اتفاق در حوزه های فناوری سازمان رخ داده و حتما باید با اِشراف و تسلط دقیق فناورانه به این موضوع نگاه و آن را بررسی کرد.
باقری عنوان کرد: امروز دلیل فیلترینگ واتس‌اپ و اینستاگرام سیاسی و امنیتی است ولی مجلس از رویکرد سیاسی به این موضوع نمی‌نگرد و کار نمایندگان بررسی ابعاد حقوقی فعالیت این خبرگزاری‌ها است. در واقع موضوع نظارت بر این نرم‌افزارها به مسائل حقوقی مربوط است.
نماینده مردم سقز و بانه از وزیر کشور خواست تا بدون فوت وقت نسبت به روشنگری ابعاد قضیه مهسا امینی شفاف سازی کند تا این موضوع بیش از این مورد بهره برداری رسانه های داخل و خارج کشور قرار نگیرد، زیرا دشمن به گونه ای طراحی کرده است که کلیدواژه آشوب های پیش رو در کشور زنان باشد.
نماینده مردم سقز و بانه از وزیر کشور خواست تا بدون فوت وقت نسبت به روشنگری ابعاد قضیه مهسا امینی شفاف سازی کند تا این موضوع بیش از این مورد بهره برداری رسانه های داخل و خارج کشور قرار نگیرد، زیرا دشمن به گونه ای طراحی کرده است که کلیدواژه آشوب های پیش رو در کشور زنان باشد.
درگذشت ایشان، داغی بر دل‌های ما گذاشت و از ساعات اول اطلاع نمایندگان از وقوع حادثه، ارکان نظارتی مجلس با حساسیت تمام، فرایند رسیدگی این حادثه را در دستور کار خود قرار دادند. اینجانب مجددا تاکید می‌کنم که رسیدگی دقیق و اطلاع‌رسانی تمامی ابعاد پرونده درگذشت ایشان، ضروری است
من در جریان سفر ازبکستان از این واقعه مطلع شدم که بلافاصله به همکارانم دستور دادم تا بررسی موضوع را به صورت ویژه در دستورکار قرار دهند و مطمئن باشید این موضوع را از دستگاه‌های مسئول مطالبه خواهم کرد تا ابعاد آن روشن شود.
با دستور رئیس مجلس شورای اسلامی به کمیسیون امور داخلی کشور، کمیته ویژه پیگیری ابعاد موضوع «مهسا امینی» تشکیل شده است.
من در جریان سفر ازبکستان از این واقعه مطلع شدم که بلافاصله به همکارانم دستور دادم تا بررسی موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دهند و مطمئن باشید این موضوع را از دستگاههای مسئول مطالبه خواهم کرد تا ابعاد آن روشن شود.
شنبه ۲۶ شهریور رئیس کل دادگستری تهران با تاکید بر رسیدگی ویژه، سریع و دقیق به پرونده «مهسا امینی» گفت: مردم شریف مطمئن باشند قوه قضاییه و مدعی العموم پیگیر این موضوع هستند.
معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری گفت: ‏با جدیت پیگیر روشن شدن تمامی ابعاد موضوع فوت مهسا امینی هستیم.
معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری گفت: ‏با جدیت پیگیر روشن شدن تمامی ابعاد موضوع هستیم.
دکتر اسماعیل لـله گانی مدیر عامل بانک رفاه کارگران طی پیامی فرا رسیدن 27 اردیبهشت ماه روز روابط عمومی و هفته روابط عمومی و ارتباطات را تبریک گفت.
ایشان حج را برنامه مدبرانه الهی با زوایا و ابعاد و گستره‌ای متفاوت از سایر برنامه‌های دینی خواندند و گفتند: قرآن کریم حکمت حج را در یک جمله کوتاه «قیاماً للناس» یعنی ستون زندگی بشر بیان می‌کند. حج در بردارنده تعالیم و تمرین‌هایی است که به بشر و نسل‌های پی در پی می‌آموزد چگونه ارکان زندگی خود را انتخاب کند.
هفتمین جلسه «شورای هماهنگی مراکز تحقیقاتی و پژوهشی – راهبردی» صبح امروز با موضوع بررسی ابعاد بحران آب و ارائه راهبردها و راهکارهای کاربردی در این زمینه با حضور روسای مراکز تحقیقاتی و راهبردی در کشور در مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری برگزار شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ