اعتراض استقلالی ها به شرایط باشگاه ابعاد تازه ای پیدا کرده و پای برخی چهره ها نیز به ماجرا باز شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
حرفهای روز گذشته هوشنگ نصیرزاده، مدیرعامل تراکتور، فرضیه‌های جدید در مورد نقل و انتقالات تراکتور را به وجود می‌آورد.
عبدالله ویسی به هواداران صنعت نفت آبادان وعده داد امسال از تماشای فوتبال این تیم لذت خواهند برد.
کمال کامیابی‌نیا پس از مصاحبه هفته گذشته، مورد حمله چندجانبه لئاندرو پریرا، بازیکن سابق پرسپولیس، قرار گرفت.
مهدی تاج در خصوص اهدای حواله خودرو به بازیکنان تیم ملی و اعتراض دیگر رشته‌ها به این موضوع صحبت کرد.
علی خسروی می‌گوید اگر داوری با نیمکت‌های معترض برخورد نکند، با خودش برخورد خواهد شد.
هوادار احساس نگرانی می‌کند و مقابل در باشگاه تجمع می‌کند، آنوقت کسی در باشگاه نگران نشده که بیاید یک سری به تمرینات بزند و یا حداقل یک تماس خشک و خالی با بازیکنان بگیرد
بازیکن سابق تیم ملی بعد از چهار سال حضور در فولاد خوزستان از این باشگاه خداحافظی کرد.
مدافع پیشین تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس با انتقاد از شرایط فنی امیر قلعه نویی، گفت: ۱۰ روز با پرسپولیس تمرین کردم اما رضایتنامه من ۳۰۰ میلیون تعیین شد.
بهروز عطایی در واکنش به نقدها می‌گوید خودش هم به تیم ملی نقد دارد اما حرف‌های احساسی را قبول نمی‌کند.
زمانیکه در نقطه‌ای از زندگی مشترک، اهداف و رویا‌های زوجین از هم فاصله بگیرد، حرف‌های مشترک کمتری با هم داشته باشند، ساعات کمتری را با هم بگذرانند و صمیمیت و رابطه جنسی بین شان، کاهش معنی داری پیدا کند و در بیشتر موضوعات با هم اختلاف داشته باشند، شاید ازدواج شان به نقطه‌ای رسیده که بعنوان طلاق عاطفی شناخته می‌شود و باید برای آن فکر اساسی کرد.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با بررسی طرح اساسنامه سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور طبق اصل ۸۵ قانونی اساسی موافقت کردند.
نواک جوکوویچ می‌گوید پیروزیش مقابل استفانوس سیتسیپاس در فینال اوپن استرالیا «بزرگترین پیروزی» دوران حرفه‌ای او بود.
سارا خادم‌الشریعه در شرایطی با برداشتن روسری در رقابت‌های آلماتی حضور پیدا کرد که کمی قبل از آن یکی، دو ورزشکار ایرانی هم چنین کرده بودند؛ ولی آن‌ها بعدا گفتند که آن اقدام‌شان سهوی بوده و مشکلی با حجاب نداشته‌اند. سارا، ولی در گفت‌وگوی اخیرش درباره برداشتن حجابش در رقابت‌های قزاقستان می‌گوید: «اینجا دیگر می‌خواهم با خودم روراست باشم. قبل از بازی‌های جهانی، به هر تورنمنتی که می‌رفتم، فقط جلوی دوربین حجاب می‌گذاشتم؛ چون نماینده ایران بودم. احساس خوبی نداشتم و تصمیم گرفتم به این شرایط پایان بدهم».
علی مطهری گفت: «من معتقدم بعد از رفتن آیت الله هاشمی، کشور دچار آشوب‌های زیادی شده است؛ آشوب‌های دی‌ماه ۹۶، آبان ۹۸ و آشوب‌های اخیر را مشاهده کردیم و فکر می‌کنم اگر آقای هاشمی بود، نمی‌گویم به هیچ وجه آشوبی نداشتیم، اما ایشان تدبیر و تعادل ایجاد می‌کرد. مردم احساس می‌کردند گاهی حرف‌های آنان از زبان آقای هاشمی گفته می‌شود، یک نوع تخلیه روانی می‌شد و آقای هاشمی نوعی سوپاپ اطمینان بود».
معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان گفت: مشخص نشد دوستان در مجلس بودجه ورزش را بر چه اساسی تقسیم کردند.
لیونل مسی ساعاتی پس از کسب عنوان قهرمانی با تیم ملی فوتبال آرژانتین از احساس خود پس از فتح مهم‌ترین جام دوران حرفه‌ای گفته است.
لیونل مسی ساعاتی پس از کسب عنوان قهرمانی با تیم ملی فوتبال آرژانتین از احساس خود پس از فتح مهم‌ترین جام دوران حرفه‌ای گفته است.
یاسر الشهرانی، بازیکن تیم ملی عربستان، برای اولین بار درباره لحظه مصدومیت خود در دیدار مقابل آرژانتین صحبت کرد.
رونالدو سکوت خود را شکست و در مورد احساسش از حذف در جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر صحبت کرد.
مشهورترین سارق تهران گفت: من سال‌هاست که سرقت می‌کنم. دیگر در این کار حرفه‌ای شده‌ام. نمی‌توانم دست از سرقت بکشم، چون احساس می‌کنم این کار در خونم است و به آن اعتیاد پیدا کرده‌ام. برای همین نیازی به آموزش ندارم. البته اوایل هر بار که به زندان می‌رفتم شیوه‌ای جدید یاد می‌گرفتم. ولی الان گاو پیشانی سفید هستم. خودم آموزش می‌دهم. به زندان که می‌روم به خیلی‌ها روش‌های مختلف دزدی را می‌آموزم. من قدیمی این کار هستم و به استاد تبدیل شده‌ام. در دنیای سارقان به من احترام زیادی می‌گذارند.
هروه رنار سرمربی عربستان یکبار دیگر با رفتار خاص و ادبیات عجیبش توجهات زیادی را معطوف به خود کرده است.
معاون رییس جمهور گفت: قبول داریم که کاستی وجود دارد و در تلاش برای رفع آن‌ها هستیم. رییس جمهور هم تاکید دارد، حرف‌ها شنیده شود. در مجلس هم حرف‌های زیادی زده می‌شود. در قانون اساسی رفراندوم پیش بینی شده، اما مگر می‌شود اصل نظام به رفراندم گذاشته شود؟ رفراندوم برای مواردی است نه اصل نظام.
فرهاد مجیدی سرمربی اتحاد کلباء می گوید که ذهنیت برنده باید در تیم ما بیشتر شود.
فرهاد مجیدی سرمربی اتحاد کلباء می گوید که ذهنیت برنده باید در تیم ما بیشتر شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ