رئیس جمهور روسیه شجاعت سربازان روسی در نبرد با اوکراین را مورد تحسین قرار داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تمجید فدراسیون جهانی از یل گیلانی کشتی ایران
مهاجم جدید و اهل اسلوونی اتحاد کلباء به تمجید از فرهاد مجیدی پرداخت.
سر الکس فرگوسن استون با وجود شکست سنگین 5-1 استون ویلا از نیوکسل از این تیم تمجید می‌کند.
صدا و لحن صحبت گزارشگر قدیمی با وجود گذشت سالها از روزهای گزارشگری و بعد از گذراندن حادثه ای بزرگ، کماکان با خودش نوستالژی فوتبال‌های قدیمی را به همراه دارد.
مربی آرژانتینی اینتر میامی نقشی که لئو مسی در پیشرفت تیم ایفا کرده را با یک فیلم حماسی ورزشی مقایسه کرد.
وینگر چپ گل گهر سیرجان در اولین بازی برای تیمش با گرفتن یک پنالتی عملکرد قابل قبولی از خود بجا گذاشت.
لروی سانه، ستاره بایرن مونیخ، می‌گوید دلیل علاقه بازیکنان توماس توخل به او را فهمیده است.
فدراسیون جهانی هندبال در گزارشی از روحیه جنگنده بازیکنان ایرانی در دیدار مقابل سوئد تمجید کرد.
دریابد نیکلای یومنوف فرمانده نیروی دریایی روسیه در دیدار با فرمانده نیروی دریایی ارتش با اشاره به مأموریت ناوگروه ۸۶ جمهوری اسلامی ایران به دور دنیا، گفت: تنها یک کشور ابرقدرت از عهده چنین مأموریت مهمی برمی‌آید.
دریابد نیکلای یومنوف فرمانده نیروی دریایی روسیه در دیدار با فرمانده نیروی دریایی ارتش با اشاره به مأموریت ناوگروه ۸۶ جمهوری اسلامی ایران به دور دنیا، گفت: تنها یک کشور ابرقدرت از عهده چنین مأموریت مهمی برمی‌آید.
یک وب سایت روسی نخستین حضور محبی با پیراهن روستوف را مثبت ارزیابی کرد.
نمایش صادق محرمی مقابل آستانه قزاقستان با واکنش مثبت اسپورتسکی همراه بود.
رئیس‌جمهور ترکیه اعلام کرد ماه آینده میزبان رئیس‌جمهور روسیه خواهد بود و بحث تمدید توافق صادرات امن غلات از دریای سیاه از محورهای اصلی گفت‌وگوی طرفین خواهد بود.
کیهان نوشت: ولادیمیر پوتین رئیس‌جمهور ۷۰ ساله روسیه که در دوران جوانی عضو کا گ ب و از افسران اطلاعاتی شوروی بود، از زمان آغاز جنگ اوکراین تاکنون توانسته است، از دو اَبَربحران به‌خوبی عبور کند.
رئیس‌جمهور روسیه اقدامات تلافی‌جویانه این کشور در برابر تعیین سقف قیمت برای نفت خود از سوی غرب را تا پایان سال میلادی جاری تمدید کرد.
امروز پنجشنبه استانبول میزبان دومین روز مذاکرات میان نمایندگان روسیه، اوکراین، ترکیه و سازمان ملل خواهد بود. گفتگوها حول محور تمدید قرارداد غلات دریای سیاه اختصاص دارد.
فیلم «چالش» با موضوع اعزام یک جراح به ایستگاه فضایی برای جراحی فضانورد آسیب‌دیده روز پنجشنبه ۳۱ فروردین‌ماه در سینما‌های روسیه به نمایش درآمد. به گزارش خبرگزاری فرانسه، روسیه در اکتبر ۲۰۲۱، یک بازیگر و یک کارگردان را برای ۱۲ روز به ایستگاه فضایی اعزام کرد تا برداشت صحنه‌هایی از نخستین فیلم فیلمبرداری شده در فضا انجام شود. گزارش‌ها حاکی از آن است که تیم روسی، پروژه هالیوودی «ماموریت غیرممکن» با حضور تام کروز و مشارکت ناسا و اسپیس اکس را شکست داده‌اند. ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهوری روسیه در نمایش خصوصی این فیلم در اوایل ماه جاری از آن تمجید کرده بود.
پوتین در دیدار با «لی شانگ فو» وزیر دفاع چین از روابط و همکاری‌های نظامی میان مسکو و پکن تمجید کرد.
در همین حال پوتین با تمجید از اقتصاد چین، حکومتداری چینی را از دیگر کشورها موثرتر دانست. به گفته رییس جمهوری روسیه "چین یک سیستم بسیار موثر برای توسعه کشور و قدرتمند کردن آن به وجود آورده است. این نظام از کشورهای دیگر موثرتر است."
رئیس جمهور روسیه توازن سیاست خارجی صربستان را در «شرایط بین‌المللی پیچیده» کنونی مورد تمجید قرار داد.
پوتین وضعیت ویژه اقتصادی روسیه را تا پایان سال ۲۰۲۳ تمدید کرد.
وزارت امور خارجه چین ضمن تمجید از اظهارات اخیر پوتین درباره پایبندی مسکو بر اصل چین واحد، تأکید کرد که آمریکا در خصوص سیاست هسته ای چین اخبار ساختگی منتشر می کند.
رئیس جمهور روسیه در پیامی انتخاب مجدد «شیء جین‌پینگ» به عنوان دبیرکل حزب کمونیست چین و تمدید ریاست جمهوری وی را تبریک گفت.
ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه مرگ الیزابت دوم را «ضایعه‌ای جبران‌ناپذیر» توصیف کرد و به بریتانیایی‌ها تسلیت گفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ