دریابد نیکلای یومنوف فرمانده نیروی دریایی روسیه در دیدار با فرمانده نیروی دریایی ارتش با اشاره به مأموریت ناوگروه ۸۶ جمهوری اسلامی ایران به دور دنیا، گفت: تنها یک کشور ابرقدرت از عهده چنین مأموریت مهمی برمی‌آید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تمجید فدراسیون جهانی از یل گیلانی کشتی ایران
مهاجم جدید و اهل اسلوونی اتحاد کلباء به تمجید از فرهاد مجیدی پرداخت.
فرمانده کل انتظامی کشور در سفر به خراسان شمالی از تمدید گذرنامه‌های منقضی شده برای سفر اربعین حسینی و صدور ۳۰۰ هزار گذرنامه خبر داد.
سر الکس فرگوسن استون با وجود شکست سنگین 5-1 استون ویلا از نیوکسل از این تیم تمجید می‌کند.
صدا و لحن صحبت گزارشگر قدیمی با وجود گذشت سالها از روزهای گزارشگری و بعد از گذراندن حادثه ای بزرگ، کماکان با خودش نوستالژی فوتبال‌های قدیمی را به همراه دارد.
چذابه - فرمانده کل انتظامی کشور از تمدید ۲ ساله گذرنامه‌های عادی برای زیارت اربعین خبر داد و گفت: سرعت خدمت رسانی برای خروج و ورود زائران چند برابر شده است.
مربی آرژانتینی اینتر میامی نقشی که لئو مسی در پیشرفت تیم ایفا کرده را با یک فیلم حماسی ورزشی مقایسه کرد.
وینگر چپ گل گهر سیرجان در اولین بازی برای تیمش با گرفتن یک پنالتی عملکرد قابل قبولی از خود بجا گذاشت.
لروی سانه، ستاره بایرن مونیخ، می‌گوید دلیل علاقه بازیکنان توماس توخل به او را فهمیده است.
فدراسیون جهانی هندبال در گزارشی از روحیه جنگنده بازیکنان ایرانی در دیدار مقابل سوئد تمجید کرد.
دریابد نیکلای یومنوف فرمانده نیروی دریایی روسیه در دیدار با فرمانده نیروی دریایی ارتش با اشاره به مأموریت ناوگروه ۸۶ جمهوری اسلامی ایران به دور دنیا، گفت: تنها یک کشور ابرقدرت از عهده چنین مأموریت مهمی برمی‌آید.
یک وب سایت روسی نخستین حضور محبی با پیراهن روستوف را مثبت ارزیابی کرد.
نمایش صادق محرمی مقابل آستانه قزاقستان با واکنش مثبت اسپورتسکی همراه بود.
یادگار امام گفت: در شرایطی که هزاران عامل ناامیدی ممکن است وجود داشته باشد، ورزش می‌تواند در جهت امید نقش بالایی داشته باشد.
عملکرد قابل قبول هافبک بازیساز پرسپولیس همچنان ادامه دارد تا تقدیر ویژه یحیی گل محمدی را به همراه داشته باشد.
مکنزی فرمانده پیشین تروریست‌های سنتکام اظهار کرد: شخصاً احترام زیادی برای برنامه پهپادی، موشک‌های کروز و موشک‌های بالستیک ایران قائل هستم.
«ژنرال مکنزی» رئیس پیشین ستاد فرماندهی مرکزی آمریکا اخیر در مصاحبه‌ای با «انستیتو واشنگتن»، از توانمندی‌های نظامی ایران تمجید کرده و پهپادهای ایران را به عنوان برگ برنده ایران معرفی کرده که برای آماده‌سازی آن، جانفشانی زیادی انجام شده است.
مهران- سخنگوی فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران با اشاره آغاز موج بازگشت زائران از کشور عراق از بازگشت یک‌میلیون و ۹۶ هزار زائر تاکنون خبر داد.
فرمانده کل انتظامی کشور گفت: امروز حدود ۱۰۰ هزار نفر از زائران به میهن اسلامی بازگشتند و که حدود ۵۰ درصد این میزان مربوط به پایانه مرزی مهران است که امیدواریم زائرانی که به عتبات مشرف شده‌اند هر چه زودتر به شهر‌های عقبه خود بازگشته و تدابیری اتخاذ کنند که موجب ترافیک در محور‌های مواصلاتی نشود.
معاون فرهنگی اجتماعی پلیس اطلاعات فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از امکان تمدید گذرنامه شهروندان در نماز جمعه خبر داد.
معاون فرهنگی اجتماعی پلیس اطلاعات فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از امکان تمدید گذرنامه شهروندان در نماز جمعه خبر داد.
مرکز اطلاع رسانی پلیس پایتخت اعلام کرد: با توجه به استقبال گسترده شهروندان برای دریافت یا تمدید گذرنامه به منظور حضور در راهپیمایی اربعین حسینی، فرماندهی انتظامی تهران بزرگ مراکز صدور گذرنامه خود را از دو مرکز به چهار مرکز افزایش داد.
فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از افزایش مراکز ارائه خدمات مربوط به گذرنامه خبرداد و آدرس و شرایط بهره‌مندی از این خدمات را تشریح کرد.
اهواز - معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان خوزستان از افزایش سه برابری کار تمدید گذرنامه خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ