اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فدراسیون جهانی والیبال به تمجید از تیم ملی والیبال نوجوانان ایران پرداخت.
فدراسیون جهانی هندبال در گزارشی از روحیه جنگنده بازیکنان ایرانی در دیدار مقابل سوئد تمجید کرد.
پیش از این عنوان شده بود که قرارداد امیر قلعه‌نویی با فدراسیون فوتبال ایران تا پایان جام ملت‌های آسیا خواهد بود و در صورت رضایت فدراسیون فوتبال از عملکرد این مربی، آن‌وقت امکان تمدید قرارداد تا جام جهانی برایش وجود خواهد داشت. قلعه‌نویی، ولی حالا چنین موضوعی را رد کرده و خواسته تا قراردادش تا پایان جام جهانی ۲۰۲۶ باشد
به دنبال صعود تیم نوجوانان ایران به جام جهانی زیر 17 سال در سال 2023 قرارداد حسین عبدی و دیگر اعضای کادر فنی این تیم از سوی فدراسیون فوتبال تا پایان این مسابقات تمدید می شود.
اصولی در خصوص تمدید احتمالی قرارداد قلعه‌نویی تا پایان جام جهانی گفت: "چندبار دیگر هم گفتم به عنوان سخنگوی فدراسیون. یکی از شاخصه‌هایی که در هیئت رئیسه فدراسیون بدون در نظر گرفتن مصداق مطرح بود، عملکرد سرمربی در جام ملت‌ها بود. اگر پیشنهاد جدیدی بیاید که هنوز نیامده، قابل بحث است. خواهشم از رسانه‌ها کمک به تیم ملی برای جام ملت‌هاست."
رئیس فدراسیون فوتبال اعلام کرد به دنبال تمدید قرارداد امیر قلعه‌نویی تا پایان جام جهانی ۲۰۲۶ هستند.
رئیس فدراسیون فوتبال انتخاب امیر قلعه‌نویی به عنوان سرمربی تیم ملی را در شرای فعلی بهترین تصمیم ممکن دانست و گفت که قرار است قرارداد این مربی تا جام جهانی تنظیم شود.
براساس توافق انجام شده، قرارداد اولیه قلعه‌نویی و فدراسیون فوتبال تا جام ملت‌های آسیا خواهد بود و در صورت رضایت دو طرف، تا جام جهانی تمدید می‌شود.
صفحه فدراسیون جهانی والیبال و لیگ ملت‌ها تمجید متفاوتی از امین اسماعیل نژاد انجام داده‌اند.
یک رسانه آرژانتینی می‌گوید لیونل اسکالونی برای تمدید قراردادش با فدراسیون فوتبال آرژانتین به توافق رسیده و تا پایان جام جهانی 2026 سرمربی آلبی‌سلسته خواهد بود.
فدراسیون جهانی شطرنج معتقد است که کارلسن پس از شکست مقصودلو به صعود در جدول رده بندی مسابقات تاتا استیل ادامه می‌دهد.
لیونل اسکالونی هنوز با فدراسیون فوتبال آرژانتین برای تمدید قرارداد به توافق نرسیده است. یک روزنامه نگار آرژانتینی ادعایی جدید در مورد تردیدهای مربی قهرمان جهان برای تمدید مطرح کرد.
اتفاق تأثیرگذار، ولی «سفارش» به تمدید قرارداد با کارلوس کی‌روش از نهاد‌های بالاتر است. در واقع فدراسیون فوتبال که با توجه به انتقادات به خوبی پی برده بود کی‌روش دیگر برای فوتبال ایران پاسخ‌گو نیست، به تنهایی در این زمینه تصمیم‌گیر نبوده و نیست. کی‌روش در جام جهانی به دلخواه دولت در کنفرانس‌های خبری‌اش حرف زد و همین مورد فارغ از نتایجی که او به دست آورده، زمینه‌ساز «توصیه» برای همکاری مجدد با او شده است
قهرمان وزن 72 کیلوگرم کشتی فرنگی جهان اعلام کرد، طی هفته‌های آینده برای عقد قرارداد جدید با فدراسیون کشتی صربستان و تمدید قرارداد باشگاهی‌اش راهی این کشور خواهد شد.
فدراسیون جهانی بسکتبال از عملکرد تیمی بازیکنان تیم ذوب‌آهن اصفهان تعریف و تمجید کرد.
فدراسیون جهانی تکواندو، در جدیدترین گزارش خود به ستایش عملکرد نمایندگان ایران در مرحله نهایی رقابت های پاراگرندپری ریاض 2022 پرداخت.
فدراسیون جهانی تکواندو در گزارشی به تمجید از عملکرد نمایندگان ایران در مرحله نهایی رقابت های پاراگرندپری ریاض پرداخت.
فدراسیون جهانی فوتبال به تمجید از کریستیانو رونالدو ابرستاره پرتغالی پرداخت.
شایعاتی می‌گویند رئیس فدراسیون در بحث تمدید یا عدم تمدید قرارداد کی‌روش کاره‌ای نیست و بحث او از نهادی بالاتر، مشخص از سوی افراد وابسته به دولت دنبال می‌شود. کی‌روش در جام جهانی در بسیاری از مباحث، خوشایند دولتمردان ایرانی حرف زده و حالا همین موضوع باعث شده تا آن‌ها با چشم‌بستن روی حقایق فنی و منفی کارلوس کی‌روش درصدد حفظ این سرمربی باشند.
فدراسیون جهانی بسکتبال در گزارشی به تمجید از حامد حدادی، سنتر تیم ملی ایران پرداخت.
فدراسیون جهانی بسکتبال، به تمجید از زوج بهنام یخچالی - محمد جمشیدی در تیم ملی ایران پرداخت.
نایب رئیس دوم فدراسیون فوتبال تمدید قرارداد کارلوس کی‌روش را منوط به نتیجه کسب شده در جام جهانی دانست.
لوئیس روبیالس، رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا، تمدید قرارداد با لوئیس انریکه را به پس از جام جهانی موکول کرد.
فدراسیون جهانی فوتبال اعلام کرده که "از شنیدن اینکه به برخی از بانوان اجازه حضور در یک بازی لیگ فوتبال در تهران داده شد، خرسند است و از مسئولان فوتبال و دولت برای این اقدام در مسیر درست تقدیر می‌کند".

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ