رئیس‌جمهور روسیه اقدامات تلافی‌جویانه این کشور در برابر تعیین سقف قیمت برای نفت خود از سوی غرب را تا پایان سال میلادی جاری تمدید کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نخست‌وزیر هند اعلام کرد اقدامات روسیه در راستای تضمین ثبات در این کشور در زمان شورش اخیر گروه واگنر قابل درک است.
رئیس امارات متحده عربی به پوتین گفته است که از اقدامات رهبری روسیه در مقابله با شورش حمایت می کند.
براساس بیانیه کاخ کرملین، رئیسی در تماس تلفنی با پوتین از اقدامات دولت روسیه در رابطه با تحولات روز ۲۴ ژوئن که در آن روز گروه واگنر علیه ارتش روسیه شورش کرده بود، حمایت کرد.
اردوغان نیز حمایت کامل خود و ترکیه را از اقدامات رئیس جمهور روسیه در این خصوص اعلام کرد.
رئیس جمهور روسیه در واکنش به اقدامات تحریک‌آمیز فرمانده ارتش خصوصی «واگنر» وابسته به مسکو، گفت که از داخل به این کشور خیانت شده و پاسخ مسکو به این شورش سخت خواهد بود.
ادعا‌های ایالات متحده مبنی بر فروش اسلحه از جانب کره شمالی به روسیه پیوسته از جانب مقامات پیونگ یانک تکذیب شده است. در ماه نوامبر سال گذشته، ارتش کره شمالی با بیانیه‌ای علنی به اقدامات ایالات متحده برای تخریب وجهه کره شمالی در عرصه بین‌المللی پاسخ داد. در ماه سپتامبر نیز پیونگ یانگ گزارش‌های اطلاعاتی آمریکا مبنی بر ارسال سلاح به روسیه را تکذیب کرد و گفت که هیچ برنامه‌ای برای این کار ندارد.
پوتین در پاسخ به این سوال که روسیه تا چه حد می‌تواند به عمق اوکراین برود، گفت: «همه چیز به پتانسیل‌هایی بستگی دارد که پس از به اصطلاح ضد حمله ظاهر می‌شوند. ما وضعیت را بررسی خواهیم کرد و در مورد اقدامات بعدی خود تصمیم خواهیم گرفت. ما بسته به شرایط برنامه‌های مختلفی داریم.
رئیس جمهور روسیه به نئونازی های اوکراین درباره اقدامات خرابکارانه علیه روس ها هشدار داد.
رئیس جمهور روسیه تاکید کرد باید در برابر تحرکات و اقدامات غرب رویکرد قاطعی در پیش گرفت.
رئیس‌جمهوری روسیه ضمن بیان اینکه "کشور‌های ناتو هم‌دست جنایات رژیم کی‌یف هستند"، گفت: وقتی این کشور‌ها چنین اقداماتی را در اوکراین انجام می‌دهند، من نمی‌توانم تصور کنم که ارتش آمریکا بخواهد از تاسیسات هسته‌ای ما بازرسی کند. چنین چیزی "واقعا مضحک" است.
فرمان رئیس جمهور روسیه درباره اقدامات تلافی‌جویانه مرتبط با تعیین سقف قیمت برای نفت روسیه، از امروز (چهارشنبه) اجرایی شد.
سناریوی دوم برای شکست روسیه شامل شکست در بحبوحه تشدید تنش است. کرملین به شکلی پوچ انگارانه به دنبال طولانی کردن جنگ در اوکراین است و درعین‌حال کمپین اقدامات خرابکارانه ناشناخته را در کشورهای حامی کی‌یف و خود اوکراین آغاز کرده است. در بدترین حالت، روسیه می‌تواند دست به انتخاب گزینه حمله هسته‌ای به اوکراین بزند.
مشکل اینجا بود که حاکمیت اتحاد شوروی به حدی بسته و رادیکال بودن که افرادی مانند همین آقای پوتین اصلا موافق این قبیل اصلاحات گورباچف نبودند و بر این باور بودند که این اقدامات، آینده سیاسی آن‌ها را دستخوش تغییر قرار می‌دهد و همین نگرانشان کرده بود؛ لذا در برابر گورباچف و بعد از آن بوریس یلتسین صف آرایی و ایستادگی کردند. اما دیگر دیر شده بود.
سخنگوی ریاست جمهوری روسیه نسبت به اقدامات تحریک آمیز آمریکا در قبال بحران اوکراین هشدار داد.
رئیس جمهور روسیه اعلام کرد مسکو مانع اقدامات در جهت تضعیف حاکمیت خود شده است.
پوتین در مراسم گرامیداشت روز وحدت ملی روسیه گفت: اکنون، کسانی که در خرسون زندگی می‌کنند باید از منطقه اقدامات خطرناک خارج شوند، زیرا مردم غیرنظامی نباید آسیب ببینند.
اومارو مختار سیسوکو امبالو، رئیس جمهور گینه بیسائو در یک کنفرانس مطبوعاتی مشترک با زلنسکی در کی‌یف، یک روز پس از دیدار با پوتین گفت: «برادر عزیزم، دیروز با رئیس‌جمهور [ولادیمیر]پوتین در روسیه بودم که از من خواست پیامی به شما بدهم، با شما صحبت کنم در نظر داشته باشید که گفتگوی مستقیم برای اقدامات مشترک آینده بسیار مهم است.
رئیس جمهور روسیه اعلام کرد آمریکا با چشم پوشی از اقدامات اوکراین همچنان به پمپاژ سلاح به این کشور ادامه می دهد.
پوتین و رهبران کشورهای آسیایی در نشست اجلاس سران کنفرانس تعامل و اقدامات اعتمادسازی در آسیا شرکت می کنند.
رئیس جمهور روسیه گفت: سرویس‌های امنیتی اوکراین سه حمله تروریستی علیه نیروگاه هسته‌ای کورسک انجام داده‌اند، اما ما توانستیم از عواقب وخیم حمله به این نیروگاه جلوگیری کنیم.
پس از انفجار پل کریمه، رئیس‌جمهور روسیه دستور افزایش تدابیر امنیتی و اقدامات حفاظتی برای تأمین امنیت این پل راهبردی را صادر کرد.
رئیس‌جمهوری آمریکا در سخنرانی خود در کاخ سفید تاکید کرد که "کلمات و تهدید‌های بی‌ملاحظه" پوتین، آمریکا و متحدانش را مرعوب نمی‌کند. بایدن گفت: اقدامات پوتین نشانه‌ای از این است که او در حال تقلا کردن است.
رئیس جمهور روسیه از اقدامات تحریک آمیز آمریکا در شرق آسیا و منطقه تایوان انتقاد کرد.
رئیس جمهور روسیه امروز در نشستی اقتصادی تصریح کرد: تاکتیک های برق آسا کارساز نبود و مسکو به سرعت اقدامات حفاظتی خود را اجرائی کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ