مراکش برای اولین بار در تاریخ به مرحله یک‌چهارم نهایی جام‌جهانی صعود کرد و اسپانیا را در ضربات پنالتی شکست داد، این در حالی بود که اسپانیایی‌ها ۱۰۰۰ بار پنالتی زدن را تمرین کرده بودند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
لوئیس انریکه، سرمربی پاری‌سن‌ژرمن، به تحسین عملکرد کیلیان امباپه مقابل تولوز پرداخت.
لوئیس انریکه، سرمربی پاری‌سن‌ژرمن، در پاسخ به سوالی در مورد بازی نکردن کیلیان امباپه ترجیح داد سکوت کند!
کیلیان امباپه حق تمرین با پاری‌سن‌ژرمن را پیدا نکرده و همچنان بلاتکلیف‌ترین فوتبالیست اروپاست.
شایعات مربوط به جذب پدری توسط پاری‌سن‌ژرمن، به پیش از دوران حضور لوییس انریکه در این تیم بازمی‌گردد و این مربی علاقه‌ای به هافبک بارسلونا ندارد.
در حالی که گمانه‌زنی ها در مورد آینده کیلیان امباپه به اوج رسیده، لوئیز انریکه ابراز امیدواری کرد که این بازیکن فصلی آینده برای PSG بازی کند.
سرمربی اسپانیایی پاری سن ژرمن برای انتخاب جایگزین ام‌باپه روی مهاجم ملی‌پوش بنفیکا دست گذاشته است و از سران تیم پاریسی خواسته که او را جذب کنند.
ژاوی سیمونز، ستاره هلندی، در آستانه بازگشت به پاری سن ژرمن قرار دارد.
باشگاه پاری سن ژرمن به طور رسمی از انریکه به عنوان سرمربی جدید خود پرده برداشت.
لوئیس انریکه امروز به عنوان مربی جدید پی اس جی معرفی خواهد شد و باید کار ناتمام مربیانی سرشناس را به اتمام برساند. ماموریتی بس دشوار برای مرد اهل آستوریاس.
معاون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا امروز گفت: پیامدهای مرتبط و هنوز ناشناخته اقدامات «واگنر» بر جنگ اوکراین باید بررسی شود.
لوییز انریکه درباره وضعیت کیلیان امباپه از مدیران پاری‌سن‌ژرمن پرسیده و در جواب شنیده است که فقط در دو حالت ممکن است او از تیم برود.
مورا برآورد کرد که ایران امروز «برای احیای توافق هسته‌ای آماده‌تر است، چون در دل طوفان است و بازگشت به توافق هسته‌ای را راحت‌ترین راه برای خروج از این طوفان می‌داند، اما واقعیت آن است که چارچوب مطلوب برای این کار وجود ندارد».
رسانه‌های برزیلی اعلام کردند لوئیس انریکه، سرمربی سابق اسپانیا، در حال مذاکرات رسمی با فدراسیون فوتبال برزیل برای به دست گرفتن سکان هدایت تیم ملی این کشور است.
روزنامه اسپانیایی اسپورت می‌گوید لوئیس انریکه، سرمربی سابق اسپانیا، حالا در صدر فهرست فدراسیون فوتبال برزیل برای به دست گرفتن سکان هدایت تیم ملی این کشور قرار دارد.
انریکه برکنار شد، سرمربی جدید اسپانیا آمد
فدراسیون فوتبال اسپانیا به صورت رسمی تأیید کرد لوییز انریکه از هدایت لاروخا برکنار شده است.
خداحافظی با هواداران اسپانیایی حاضر در قطر پس از مرحله یک‌هشتم نهایی در تصور انریکه نمی‌گنجید.
لوئیز انریکه، سرمربی تیم ملی اسپانیا، از بازیکنانش دفاع کرد و مسئولیت حذف از جام جهانی 2022 قطر را برعهده گرفت.
لوئیس انریکه، بعد از شکست تیمش مقابل مراکش در ضربات پنالتی و حذف شدن از جام جهانی گفت حذف شدن در ضربات پنالتی بی‌رحمانه بوده و لاروخا انتظار حذف شدن مقابل مراکش را نداشت.
لوئیس انریکه که همزمان با بازی برزیل و کره جنوبی در یک مصاحبه اینترنتی شرکت داشت بعد از اطلاع از گلزنی برزیلی‌ها واکنش جالبی داشت.
انریکه: اگر کاستاریکا آلمان را می‌برد، سکته می‌کردم
لوئیز انریکه، سرمربی اسپانیا، می‌گوید نتیجه بازی همزمان را بررسی نکرده و خبری از احتمال حذف تیمش نداشته است.
لوئیس انریکه، سرمربی اسپانیا، بعد از شکست مقابل ژاپن گفت با اینکه تیمش به مرحله یک‌هشتم نهایی جام جهانی صعود کرده ولی دلیلی برای خوشحالی نمی‌بیند.
لوئیز انریکه تصمیم گرفت پنج بازیکن شاخص تیمش را مقابل ژاپن نیمکت‌نشین کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ