از نکات قابل توجه عرضه ۲۰۷ در بورس درصد پیش پرداخت سفارش خرید آن است که ۱۰۰ درصد درنظر گرفته شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از انهدام اعضای باند ۶ نفره سارقان تلفن همراه و دستگیری مالخران حرفه‌ای خبر دادو گفت: در این عملیات‌های پلیسی، بیش از ۱۰۰ دستگاه گوشی مسروقه کشف شد.
رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از کشف بیش از ۱۰۰۰ دستگاه کامپیوتر خودرو از مخفیگاه دو مالخر اموال مسروقه خبر داد.
فرمانده انتظامی تهران بزرگ از کشف بیش از ۱۵۰۰ دستگاه کامپیوتر خودروخبر داد.
سمنان- رئیس سازمان محیط زیست بابیان اینکه تجهیز بدنه محیط زیست به فناوری‌های نوین در دستور کار است، گفت: مجوز خرید ۱۰۰ دستگاه خودروی خارجی برای پاسگاه‌های محیط‌بانی گرفته شد.
سمنان- رئیس سازمان محیط زیست بابیان اینکه تجهیز بدنه محیط زیست به فناوری‌های نوین در دستور کار است، گفت: مجوز خرید ۱۰۰ دستگاه خودروی خارجی برای پاسگاه‌های محیط‌بانی گرفته شد.
هزینه روزانه آموزش و پرورش ۱۰۰۰ میلیارد تومان است لذا باید توجه داشت که تعطیلی یک روز مدارس برای دولت هزینه هزار میلیاردی دارد. در شرایطی که این وزارتخانه سرنوشت‌ساز با سرپرست اداره می‌شود جا دارد که آقای رییس‌جمهور در انتخاب کاندیدای وزارت و معرفی به مجلس تلاش بیشتر از معمول داشته و این دستگاه عظیم را از بلاتکلیفی خارج کند.
در فصل دوم مستند نتفلیکس، شریک زندگی کریستیانو رونالدو را در ماشینی ویژه می‌بینیم که اولین ماشین از بین ۱۰۰۰ دستگاه تولید شده است.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی مازندران، از کشف یک دستگاه موتورسیکلت ۱۰۰۰ سی سی قاچاق در شهرستان کلاردشت خبر داد.
امروز چهارشنبه ۲۶ بهمن ماه ۱۴۰۱ حدود ۱۰۰۰ دستگاه کارا در بورس کالا عرضه شد که این عرضه‌ها زیر قیمت بازار آزاد معامله شدند.
مراسم قرعه کشی طرح بزرگ پیش فروش محصولات ایران خودرو با حضور نمایندگان نهادهای نظارتی در سالن کنفرانس معاونت بازاریابی و فروش این شرکت برگزار شد.
قرارداد ساخت ۱۰۰ دستگاه واگن باری میان شرکت حمل و نقل ترکیبی گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران و یک شرکت تولیدکننده داخلی به امضا رسید.
طبق گفته کارشناسان این حوزه دسترسی به اینترنت استارلینک نیازمند تجهیزات است. از همین رو هر کسی که این تجهیزات را اختیار دارد می‌تواند به آن متصل شود. به‌طور کلی امواج دستگاه‌های استارلینک از طریق ماهواره ارسال می‌شود و کاربر می‌تواند برای دریافت امواج آن از تجهیزات ویژه آن یعنی دیش و دریافت کننده امواج استفاده کند.
بورس کالایکشنبه (۴ دی ماه) میزبان عرضه ۲ هزاردستگاه خودروپژو ۲۰۷ دستی سفیدبا قیمت پایه ۱۸۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است.درصدپیش پرداخت سفارش خریددراین عرضه ۱۰۰ درصد و تاریخ تحویل ۲۰ اسفنداست.
مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه از برگزاری مناقصه خرید هزار و ۵۰۰ دستگاه دوربین برای مترو تهران خبر داد.
معاون وزیر اقتصاد با بیان اینکه ۱۴۰۰ شرط صدور مجوز ناهنجار است، گفت: تقریباً حدود ۱۲۰۰ شرطی که رویه داخلی یا سندی نداشته را از شروط دریافت مجوز توسط مردم در هیأت مقررات‌زدایی حذف خواهیم کرد.
گروه صنعتی ایران‌خودرو طبق اطلاعیه ای اعلام نمود که اولین عرضه خودروی پژو ۲۰۷ را در بورس کالا آغاز می‌کند. در اولین مرحله فروش، ۱۰۰۰ دستگاه پژو ۲۰۷ سفیدرنگ در بورس کالا عرضه خواهد شد. این عرضه چه زمانی و به چه قیمتی می باشد؟
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران ابراز امیدواری کرد تا پایان سال بیش از ۱۰۰۰ دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل عمومی پایتخت افزوده شود.
در شرایطی که افزایش تولید موتور ملی همواره به عنوان یک برنامه بلندپروازانه در گروه صنعتی ایران‌خودرو مطرح بوده و در سال گذشته تولید روزانه ۵۰۰ دستگاه در این شرکت به عنوان یک دستاورد ارزشمند مطرح شده بود، اما اکنون این خودروساز موفق به افزایش ظرفیت روزانه تولید موتور ملی به تعداد بیش از هزار دستگاه در هفتم مهر امسال شد.
دبیر اجرایی ستاد اربعین وزارت راه و شهرسازی از اعزام بیش از ۱۲۰۰ دستگاه اتوبوس از پایانه مرزی مهران به نقاط مختلف کشور و عبور بیش از ۶۵ درصد از زائران از پایانه مرزی مهران خبر داد.
۱۰۰ دستگاه ون وانا از محل قرارداد شرکت ایران خودرو دیزل با وزارت کشور، تحویل اتحادیه تاکسی‌رانی‌های شهری کشور شد.
مدیرعامل ایران خودرو دیزل گفت: در راستای توسعه و نوسازی حمل و نقل عمومی تا پایان شهریورماه ۳۰۰ دستگاه اتوبوس به وزارت کشور تحویل داده خواهد شد.
مهران- فرمانده کل سپاه در بازدید از پایانه مرزی مهران با تأکید بر بسیج تمامی امکانات برای کمک‌رسانی به مردم در مرزها، گفت: ۱۰۰۰ دستگاه اتوبوس نقل‌وانتقال را در داخل کشور انجام می‌دهند.
سخنگوی وزارت صمت گفت: واردکننده خودرو باید به ازای هر ۱۰۰۰ دستگاه خودرو وارداتی یک نمایندگی برای خدمات پس از فروش ایجاد کند.
مدیرکل بحران و تجهیز ماشین‌آلات سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با اشاره به آسیب دیدن ۲۳۸۰ کیلومتر انواع راه‌های روستایی، فرعی و اصلی افزود: در جریان سیل اخیر ۱۰۰۰ دستگاه ابنیه فنی در محور‌های مواصلاتی آسیب دیدند و تا روز گذشته دو محور شریانی و غیرشریانی مسدود باقی مانده بودند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ