عضو هیئت مدیره استقلال درباره مصاحبه‌ای که انجام داده بود در رسانه رسمی استقلال توضیحاتی داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
صحبت‌های خسرو حیدری درباره علاقه امید ابراهیمی برای بازگشت به استقلال یک جنجال بزرگ را به راه انداخته است.
نکونام ادامه داد: می‌گویم بازیکن می‌خواهم و الان هم اسم می‌آورم تا فردا نگویند که نکونام بازیکن نخواست. ما لیست اولیه دادیم، ولی هیچ کدام از بازیکنان جذب نشدند. مهرداد محمدی هم که آمد، من خودم با هر دو برادر (مهرداد و میلاد) صحبت کردم و کریمی با مهرداد قرارداد بست که این واقعاً کار بزرگی بود.
کریمی در خصوص حضور این ماجرا‌ها گفت: من از حضور این افراد در مجموعه کمپ حجازی اطلاعی نداشتم و هنگامی مطلع شدم که او در کنار زمین با من سلام‌وعلیک کرد. اینکه می‌گویند او به خاطر من روی صندلی و جایگاه مخصوص نشسته هم درست نیست.
تسنیم نوشت: لیلا کریمی خواهر علی کریمی گفته است اولین بار برای خرید تیم سپیدرود، از من خواست به بانک بروم و دسته‌چک بگیرم. برادرم بود و به او علاقه داشتم برای همین پذیرفتم، ولی او از اول می‌دانست می‌خواهد چه کار کند وگرنه می‌توانست دسته‌چک خودش را استفاده کند.
ظریف: الحمدلله مداح‌ها و حاج محمود کریمی انقدر انگلیسی شان خوب شده که می‌توانند بگویند ظریف زبان انگلیسی بلد نیست.
محمود کریمی بیان کرد: من سرودی خواندم که باید دقت بیشتری می‌کردم؛ بجای کلمه «مجلس و دولت» باید می‌گفتم «بعضی‌ دولتی‌ها، بعضی مجلسی‌ها». من از جایگاه مجلس و دولت دفاع می‌کنیم اما ولی از افرادی که منظورم بوده به هیچ وجه عذرخواهی نمی‌کنم. منبع: چندثانیه
«الهه کریمی» دانش‌آموز کلاس هشتم مدرسه ملاصدرا که دو بار دچار مسمومیت شده، گفت: بار اولی که دچار مسمومیت شدم ۱۱ روز پیش بود؛ در راهرو بوی تخم‌مرغ گندیده و عطر تند می‌آمد؛ وقتی وارد کلاس شدم چشم‌هایم قرمز شد. ابتدا فکر کردم تلقین می‌کنم، اما به مرور حالت تهوع به من دست داد. معلمم بعد از اینکه دید رنگ صورتم پریده است اجازه داد به بیرون از کلاس بروم. کمی صبر کردم، بعد کف بالا آوردم که کاملا غیرطبیعی بود.
هافبک ملی‌پوش ایرانی: "حال من و مجید حسینی خوب است و نگران نباشید. ما این هفته بازی داشتیم و با تیم در شهر دیگری (گیرسون) بودیم. الان هم اینجا هستیم. زلزله باعث لغو بازی شده اما ما در این شهر زلزله را احساس نکردیم.
در نیمه دوم استقلال با استفاده از افت بدنی بازیکنان‌مان و همچنین تجربه خودش توانست سه گل بزند.
محمود عباس زاده، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت:سلبریتی‌ها در دنیا خودشان پدیده اجتماعی هستند. من در این زمینه متفاوت فکر می‌کنم؛ آن‌هایی که عنادشان اثبات نشده است و خود را قلبا فرزند ملت ایران می‌دانند، ولو خارج از کشور باشند، آعوششان باز است.
پاتریس اورا معتقد است در تیم ملی فرانسه از کریم بنزما حمایت نشد چون برخی ملی‌پوشان به او حسادت می‌کردند.
کریم بنزما می‌گوید کریستیانو رونالدو، هم‌تیمی سابقش در رئال مادرید، هنوز به خاطر کسب توپ طلا توسط او به او تبریک نگفته است.
آنجا دیگر باید جوابگوی یک ملت باشید. اگر هم کسی نمی‌تواند مرد و مردانه بگوید نمی‌توانم. من نداشتم و گفتم من این فاکتورها را ندارم.
فیروز کریمی سرمربی تیم صنعفت نفت آبادان گفت: داور به من تذکر داد که چرا به بازیکنم گفتم «خنگ و بی‌غیرت».
سرمربی نفت آبادان بعد از شکست مقابل ملوان گفت: داوران مسابقه‌های لیگ را حساس‌تر کرده‌اند.
محمد ربیعی به اظهارات فیروز کریمی در نشست خبری پس از بازی صنعت نفت - مس رفسنجان واکنش نشان داد.
محمد ربیعی به اظهارات فیروز کریمی در نشست خبری پس از بازی صنعت نفت - مس رفسنجان واکنش نشان داد.
کریمی اسطوره است و شاید کسان دیگر هم ما را دوست نداشته باشند، ولی مجمع به موجب قانون من را انتخاب کرد.
میرشاد ماجدی روز گذشته در مصاحبه‌ای اعلام کرد اگر رئیس فدراسیون شود، از علی کریمی استفاده خواهد کرد.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: تحلیل من این است که این یک نقطه‌ای برای وحدت بسیاری از جریان‌هایی است که دل در گرو اسلام ناب، کشور و امنیت ملی دارند برای اینکه با هم رفاقت کنند. ما فقط نگاه نکنیم که این توافق اگر حاصل شد دستاورد اقتصادی دارد به نظر من دستاوردهای سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و اعتقادی‌اش خیلی بیشتر از دستاوردهای مالی و اقتصادی است.
هافبک نفت مسجدسلیمان نسبت به اتفاقات بازی با پیکان واکنش نشان داد و مدعی شد در صحنه مصدومیت بازیکن حریف، اتفاقات فوتبالی رخ داده است.
علی کریمی در پستی جدید نوشت: از عزاداران امام حسین (ع) عذرخواهی می‌کنم، پیشنهاد من فقط این بود که می‌توانیم در اوضاع فعلی نذری‌های دیگری انجام دهیم. من از کودکی شوق رسیدن به محرم را داشتم و این ارادت را حفظ کردم
امروز مطالبی همچون سهامداران بانک دی بخوانند: بانک دی به این نُه دلیل نمی‌ارزد!، قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازار، میزان سود، زمان مجمع و زمان واریز سود ۶ نماد بورسی و فرابورسی، تحلیل خزامیا امروز ۸ تیر ۱۴۰۱، قیمت روز خودرو ۸ تیر ۱۴۰۱ | افت قیمت محسوس در برخی خودروها، سهامداران حکشتی بخوانند | سود رویایی شرکت تابعه حکشتی، بازار در میان مدت صعودی است؟ + فیلم؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در تهران

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ