امروز مطالبی همچون سهامداران بانک دی بخوانند: بانک دی به این نُه دلیل نمی‌ارزد!، قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازار، میزان سود، زمان مجمع و زمان واریز سود ۶ نماد بورسی و فرابورسی، تحلیل خزامیا امروز ۸ تیر ۱۴۰۱، قیمت روز خودرو ۸ تیر ۱۴۰۱ | افت قیمت محسوس در برخی خودروها، سهامداران حکشتی بخوانند | سود رویایی شرکت تابعه حکشتی، بازار در میان مدت صعودی است؟ + فیلم؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کاپیتان تیم تراکتور در بازگشت به لیگ ایران پرتلاش‌ترین بازیکن تیم پاکو خمس بود.
مچ دست که یکی از مهمترین و پرکارترین عضلات بدن انسان است، می‌تواند به دلایل مختلفی دچار مشکل و ضعف شود، اما باید دانست که علاوه بر راه حل‌های پزشکی برای درمان آن، ضعف مچ دست را می‌توان با تمرینات ساده ورزشی تقویت کرد.
اگرچه تحقیقات اخیر نشان می دهد که بیش از دو سوم مردم در ایالات متحده، اضافه وزن دارند و یا چاق هستند، اما آمریکایی ها پرخورترین مردم جهان نیستند.
گلر جدید تاتنهام در مصاحبه‌ای با صفحه رسمی باشگاه از انگیزه‌های خود برای حضور در لندن گفت.
طوفان‌ها می‌توانند در هر نقطة زمین بوجود آیند، اما فراوانترین محل تشکیل آنها، شرق کوه‌های "راکی" در ایالات متحده است. آن‌ها یکی از پرقدرترین طوفان‌ها محسوب می‌شوند. اگر در صحرا ایجاد شوند، قدرت زیادی ندارند و تنها ماسه‌ها را با خود بلند می‌کند که به آن گرد باد می‌گوییم.
در نیمه اول دیدار ایران و ازبکستان اتفاقات عجیبی رخ داد؛ مصدومیت شدید سه بازیکن سبب توقف‌هایی در بازی شد.
دستیاران امیر قلعه‌نویی در تمرینات تیم ملی با انگیزه زیاد کار خود را جلو می‌برند و برای کسب موفقیت تلاش می‌کنند.
حضور یک هوادار دختر کودک در ورزشگاه وطنی توجه عکاسان را به خود جلب کرده است.
اگر نگوییم دیدار سپاهان مقابل مس رفسنجان در چارچوب هفته بیست و ششم رقابت‌های لیگ بیست و دوم، پرشورترین مسابقه نقش جهان پس از بازسازی بوده است، در حق این جشن ۶٠ هزار نفری اجحاف شده است.
معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران در خصوص اقدامات صورت گرفته پلیس راهور در خصوص برپایی پرشور روز جهانی قدس توضیحاتی ارائه داد.
مهدی حسینی شب گذشته در میان شعارهای حمایتی هواداران رفسنجانی بار دیگر به تمرینات این تیم بازگشت.
به‌مانند بازی با روسیه، بانوان ایرانی در جدال با کنیا نیز حضوری پر رنگ روی سکوهای استادیوم آزادی داشتند.
در‌حال‌حاضر در استان کرمان نرخ فرونشست رقم بالایی است؛ اما محدوده دشت اصفهان-برخوار پرخطرترین دشت از نظر فرونشست است؛ چراکه یک کلان‌شهر را تحت تأثیر خود قرار داده است.
رضا کیانیان، امیر جعفری، سارا بهرامی، پژمان بازغی و نسیم ادبی هرکدام با بازی در دو فیلم، پرکارترین بازیگران حاضر در دوره چهلم و یکم جشنواره فیلم فجر هستند.
رضا کیانیان، امیر جعفری، سارا بهرامی، پژمان بازغی و نسیم ادبی هرکدام با بازی در دو فیلم، پرکارترین بازیگران حاضر در دوره چهلم و یکم جشنواره فیلم فجر هستند.
یک تفاوت مهم نحوه انتخاب دو دولت است که روحانی در سال ۱۳۹۶ در یکی از پرشورترین انتخابات پس از انقلاب روی کار آمد و در نقطه مقابل دولت جدید به دنبال ضعیف‌ترین مراسم انتخاباتی در مصدر کار قرار گرفت
یک تفاوت مهم نحوه انتخاب دو دولت است که روحانی در سال ۱۳۹۶ در یکی از پرشورترین انتخابات پس از انقلاب روی کار آمد و در نقطه مقابل دولت جدید به دنبال ضعیف‌ترین مراسم انتخاباتی در مصدر کار قرار گرفت
ارباب تجمل و لاکچری بودن یک سرمایه دار نمونه اروپایی، اما با ویژگی‌های امریکایی است. جریان نقدی به "برنارد آرنو" این امکان را می‌دهد تا در شیک‌ترین فروشگاه‌ها و پرشورترین کارزار‌های تبلیغاتی از رقبای خود پیشی بگیرد. آگهی‌ای که در آستانه جام جهانی تهیه شده بود و "لیونل مسی" و "کریستیانو رونالدو" را در حال بازی شطرنج روی کیف لویی ویتون نشان می‌دهد نمونه‌ای از این موارد است.
دو داور آمریکای جنوبی برای دو مسابقه حساس روز دوم مرحله یک‌چهارم نهایی جام جهانی انتخاب شدند.
پدر و مادر و خواهران لوکا مودریچ امشب در ورزشگاه خلیفه حضور داشتند و با سر و صدای زیاد تیم ملی کرواسی و لوکا را تشویق می‌کردند.
مدیر باغ‌وحش ارم پرخورترین حیوان را فیل معرفی می‌کند و می‌گوید: پرخورترین حیوان باغ‌وحش ما فیل است که روزانه ۳۰۰ کیلوگرم یونجه و میوه مصرف می‌کند.
این استاد موسیقی و آواز ایرانی معتقد بود که هر خوانندهٔ آواز باید نواختن دست‌کم یک ساز را به‌خوبی بیاموزد. او که نوازندهٔ چیره‌دست عود نیز بود، در طول حیات هنری‌اش آهنگهای فراوانی ساخت و با شرکت در بیش از ۲۳۰ برنامه، از پرکارترین هنرمندان حاضر در برنامهٔ موسیقی «گلها» بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ