صحبت‌های خسرو حیدری درباره علاقه امید ابراهیمی برای بازگشت به استقلال یک جنجال بزرگ را به راه انداخته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سفیر روسیه در آمریکا می‌گوید که واشنگتن در حال فرو رفتن در اعماق جنگ با روسیه است و انتظار دارد که جنگ اوکراین مدت زمانی طولانی ادامه پیدا کند.
مهاجم پیشین تیم فوتبال پرسپولیس با انتقاد از صحبت های مهاجم برزیلی فصل گذشته سرخپوشان گفت: واقعا نمی دانم چطور به خودش اجازه داده که درباره پرسپولیس صحبت و اظهار نظر کند.
اساساً همان‌طور که زمین هر روز به دور خود می‌چرخد، جاذبه ماه آب‌هایی را که در نزدیک‌ترین فاصله قرار دارند، به سمت خود می‌کشد و جزرو مد ایجاد می‌کند. این جزر و مد‌ها در واقع یک «برآمدگی» بیضی شکل هستند که از یک طرف تحت تاثیر نیرو‌های گرانشی به سمت ماه کشیده می‌شوند و از سوی دیگر اینرسی می‌کوشد آن‌ها را سر جای خود نگه دارد.
افرادی که گروه خود را بهتر از گروه‌های دیگر می‌دانند، ناخودآگاه به گروه‌های رقیب، نوعی انگ می‌زنند تا عزت‌نفس گروه خود را افزایش دهند یا منابع مهم جامعه مانند ثروت، قدرت و اعتبار اجتماعی را متوجه خودشان کنند یا قصد دارند با انگ زدن به دیگران، از آن‌ها بهره‌برداری کنند و به منابع بیشتری دست یابند.
هر کاری سختی خودش را دارد. برای مانکن بودن باید همیشه روی فرم باشی. به خصوص ظاهری. شما وقتی یک تیزر را تماشا می‌کنید شاید سی ثانیه یا یک دقیقه را خیلی سریع ببینید و تمام شود، اما برای همان ۳۰ ثانیه چند روز زمان صرف شده است، ولی خب درآمدش بهتر از داوری است.
ایمانی‌خوشخو سپس بیان کرد: درخواست می‌کنم دست‌کم اگر قرار است به این شکل نامنظم و بی‌برنامه سفر کنید با محیط زیست، طبیعت و آثار تاریخی رفتار خوبی داشته باشید. چطور وقتی یک مهمان وارد خانه ما می‌شود اگر شلخته باشد ناراحت می‌شویم؟ ما هم مهمان طبیعت هستیم و باید رعایت حال کنیم. چرا بعضا افراد به خود اجازه می‌دهند رفتار ضدمحیطی داشته باشند؟ سفر به مهمترین معضل مسؤولان محلی تبدیل شده است؛ چراکه بعد از هر تعطیلی باید شهر را به حالت اولیه برگرداند.
باتری خورشیدی در منازلی که تنها از سیستم برق خورشیدی برای تامین برق مصرفی خود استفاده می‌کنند، یکی از واجبات مهم در سیستم مورد نظر به حساب می‌آید. باتری‌های خورشیدی باتری‌هایی هستند که با استفاده از نور خورشید می‌توانند مقدار زیادی برق تولید کنند. این برق تولیدی می‌تواند تامین کننده انرژی وسایل برقی مصرفی در منازل یا کارخانجات و صنعت باشد. در این فیلم چگونگی ساختن باتری خورشیدی را با استفاده از سی دی مشاهده می‌کنید.
موضوع این است که ما عملا در یک سال گذشته توان چانه زنی خود را از دست داده بودیم و حالا همان‌هایی که اجازه نداده بودند، برجام احیا شوند، برای دستیابی به توافق، حاضر شده‌اند از برگ برنده‌مان به عنوان یک امتیاز استفاده کننده و به طرف مقابل تقدیم کنند تا بلکه دوباره همه دور میز مذاکره جمع شوند
زمان وقوع بلا‌های طبیعی، امدادرسانی ضروری‌ترین کاری است که هر دولتی باید برای مردم خود انجام دهد. در این میان کمک‌های داوطلبانه، نقدی و غیرنقدی، بسیار موثرند و معمولا چهره‌ها و افراد اثرگذار جوامع مختلف در صف اول کمک‌های داوطلبانه قرار می‌گیرند.
بازنده کسی است که در لحظه ای به پیروزی خودش شک کند.هنوزهیچ چیزاز دست نرفته و حتی ازحیث امتیازی پرسپولیس عقب نیوفتاده است.
مشکل خوابیدن باتری ماشین بیش از هر چیزی، خود را در روشن نشدن موتور خودرو یا استارت نخوردن آن نمایان می‌سازد. البته این موضوع می‌تواند به دلایل دیگری نظیر خرابی سیستم استارت خودرو یا وجود عیب و ایراد در دینام آن هم به وجود آمده باشد.
ژوائو فلیکس بدترین شروع ممکن را در چلسی داشت و در اولین بازی خود با پیراهن آبی اخراج شد.
سال ۲۰۲۰، آژانس فضایی امارات متحده عربی اولین ماموریت فضایی خود برای رسیدن به مریخ را در حالی آغاز کرد که هنوز حتی یک دهه هم از راه‌اندازی این پروژه نمی‌گذشت. اما آن‌ها چطور موفق به انجام این کار شدند؟
نماینده مجلس: ‏ستاد بحرانی که نتواند بحران را پیش بینی کند خودش یک بحران است / چطور سرمای زمستان را پیش بینی نکرده؟ / گاز ۱۶ هزار مشترک گاز در تربت جام قطع شده / شرایط سختی داریم و کسی پاسخگو نیست / من با وزیر خارجه درباره قطعی گاز ترکمنستان صحبت کردم؛ نمی‌شود که ترکمنستان در اوج سرما به یکباره گاز خود را قطع کند
دارایی‌های آل نهیان شامل دارایی‌هایی مانند باشگاه فوتبال منچستر سیتی، ده‌ها قصر از جمله Chateau de Baillon در شمال پاریس و بیشتر ساختمان‌های منحصر به فرد برکلی لندن است. اما نقطه اصلی دارایی‌های این خانواده در یک شبکه سلطنتی قرار دارد، شبکه گسترده‌ای از شرکت‌ها تحت عنوان «گروه رویال» که بیش از ۲۷۰۰۰ نفر را در زمینه‌های مالی گرفته تا رباتیک استخدام می‌کند. این شبکه توانسته است طی دو دهه گذشته، از یک شرکت نسبتا کوچک به شرکتی با دارایی‌هایی به ارزش نزدیک به ۳۰۰ میلیارد دلار تبدیل شود.
نزدیک به شش دهه قبل جمال عبدالناصر رئیس جمهوری فقید مصر در سخنانی با بیان رد خواست مرشد وقت اخوان المسلمین برای اجبار حجاب در خیابان های مصر، می گوید: به او گفتم وقتی شما نمی توانی برای دختر خودت که دانشجوی پزشکی و بی حجاب است، تعیین تکلیف کنی و نسخه اجبار حجاب را بپیچی، من چطور می توانم برای ۱۰ میلیون زن مصری این اجبار را جاری کنم؟
نگاه از بالا به پایین بعضی وقت‌ها، خود ما را در منگنه قرار می‌دهد چنان که در یک مجلس وقتی یک جناب آقایی گفت بچه‌اند این کسانی که به خیابان آمده‌اند، دانش‌آموزند و چیزی نمی‌دانند، یک نفر پرسید شما ۱۳ آبان را در تقویم دیده اید؟ می‌دانید یکی از مناسبت‌های آن روز دانش‌آموز است؟
ناصر کنعانی در صفحه توییتر خود نوشت: ایالات متحده با آن سابقه ننگین حقوق بشری هم در داخل و هم خارج از کشور، چطور به خود جرأت داده و خود را در موضع برتر اخلاقی می‌بیند و به موعظه جهان می‌نشیند؟
نوشیدنی‌های مختلف حاوی کافئین به شکل‌های گوناگون بر سلامتی تاثیر می‌گذارند. کافئین خود ماده محرکی است که تاثیرات مثبت و منفی به دنبال دارد. مصرف آن باعث می‌شود بسیاری از افراد احساس هوشیاری و تمرکز بیشتر داشته و کمتر خواب آلود باشند.
مارک آندره تراشتگن معتقد است که بارسلونا با ژاوی به اصل خود برگشته و حالا همانطوری بازی می کند که هواداران دوست دارند.
افراد بی اعتماد ممکن است دائم منتظر خیانت شریک عاطفی خود باشند؛ بنابراین اگر با یک فرد بی اعتماد در ارتباط هستید، این احتمال وجود دارد که از سوی او بار‌ها و بار‌ها به صورت مستقیم و غیرمستقیم به خیانت متهم شده باشید.
هواداران پرسپولیس هرگز شروع‌کننده هیچ تنشی نبوده‌اند؛ شما چطور به خودت اجازه دادی که به آنها توهین کنی؟
چطور با قطار ، اتومبیل خود را به سفر ببریم؟
رگبار باران و وزش باد شدید در تهران

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ