هافبک نفت مسجدسلیمان نسبت به اتفاقات بازی با پیکان واکنش نشان داد و مدعی شد در صحنه مصدومیت بازیکن حریف، اتفاقات فوتبالی رخ داده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هدف گذاری برای عبور از دوران سخت روحانی در تلاش و فعالیت آقای رییسی آشکار بوده اما جدای از مخالفان سیاسی جریان انقلاب، برخی محافل سایه هم با رفتار و کنش خود بر آن خدشه می‌کنند به نحوی که انگار دولت سیزدهم نه دولت همه جریان انقلاب که مختص به یک اقلیت ناب‌گرا است
قدم زدن در جنگل همیشه احساسی از راز و رمز را در خودش دارد؛ انگار در هر پیچ و خمی از کوره‌راه‌های جنگلی ممکن است رازی نهفته باشد. اما اگر بدانید که واقعا چه چیز‌های عجیبی تا به حال در جنگل‌ها کشف شده‌اند احتمالا این احساس را از این به بعد بیشتر و عمیق‌تر تجربه خواهید کرد.
این‌که شاسی بلند را می‌گویند و جوری وانمود می‌کنند که انگار نمایندگان دوره یازدهم آمده‌اند لکسوس استفاده کرده‌اند؛ نخیر اینطور نیست. اگر هم ماشینی داده شده ماشین‌های چینی است که فقط به درد خود چینی‌ها می‌خورد و اختلاف قیمت بازار و با ثبت‌نام دولتی به ۱۰۰ میلیون تومان هم نمی‌رسد و نمی‌شود اسمش را سوءاستفاده گذاشت، چه بهتر که این‌ها شفاف‌سازی می‌شد.
حسین شریعتمداری نوشت: چند تن از زنان بی‌حجاب دستگیر شده که از اجیر‌شدگان دست‌چندم و بی‌اهمیت بوده‌اند، اعتراف کرده‌اند که برای هر یک ساعت حضور در خیابان مبلغ سه دلار دستمزد می‌گرفته‌اند و یکی از آن‌ها میزان درآمد یک ماه خود را ۵۰ میلیون تومان اعلام کرده بود. حالا حساب کنید که عوامل اصلی و سرنخ‌ها چه میزان کلانی دریافت می‌کنند؟! اگر تهیه‌کنندگان محترم لایحه تصور می‌کنند که با جریمه نقدی می‌توانند از ادامه بی‌حجابی جلوگیری کنند، به جرأت می‌توان گفت که از الفبای ترفند‌های دشمن نیز چیزی نمی‌دانند!
آمنه بهرامی که ۱۸ سال قبل در حمله مرد اسیدپاش بینایی دو چشم خود را از دست داده است، می‌گوید: خودم باید حکم قصاص را اجرا می‌کردم و حالا پشیمانم که این کار را نکردم، انگار بخشش قصاص عضو اسیدپاش‌ها را وقیح می‌کند.
این بنر در مترو، جالب توجه بوده. یکی از کاربران در این باره نوشته: جواد خیابانی دیگه یک فرد نیست به یک سبک و جریان تبلیغاتی تبدیل شده.
این بار انگار بسم‌الله از ته دل اثر کرد. تلفن را برداشتی. خودت هم تعجب کردی که چرا امروز گوشی‌ت سایلنت نیست. یک ساعت بعد بی‌منت سر صحنه بودی و همزمان با تست گریم، صبحانه خوردی و دیالوگ‌ها را تمرین کردی. هم لهجه را شیرین کردی، هم به جمله‌ها طنز بخشیدی.
ژوزه مورینیو، سرمربی آاس رم در لحظه به ثمر رسیدن تک گل تیمش مقابل یوونتوس، واکنشی انجام داد که فقط می‌شد از خود او انتظار داشت.
فدراسیون فوتبال قطر سرعت آماده سازی خود را برای میزبانی از مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب بالا برده است.
انگار خدا برای رامین جور دیگری خواسته بود. او بعد از جام جهانی هم درخشان بود و حتی یک نمایش معمولی هم از او نمی‌بینیم...
پپ گواردیولا معتقد است منچسترسیتی تخلفی مرتکب نشده و باشگاه با وکلای خوب خود این را ثابت خواهد کرد.
تتلو نوشت: شرمنده ام! من واقعا نفهمیدم چی شد! انگار یکی از بیرون کنترلم کرده و میکنه و واقعا دست من نیست هیچی!
مهاجم صربستانی ذوب آهن می گوید انگار از خانه خود جدا شده، اما با خاطره ای خوش.
کاربران در فضای مجازی، تصاویر لحظه قهرمانی مارادونا و مسی را با همدیگر مقایسه کردند.
مصطفی میرسلیم درخواست کرده که بازداشت شدگان ناآرامی‌های باید در فاصله ۵ یا ۱۰ روز بعد از دستگیری اعدام شوند. البته گفته، منتها قوه قضائیه روال خودش را دارد و آیین دادرسی باید تکمیل شود. گویا او فراموش کرده یک سوزن به خود بزند و یک جوال‌دوز به دیگران! انگار او چنان غرق در فضای ناآرامی‌ها کشور شده که سریع‌تر از هر دادرسی قانونی خواهان اعدام دیگران است، اما فرزند خودش تنها گول خورده؛ همین منافقین گول‌اش زده‌اند!
لوییس فان‌خال، سرمربی تیم ملی هلند، کری خوانی خود با بازیکنان تیم ملی آرژانتین را تایید کرد.
کاسمیرو، ستاره تیم ملی برزیل در جام جهانی، به دفاع از هم تیمی خود نیمار پرداخته است.
هرچی من بگم یا نگم تو کار خودت رو می‌کنی و حرفام رو برعکس می‌نویسی انگار که باورشون نداری
وزیر دفاع یونان امروز در سخنانی با رد درخواست ترکیه برای غیرنظامی کردن جزایر یونان گفت: انگار ما حق نداریم اقدامات دفاعی برابر آنها انجام دهیم.
راجر دی‌سا دستیار کارلوس کی‌روش از زمان حضور وی در مصر، تبدیل به مرد معتمد سرمربی پرتغالی شده است.
سادیو مانه، ستاره سنگالی بایرن مونیخ، تاکید کرد بهترین عملکرد خود را در این باشگاه ارائه خواهد داد.
هافبک نفت مسجدسلیمان نسبت به اتفاقات بازی با پیکان واکنش نشان داد و مدعی شد در صحنه مصدومیت بازیکن حریف، اتفاقات فوتبالی رخ داده است.
بوشهر- فوتبال بوشهر باشگاه‌ها و بازیکنان بزرگی را به خود دیده است ولی هم اینک حال فوتبال در این استان خوب نیست و انگار کرونا به جان این فوتبال افتاده است.
بوشهر- فوتبال بوشهر باشگاه‌ها و بازیکنان بزرگی را به خود دیده است ولی هم اینک حال فوتبال در این استان خوب نیست و انگار کرونا به جان این فوتبال افتاده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ