امام جمعه موقت جیرفت با بیان اینکه مومن از یک سوراخ دوبار گزیده نمی‌شود و فریب نمی‌خورد اظهارداشت: بار‌ها در این کشور اغتشاش اتفاق افتاده و مردم ما صدمه دیده اند، بنابراین دولتمردان، قوه قضاییه و مجلس شورای اسلامی نباید کوتاه بیایند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی ضمن حمایت از رویکرد انقلابی دولت سیزدهم در سیاست خارجی، از عملکرد دستگاه سیاست خارجی و وزیر امور خارجه تقدیر کردند.
جمعی از نمایندگان با امضای بیانیه‌ای از عملکرد دستگاه دیپلماسی در گسترش ارتباطات و تعامل با کشورها تقدیر و تشکر کردند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز در محکومیت هتک حرمت به ساحت مقدس قرآن کریم، قرآن به دست گرفتند و قیام کردند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز در محکومیت هتک حرمت به ساحت مقدس قرآن کریم، قرآن به دست گرفتند و قیام کردند.
۲۲۰ نماینده مجلس شورای اسلامی با صدور بیانیه‌ای خطاب به رئیس‌جمهور از اقدامات وزارت نفت تقدیر کردند.
نمایندگان مجلس شورای دو هفته آینده در حوزه‌های انتخابیه خود به منظور سرکشی حضور پیدا خواهند کرد و جلسه علنی بعدی مجلس ۲۵ تیر برگزار می‌شود.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی از توضیحات وزیر ورزش در پاسخ به نجابت نماینده شیراز قانع نشدند و حمید سجادی کارت زرد گرفت.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی، صبح امروز با حضور در حسینیه امام خمینی (ره) با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.
نمایندگان دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی، صبح چهارشنبه با حضور در حسینیه امام خمینی (ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار خواهند کرد.
نمایندگان مجلس در بیانیه‌ای از نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران به ویژه خانواده‌های صبور ناوگروه پرافتخار ۸۶ تقدیر کردند.
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان مجلس روز چهارشنبه هفته جاری به دیدار رهبر معظم انقلاب می‌روند.
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان مجلس روز چهارشنبه هفته جاری به دیدار رهبر معظم انقلاب می‌روند.
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی بیانیه جمعی از نمایندگان در تقدیر و تشکر از جهادگران سازمان بسیج سازندگی را قرائت کرد.
جواد نیک‌بین گفت: واردات خودرو زمانی می‌تواند دارویی برای صنعت خودرو باشد که در آیین‌نامه اجرایی آن سهل گرفته شده و همه مردم بتوانند خودرو وارد کنند نه این‌که باز هم پای مافیایی که سالیان سال است صنعت خودرو را زمین‌گیر کرده است در واردات به میدان بیاید. هر ایرانی باید مجاز باشد که یک خودرو وارد کند.
اگر اخبار استیضاح وزیر صمت را پیگیری کرده باشید قطعا با ادعای «اعطای خودروهای شاسی بلند به نمایندگان» مواجه شده اید که از زبان دو تن از نمایندگان مجلس مطرح شده است .این ادعا موجب شد تا مقامات دولتی توضیحات و جوابیه های مطولی صادر کنند اما این دو نماینده همچنان بر برخی از ادعاهای خود تاکید داشتند.
سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: در پی ادعای یک نماینده مبنی بر واگذاری ۷۵ خودروی شاسی بلند به نمایندگان مجلس در جریان استیضاح سال گذشته وزیر صمت، این موضوع از سوی حراست قوه مقننه مورد بررسی قرار گرفت و کذب بودن آن مشخص شد.
نماینده مردم شهرکرد در مجلس شورای اسلامی گفت: برنامه ریزی در جهت رفع مشکلات قهرمانان و ورزشکاران از دغدغه های نمایندگان مجلس است.
روابط عمومی مجلس شورای اسلامی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: شفافیت آرای نمایندگان با رأی بیش از دوسوم نمایندگان مجلس در قانون شفافیت قوای سه‌گانه به تصویب رسیده است و شورای نگهبان نیز آن را تأیید کرده و بیش از ۳ ماه است که در انتظار نهایی شدن، در مجمع تشخیص مصلحت نظام است.
نمایندگان مجلس خبرگان رهبری امروز با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.
دقایقی پیش، رئیس و نمایندگان مجلس با حضور در مرقد مطهر بنیانگذار جمهوری اسلامی با آرمان‌های امام خمینی (ره) و انقلاب تجدید میثاق کردند.
جمهوریخواهان مجلس نمایندگان آمریکا به تحقیق درباره عملکرد دولت بایدن رای دادند.
کوین مک کارتی رهبر جمهوری خواهان در روز جمعه، به رغم جذب بیش از ۱۰ رای موافق جدید از حزب جمهوریخواه، در دوازدهمین دوره رای گیری برای انتخاب رئیس مجلس نمایندگان شکست خورد.
اعضای مجلس نمایندگان آمریکا به دلیل اختلافات شدید، برای یازدهمین بار هم طی ۳ روز نشست در انتخاب رئیس این مجلس شکست خورد.
اعضای مجلس نمایندگان آمریکا بدلیل اختلافات شدید، برای دهمین بار در انتخاب رئیس این مجلس ناکام ماندند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ