شبکه المنار نتایج یک نظرسنجی درباره دخالت ولید البخاری سفیر عربستان در لبنان را منتشر کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
این نسل از K3 طراحی بیرونی و داخلی جذابی دارد و در نسخه پرچمدار به یک موتور 152 اسب بخاری مجهز است.
مدیرعامل شرکت بازرگانی گاز گفت:سرمایه گذار باید بتوانند ۱۵ هزار بخاری راندمان پایین را در ماه تعویض و بخاری راندمان بالا را نصب و راه اندازی کند.
ماجرای دفن عتیقه ها و طلاهای درون لوله بخاری!
زن ۴۰ ساله که به عنوان مستخدم برای زوجی پزشک کار می‌کرد راز سرقت بزرگ از خانه آن‌ها را فاش کرد.
ناهید درباره نقشه قتل شوهرش گفت: نخست قرار بود با برداشتن لوله بخاری و انتشار گاز سمی او را بکشیم تا مرگش طبیعی جلوه کند، اما موفق نشدیم و دومین‌بار تصمیم گرفتیم او را خفه کنیم برای همین نیمه‌شب سهیل به خانه ما آمد و او را خفه کردیم. سپس جسد فرهاد را با خودرو چند خیابان دورتر رها کردیم.
جزئیات جدید از جمع آوری کارت‌های سوخت در جایگاه‌ها،تعویض ۴ میلیون بخاری کم‌بازده در کشور،۳برنامه آبفا برای جلوگیری از قطع نوبتی آب در پیک مصرف از مهمترین اخبار آب و انرژی در هفته جاری بودند.
دردسر مرگ معمایی مرد جوان کنار بخاری/ راز جسد سوخته در بیابان‌های دماوند کشف شد/ بازگشت به خط قصاص بعد از بی‌گناهی در جنایت خونین/ قتل آتشین پسرک در هلهله عروسی روستا/ جولان مسلحانه ۲ مرد در نقش مأمور اطلاعاتی/ اعتراف به قتل همسر در جنوب تهران/ دخترک ۳ ساله در دام مرگبار زن
دردسر مرگ معمایی مرد جوان کنار بخاری
مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران گفت: شورای اقتصاد برای تعویض ۴ میلیون بخاری کم‌بازده تکالیفی تعریف کرده که باید انجام شود.
حلزون برخلاف نام خود هزار اسب بخار قدرت دارد و اولین خودروی جهان با سرعت بیش از ۲۰۰ مایل محسوب می‌شود.
به گفته وی هیچ وقت ماهی را در کنار شومینه، بخاری، نزدیک آشپزخانه و جای گرم قرار ندهید، چون دمای مناسب این ماهی‌ها ۱۰ تا ۲۴ درجه سانتیگراد است و در این دما می‌تواند زنده بماند. همچنین در صورتی که از سیستم هوادهی در تنگ ماهی استفاده نمی‌کنید سعی کنید دمای آب ماهی را ۱۰ تا ۱۵ درجه سانتیگراد نگه‌دارید. در صورتی که پمپ هوادهی وجود داشته باشد ۱۷ تا ۲۴ درجه سانتیگراد نیز مانعی ندارد.
از نظر طراحی، منصوری F۹XX Tempesta Celeste دنباله‌روی نسخه کوپه است. به‌رسم منصوری، در این پروژه نیز شاهد استفاده گسترده از فیبر کربن در قسمت‌های مختلف بدنه هستیم. برای هدایت بهتر جریان هوا، مهندسین این تیونر مشهور در ساختار سپر و ورودی‌های هوا بازنگری‌های انجام داده‌اند. اسپلیتر و تیغه‌های جانبی نیز جدید هستند.
وقتی از فصل سرما حرف می‌زنیم، اولین و مهم‌ترین نکته‌ای که به خاطرمان می‌آید چگونگی گرم کردن خانه در این فصل سرد است. با سرد شدن هوا، همه خانواده‌ها برای حفظ آسایش و سلامتی به فکر گرم کردن خانه خود می‌افتند.
متأسفانه از روز گذشته در برخی نقاط جنوب استان خراسان رضوی دچار قطعی گاز شدیم که گاز مایع به‌سرعت در اختیار مردم این نواحی قرار گرفت و بخاری نفتی و گازی نیز توزیع شد.
از ۱۶ نیروگاه بخاری در کشور ۱۴ نیروگاه مانند نیروگاه طوس در مشهد، مفتح در همدان، سهند بناب در تبریز، ایرانشهر در سیستان و بلوچستان، شهید منتظری در اصفهان، شهید منتظر قائم در البرز، شهید رجایی در قزوین و بندرعباس مازوت‌سوزی دارند.
دزفول- رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی دزفول گفت: بر اثر انفجار ناشی از نشت گاز بخاری در روستای حسین کلولی دزفول، پنج نفر مصدوم شدند.
ماجرای تریاک کشی «راننده تریلر» با لوله بخاری!
زمانی که عوامل انتظامی داخل موتور تریلر را بررسی می‌کردند متوجه لوله‌های بخاری خودرو شدند که برآمدگی خاصی داشت. با بیرون کشیدن لوله‌های درون موتور، مشخص شد که راننده تریلر حتی از طریق لوله‌های بخاری هم «تریاک کشی» می‌کند تا آن‌ها را به شهر‌های دیگر کشور انتقال دهد.
شبکه المنار نتایج یک نظرسنجی درباره دخالت ولید البخاری سفیر عربستان در لبنان را منتشر کرد.
یک کارشناس انرژی گفت: در حال حاضر تراز گاز طبیعی در کشور تقریباً در وضعیت متعادل قرار دارد، اما در هر لحظه از فصول سرد سال ممکن است این تراز تغییر کند.
عشایر عربی در بقاع لبنان از ریاض خواستند که ولید بخاری سفیرش در لبنان را عوض کند و پس از اهانتی که بخاری به عشایر در شهرک الفاعور در بقاع مرکزی کرد، از عشایر عذرخواهی کند.
غسان جواد نویسنده و تحلیلگر مسائل سیاسی لبنان به نقش مخرب سفیر سعودی در لبنان پرداخت.
غسان جواد نویسنده و تحلیلگر مسائل سیاسی لبنان به نقش مخرب سفیر سعودی در لبنان پرداخت.
عشائر عربی در بقاع لبنان از ریاض خواستند که ولید بخاری سفیرش در لبنان را عوض کند و پس از اهانتی که بخاری به عشایر در شهرک الفاعور در بقاع مرکزی کرد، از عشایر عذرخواهی کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ