وزیر خارجه عربستان در اظهاراتی مداخله جویانه به دخالت در برنامه هسته ای ایران پرداخت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا ضمن تکرار ادعاهای بی اساس درباره دخالت ایران در جنگ اوکراین، از گفتگوی بلینکن و وزیر امور راهبردی رژیم صهیونیستی درباره ایران خبر داد.
وزیر خارجه روسیه ادعاهای آمریکا در خصوص دست نداشتن در شورش گروه نظامی «واگنر» را غیر واقعی دانست.
وزیر امور خارجه آمریکا ضمن تکرار ادعاهای خود علیه ایران گفت که واشنگتن با کشورهای منطقه برای مقابله با آنچه رفتارهای بی ثبات کننده ایران خواند، همکاری می‌کند.
سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به اتهام زنی‌های بی اساس وزیر خارجه آمریکا تصریح کرد: در تقویت توان بازدارندگی و حفاظت از حقوق و امنیت خود تردید نخواهیم کرد.
سخنگوی وزارت امور خارجه تاکید کرد: انتظار می‌رفت وزیر خارجه آلمان قبل از هر چیز به خاطر عملکرد شرم آور گذشته دولت این کشور در قبال دو ملت ایران و عراق عذرخواهی می‌کرد، نه این که با طرح ادعا‌های بی اساس علیه جمهوری اسلامی ایران، تلاش نماید تا سابقه جنایات کشورش در حمایت از رژیم صدام علیه ایران و نیز جنایت ننگین تجهیز رژیم بعث به سلاح‌های شیمیایی به منظور بکارگیری آن علیه نظامیان و شهروندان بی دفاع ایرانی و عراقی را مخفی کند.
«ایلی کوهن» که با هدف محقق ساختن رؤیای فشار بر ایران به آلمان سفر کرده است، گفت که تنها راه توقف برنامه هسته ای ایران، فشارهای دیپلماتیک و اقتصادی است.
معاون وزیر خارجه آمریکا ادعاهای جدیدی را درباره ایران مطرح کرد.
وزیر امور خارجه انگلیس در واشنگتن به طرح ادعاهای ضدایرانی پرداخت.
وزیر امور خارجه روسیه در مصاحبه ای اعلام کرد: برجام جایگزینی ندارد؛ غرب هم برای ادعاهای ضدایرانی خود پیرامون ارسال تسلیحات برای مسکو از سوی تهران، مدرکی ارائه نکرده است.
وزیر خارجه انگلیس باردیگر با تکرار ادعاهای بی‌اساس مبنی بر ارسال تسلیحات از تهران به مسکو، از اعمال تحریم‌های جدید علیه شخصیت‌های «عالیرتبه» ایران خبر داد.
وزیر خارجه عربستان سعودی با تکرار ادعا‌های واهی در مورد مقاصد برنامه هسته‌ای ایران مدعی شد که اگر ایران به سلاح‌های هسته‌ای دست پیدا کند، کشور‌های خلیج‌فارس دست به هر اقدامی برای تضمین امنیت خود خواهند زد. این مقام پادشاهی سعودی گفت: «اگر ایران یک سلاح اتمی قابل استفاده داشته باشد، دیگر هیچ‌چیز قابل پیش‌بینی نخواهد بود.... ما در فضای بسیار پرمخاطره‌ای در منطقه قرار داریم و انتظار داشته باشید که دولت‌های منطقه قطعا دنبال راهی باشند که امنیت خود را تامین کنند.»
وزیر خارجه انگلیس در ادامه حمایت‌های این کشور از اغتشاشات ایران و همچنین با تکرار ادعاها درباره ارسال پهپاد از تهران به مسکو، از اعمال تحریم‌های بیشتر علیه تهران خبر داد.
وزیر خارجه انگلیس ضمن تکرار ادعاهای بی‌اساس خود درباره برنامه هسته‌ای ایران، به حمایت از شبکه تروریستی «ایران اینترنشنال» نیز ادامه داد.
وزیر خارجه انگلیس در ادامه ادعاهای ضدایرانی خود، مدعی شد که تهدید هسته‌ای از جانب تهران بیشتر از هر زمان دیگری است!
«آنتونی بلینکن» ضمن تکرار ادعاها درباره ارسال پهپادهای ایران به روسیه برای بکارگیری در جنگ اوکراین، تهران را به تحریم های بیشتر به دلیل حمایت نظامی از روسیه تهدید کرد.
وزیر خارجه انگلیس اعلام کرد به زودی با همتایان غربی خود درباره برنامه هسته ای جمهوری اسلامی گفتگو خواهد کرد.
بوریطه در مهر ماه گذشته نیز در دیدار با احمد عوض بن مبارک، وزیر خارجه دولت مستعفی یمن، ایران را مسؤول اصلی تروریسم و ایجاد شکاف در جهان عرب خواند.
وزیر خارجه نیوزیلند در موضع گیری خصمانه علیه تهران اعلام کرد که مذاکرات این کشور با جمهوری اسلامی به حالت تعلیق درآمده است.
وزیر خارجه مغرب ادعاهایی را در باره مداخله ایران در امور کشورهای عربی مطرح کرد.
وزیر امور خارجه آمریکا بار دیگر ادعاهای واهی درباره ارسال پهپادهای ایران به روسیه جهت بکارگیری در جنگ اوکراین را تکرار کرد.
وزیر خارجه روسیه از اقدام مسکو و تهران در پاسخ به ادعاهای واهی بکارگیری پهپادهای ایرانی در جنگ اوکراین خبر داد.
سخنگوی وزارت امور خارجه ادعاهای واهی و تکراری وزیر امور خارجه مغرب که مدعی دخالت جمهوری اسلامی ایران در امور داخلی یمن و کشورهای عربی شده بود را رد کرد.
وزیر امور خارجه رژیم سعودی در جریان سخنرانی سالانه خود در مجمع عمومی سازمان ملل متحد در اظهاراتی مداخله جویانه به مسائل ایران پرداخت و ادعاهایی را مطرح کرد.
وزیر امور خارجه آمریکا ادعاهای خود را درباره برنامه هسته ای ایران و مذاکرات لغو تحریم ها تکرار کرد و گفت: پاسخ ایران به پیشنهادات اروپا دستیابی به توافق در آینده نزدیک را نامحتمل می سازد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ