شرکت‌های بهمن دیزل و سیبا موتور از برگزاری طرح پاییز ۱۴۰۱ خبر دادند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون سازمان راهداری از اجرای طرح ویژه تامین ناوگان برای شرکت‌کنندگان در مراسم سی و چهارمین سالگرد ارتحال حضرت امام (ره) از امروز تا دوشنبه آینده خبر داد.
شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو هم زمان با سی و چهارمین سالگرد رحلت بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران، طرح ویژه خدمت‌‌رسانی به هم‌وطنان گرامی و زائران حرم مطهر را به مدت شش روز از ۱۱ تا ۱۶ خرداد ماه اجرا می‌کند.
با حضور معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران پروژه‌های اولویت دار در سال ۱۴۰۲ و چگونگی اجرای طرح تحول در حوزه نگهداشت شهر بررسی شد.
اجرای دو طرح از جمله ارائه خدمات پزشکی به دانش آموزان و فرهنگیان بازنشسته در راستای همکاری بین مجمع خیرین، سازمان نظام پزشکی و وزارت آموزش و پرورش مطرح شد.
جانشین قرارگاه عفاف و حجاب استان یزد از اجرای طرح ممنوعیت ارائه خدمات به افراد بی‌حجاب در استان خبر داد.
طرح نظارت بر خدمات قالیشویی، در راستای اجرای طرح عیدانه از سوی سازمان ملی استاندارد ایران، با هدف نظارت بر کیفیت خدمات ارائه شده به شهروندان، در استان تهران در حال اجراست.
معاون سازمان فروش و خدمات پس از فروش از اجرای طرح امداد نوروزی ۱۴۰۲ بهمن موتور از ۲۵ اسفند ماه امسال تا پایان تعطیلات نوروزی در ۱۴ فروردین خبر داد.
معاون سازمان فروش و خدمات پس از فروش از اجرای طرح امداد نوروزی ۱۴۰2 بهمن موتور از 25 اسفند ماه امسال تا پایان تعطیلات نوروزی در 14 فروردین خبر داد.
سخنگوی جمعیت هلال‌احمر از نجات ٤١ نفر در عملیات‌های رهاسازی در جریان دو روز نخست اجرای طرح ملی امداد و نجات و خدمات بشردوستانه نوروز ١٤٠٢ خبر داد.
وزیر اقتصاد با بیان اینکه ۹۰ درصد دستگاه ها حساب واحد خزانه را اجرا کرده اند و از این پس دریافت هرگونه خدمت از خزانه داری کل منوط به اجرای این قانون است، مزایای اجرای این طرح را تشریح کرد.
معاون شهرداری منطقه ۲ تهران از اجرای طرح فوریتی جمع‌آوری و ساماندهی کارتن خواب‌ها با آماده باش شبانه مرکز خدمات اجتماعی این منطقه همزمان با آغاز فصل سرما و برودت هوا خبر داد.
دهمین دوره همایش سراسری رؤسای شعب استان های مازندران، گلستان و سمنان بانک ایران زمین با حضور مدیر و معاون شعب استان، برگزار شد.
معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۲۲ از اجرای طرح «بهاران خدمت» به‌منظور افزایش خدمات‌رسانی به شهروندان خبر داد.
معاون خدمات شهری شهرداری تهران از اجرای طرح «بهاران خدمت» در سطح مناطق ۲۲ گانه شهر تهران با به کارگیری از تمامی ظرفیت‌های موجود اجرایی و ستادی خبر داد.
معاون خدمات شهری شهرداری تهران از اجرای طرح «بهاران خدمت» در سطح مناطق ۲۲ گانه شهر تهران با بکارگیری از تمامی ظرفیت‌های موجود اجرایی و ستادی خبر داد.
تعامل برای گسترش کمی و کیفی خدمات آموزش غیرمستقیم از طریق فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی کانون به دانش‌آموزان موضوع تفاهم نامه اخیر سازمان پژوهش و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است.
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه۱۷ گفت: طی یک ماه اخیر و پس از اجرای طرح خدمت، بیش از۳۰ کیلومتر از خیابان ها و معابر سطح منطقه خط کشی محوری شده است.
از سال ۱۳۹۰ بود که طرح تجمیع و یکسان‌سازی کارت‌های سربازی به مرحله اجرا درآمده و پس از آن بنا شد تا تمامی کارت‌ها اعم از معافیت و پایان خدمت با یک شکل و از سوی سازمان وظیفه عمومی صادر شود، کارت‌هایی که به کارت‌های هوشمند سربازی معروف است و برای تمام افرادی که از سال ۱۳۹۰ و پس از آن خدمت خود را به پایان رسانده یا از انجام آن معاف شده باشند، صادر شده است.
معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان تهران، گفت: در حال حاضر ۱۷ هزار و ۸۸۱ طرح اشتغال تحت نظارت و خدمات فنی و پشتیبانی کمیته امداد استان تهران هستند.
شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو هم‌زمان با همایش پیاده‌روی اربعین حسینی، طرح «با تو تا حرم» را از ۱۶ تا ۲۷ شهریورماه در نمایندگی‌های منتخب و با حضور ناوگان امدادی اجرا می‌کند.
معاون فرهنگی و امور اجتماعی سازمان بهزیستی از اجرای طرح «توانمندسازی و ارائه خدمات مداخلات تخصصی مناسب و بهنگام به دختران در معرض آسیب با رویکرد مدیریت مورد» خبر داد.
معاون کیفیت گروه صنعتی ایران خودرو با اشاره به فراهم بودن زیرساخت‌های لازم برای اجرای فاز نخست طرح تحول کیفیت، گفت: در نیمه دوم امسال، شاهد ارتقای کیفی ۵۹ قطعه محصولات در خدمات پس از فروش خواهیم بود.
مدیریت شهری پایتخت طی ۲۴ ساعت گذشته در تهران خدمات گوناگونی را به شهروندان ارائه داده که شهرداری مناطق در این زمینه نقش ویژه‌ای دارند، در این بسته خبری اخبار شهرداری مناطق را بخوانید.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۴۸ میلیون و ۸۷۲ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۱۰۷۶ تن از ایشان وخیم است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ