وزیر اقتصاد با بیان اینکه ۹۰ درصد دستگاه ها حساب واحد خزانه را اجرا کرده اند و از این پس دریافت هرگونه خدمت از خزانه داری کل منوط به اجرای این قانون است، مزایای اجرای این طرح را تشریح کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرعامل پرسپولیس مدعی است هنوز به جمع بندی لازم برای جذب مهاجم خارجی مدنظر دست نیافته‌اند.
پزشک تیم فوتبال تراکتور درباره آخرین وضعیت مصدومان تیم فوتبال تراکتور در آستانه بازی با شارجه توضیحاتی ارائه داد.
در گفتگوی تلفنی وزرای خارجه جمهوری اسلامی ایران و برزیل، آخرین مناسبات دوجانبه مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
جلسه حدود سه ساعت به‌طول انجامید و در آن از خانواده اولیای دم پدرمرحوم ریحانه یاسینی، چهار خبرنگار شاکی و سه متهم پرونده و وکلایشان به بیان توضیحات و دفاعیات خود پرداختند.
سفیر جمهوری اسلامی ایران در پکن در ملاقات با «لیو جیان چائو» وزیر امور بین الملل حزب حاکم چین، با وی در خصوص راه های گسترش روابط و اجرای توافق های میان دو کشور گفتگو کرد.
حجت الاسلام موسی غضنفرآبادی درباره وضعیت لایحه عفاف و حجاب گفت: تاکنون تا ماده ۳۹ این لایحه به تصویب اعضای این کمیسیون رسیده است و ان‌شاءالله باقی مواد نیز مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت.
عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس با بیان اینکه تاکنون تا ماده ۳۹ لایحه عفاف و حجاب در کمیسیون مورد بررسی قرار گرفته، به تشریح جزئیاتی از مواد مصوب پرداخت.
مسعود ستایشی در خصوص آخرین وضعیت پرونده تعاونی مسکن ژاندارمری که بیش از ۴ سال از زمان رسیدگی به آن گذشته گفت: این پرونده به هیات کارشناسی دادگستری ارجاع شده است.
سخنگوی قوه قضائیه در خصوص آخرین وضعیت پرونده اراضی ژاندارمری توضیحاتی داد.
باشگاه سپاهان به زودی قرارداد جدید مهاجم جدید و بازیکن سابق پرسپولیس را ثبت می‌کند.
رئیسی در جلسه ویژه‌ای که صبح امروز (دوشنبه) به منظور بررسی آخرین وضعیت اجرای تکالیف قانونی دستگاه‌ها در حوزه حجاب و عفاف تشکیل شده بود، از دستگاه‌های مختلف از جمله وزارت کشور، وزارت ارشاد، قوه قضاییه و نیروی انتظامی خواست تا به تکالیف قانونی خود عمل نمایند.
صبح امروز (دوم خردادماه سال جاری) مسعود ستایشی در نشست خبری خود با خبرنگاران ضمن تبریک دهه کرامت گفت: فرا رسیدن دهه کرامت و میلاد حضرت معصومه را خدمت ملت بزرگواران عزیز ایران و دختران عزیزمان تبریک عرض می‌کنم.
براساس اطلاعات شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، از اول تا دهم بهمن تهرانی‌ها هوای آلوده‌ای را تنفس کرده‌اند. در این ۱۰ روز شش روز هوا برای گروه‌های حساس و چهار روز برای تمامی گروه‌ها آلوده بوده است.
ذبیح الله خداییان سخنگوی وقت قوه قضاییه در خصوص آخرین وضعیت پرونده خودرویی مفتاح رهنورد، گفت: متهم اصلی پرونده که مدیرعامل آن شرکت است به حدود ۳ فقره حبس محکوم شده است که به اتهام شرکت در کلاهبرداری شبکه‌ای به ۱۲ سال و ۶ ماه حبس، به اتهام دریافت رشوه به ۴ سال حبس و به اتهام ایراد صدمه عمدی به ۱۵ ماه حبس و همچنین جزای نقدی و رد مال محکوم شده است. سایر متهمان هم از ۶ ماه حبس تا ۵ سال، حسب مورد و با توجه به نوع جرمی که مرتکب شدند محکوم شدند.
هم اکنون شاخص کیفیت هوای پایتخت روی عدد ۱۳۰ یعنی بازه ناسالم برای گروه‌های حساس قرار دارد.
کیفیت هوای تهران در آخرین ماه پاییز ۱۴۰۱ و مقایسه آن با سال گذشته نشان می‌دهد که در آذرماه سال گذشته چهار روز هوای قابل قبول ثبت شد که این عدد امسال به شش روز افزایش یافت. در آذرماه سال گذشته ۲۱ روز هوای تهران در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس قرار داشت که این وضعیت امسال به ۱۶ روز کاهش یافت.
شرکت کنترل کیفیت هوای شهر تهران آخرین وضعیت آلودگی هوا در پایتخت را اعلام کرد.
هم اکنون شاخص آلودگی هوای پایتخت بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوا بر روی عدد ۸۶ یعنی بازه قابل قبول قرار دارد.
کارشناس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند پلیس راهور تهران بزرگ جدیدترین وضعیت ترافیکی پایتخت در روز دوشنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۱ را تشریح کرد.
رئیس اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ آخرین وضعیت ترافیکی معابر پایتخت در آخرین شنبه آبان را تشریح کرد.
استقلالی‌ها پیش از این دو مرتبه پول محمد محبی را در یک هفته اخیر به حساب سانتاکلارا پرداخت کرده بودند، اما از آن جا که این پول‌ها برگشت می‌خورد این بار از طریق یک واسطه اروپایی این پول را پرداخت کردند.
اصفهان- مسئول امور کنترل کیفیت هوا در معاونت حمل و نقل شهرداری اصفهان گفت: شاخص کیفی هوای کلانشهر اصفهان در آخرین روز مهرماه برای هشتمین روز پیاپی در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس ثبت شد.
وی درباره آمار کشته شدگان اغتشاشات اخیر ادامه داد: تعداد کشته‌ها شامل چند گروه می‌شود، گروه اول کشته‌های گروهک‌های غرب و شمال غرب، گروه دوم مردم عادی که یا توسط اغتشاش گران کشته شدند یا برای تسویه حساب شخصی به قتل رسیدند و در این مکان‌ها رها شدند، گروه سوم پلیس و ماموران امنیتی و گروه چهارم افرادی که قصد ورود به مقر‌های حساس را داشتند که توسط ماموران در دفاع از مقر‌های حساس کشته شدند که آمار آن‌ها بعد از تجزیه و تحلیل اعلام می‌شود.
وزیر اقتصاد گفت: در سال ۱۴۰۱ با لحاظ  مشکلات فعلی اجرای قانون سامانه مودیان مالیاتی طی بخشنامه‌ای از فعالان اقتصادی می‌خواهیم به شکل پیش‌دستانه دستگاه پز و حساب تجاری خود را معرفی کنند تا محاسبه و اخذ مالیاتشان دقیق و عادلانه‌تر انجام شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ