معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۲۲ از اجرای طرح «بهاران خدمت» به‌منظور افزایش خدمات‌رسانی به شهروندان خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس از کلید خوردن تحقیق و تفحص برای فیلترشکن‌های پولی در مجلس شورای اسلامی خبر داد.
مدیر بازسازی و نوسازی دستگاه‌ها و تجهیزات حفاری شرکت ملی حفاری ایران از آغاز عملیات اجرایی بازسازی و تعمیرات اساسی (اورهال) نخستین دکل حفاری خشکی این شرکت در سال ۱۴۰۲ خبر داد.
مدیر نظارت بر بورس های سازمان بورس گفت: با توجه به مذاکرات صورت گرفته با یکی از خودروسازان، عرضه مجدد خودرو سواری در بورس کالا پس از وقفه چند ماهه مجدداً قابل اجرا است.
ناظران اقتصادی و مطبوعات پاکستان با استقبال از تصمیم دولت این کشور برای اجرای سازوکار تهاتر در تجارت با جمهوری اسلامی ایران، گفتند که حذف دلار در همکاری‌های بازرگانی تهران و اسلام‌آباد کلید خورد.
اصفهان- معاون محیط‌زیست طبیعی و تنوع زیستی اداره کل حفاظت محیط زیست اصفهان از اجرای آزمایشی مالچ سازگار با محیط‌زیست در ۲ محدوده ۱۵ هکتاری از کانون‌های گردوغبار استان خبرداد.
اصفهان- رئیس سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی از اجرای طرح پیمایش و اکتشاف در بخشی از مناطق کشور از جمله استان اصفهان با همکاری زمین شناسان روسیه خبرداد.
طرح‌های پایلوت‌ مدیریت حوزه‌های آبخیز در سه استان کشور در سطح بیش از یک میلیون و ۴۸۸ هزار هکتار با هدف حفاظت از منابع طبیعی‏‏‏‏، پایداری معیشت جوامع محلی و امنیت غذایی و زیستی اجرا می‌شود.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی هوشمند از کلید خوردن موضوع «فراشهر هوشمند سلامت ایرانیان» کنگره هوش مصنوعی در علوم پزشکی خبر داد و گفت: دانشجویان علوم پزشکی دو واحد «هوش مصنوعی» می گذرانند.
به ثمر رسیدن مذاکرات تنش زدایی میان ایران و مصر، نیازمند تصمیمات سیاسی است که رهبران دو کشور باید در مورد مسائل اصلی موردِ مناقشه بگیرند
بافت تاریخی شهر شیراز سال‌هاست که زیر پای لودر‌ها می‌لرزد و هر بار بخشی از آن فرو می‌ریزد و تخریب می‌شود تا حرم شاهچراغ توسعه پیدا کند. بلایی که از دهه شصت با تخریب چند خانه تاریخی به جان بخشی از تاریخ ایران افتاد و در دهه هفتاد با تخریب قسمت وسیعی از این بافت تاریخی ادامه پیدا کرد تا طرح «بین‌الحرمین» اجرایی شود. در سال ۹۳، اما با تخریب حجمی وسیع‌تر از بافت تاریخی که شامل چند بنای شاخص مربوط به دوره قاجاریه و زندیه بود، فاز جدیدی از تخریب بافت تاریخی شیراز کلید خورد.
طرح سوال از ابراهیم رئیسی ۶ محور دارد که از جمله آن می‌توان به "نابسامانی‌های اخیر ارزی" و "عدم اجرای قانون تخصیص کالابرگ الکترونیک پس از تغییر شیوه پرداخت ارز ترجیحی" که اثرات تورمی جبران ناپذیری بر بازار داشته است، اشاره کرد.
طرح سوال از ابراهیم رئیسی ۶ محور دارد که از جمله آن می‌توان به "نابسامانی‌های اخیر ارزی" و "عدم اجرای قانون تخصیص کالابرگ الکترونیک پس از تغییر شیوه پرداخت ارز ترجیحی" که اثرات تورمی جبران ناپذیری بر بازار داشته است، اشاره کرد.
رئیس سازمان فضایی ایران از آغاز فاز اجرایی منظومه ماهواره‌ای شهید سلیمانی خبر داد و گفت: با شروع فرایند مناقصه و شناسایی شرکت‌ یا شرکت‌های مجری، فاز اجرایی این پروژه رسما کلید زده شد.
اهواز - کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در نشست هماهنگی با حضور نمایندگان آموزش و پرورش استان، اجرای طرح کانون مدرسه را در خوزستان کلید زد.
نماینده اراک و عضو کمیسیون شوراهای مجلس شورای اسلامی از کلید خوردن طرح استیضاح سیداحسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی در مجلس خبر داد.
محمدحسن آصفری نماینده اراک و عضو کمیسیون شورا‌های مجلس شورای اسلامی از کلید خوردن طرح استیضاح سید احسان خاندوزی وزیر اقتصاد و امور دارایی در مجلس خبر داد. وی با بیان اینکه طرح استیضاح وزیر اقتصاد در ۸ محور در سامانه بارگذاری شده است، افزود: طرح استیضاح جهت رسیدگی و طی روند قانونی هفته آینده تقدیم هیئت رئیسه مجلس خواهد شد.
رییس فدراسیون فوتبال اعلام کرد پروژه اجرایی شدن طرح کمک داور ویدئویی کلید خورده است.
وزارت اقتصاد اعلام کرد:‌ بر اساس آخرین اعلام وزارت رفاه، اجرای آزمایشی طرح کالابرگ الکترونیک در یکی از استان‌های جنوبی کشور کلید زده و پس از اجرا در این استان برای کل کشور اجرا خواهد شد.
در جلسه ای با حضور معاون اول رئیس جمهور طرح شهرهای مولد کشاورزی نهایی و مقرر شد در فاز نخست ۵ نقطه ساحلی کشور تعیین و اجرای این طرح آغاز شود.
برخی نمایندگان در اقدامی عجیب قصد دارند طرح استیضاح سید حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان را در آستانه جام جهانی ۲۰۲۲ قطر کلید بزنند.
ورود دستگاه‌های نظارتی به موضوع دارو و گزارش سازمان بازرسی در شرایطی است که طرح دارویار با هدف تسهیل دسترسی به دارو از ۲۳ تیرماه در کشور کلید خورد و مسوولان وزارت بهداشت وعده دادند با اجرای این طرح کمبود‌های دارویی در بازه زمانی دو تا سه ماهه، به حداقل کاهش یابد؛ وعده‌ای که با گذشت حدود چهار ماه از اجرای جراحی بزرگ حوزه دارویی کشور، نه تنها محقق نشد، بلکه از ابتدای فصل پاییز و سرد شدن هوا، در دسترسی به اقلامی اساسی نظیر آنتی بیوتیک‌های کودکان که خود نیز تولیدکننده آن هستیم، مشکلاتی بوجود آمد و اخیرا نیز نایب رییس انجمن داروسازان از کمبود شربت‌های استامینوفن، بروفن و دیفن‌هیدرامین در حوزه کودکان نیز ابراز نگرانی کرده است.
سرگئی پالکین، مدیر اجرایی باشگاه شاختار دونتسک از فیفا خواسته است تا جایگاه ایران در جام جهانی را سلب کرده و اوکراین را که در پلی آف از ولز شکست خورد، جایگزین کند.
طرح سوال از وزیر آموزش و پرورش به خاطر عدم اجرای رتبه‌بندی درباره معلمان جذب‌شده در قالب طرح مهرآفرین در مجلس کلید خورد.
نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی از کلید خوردن استیضاح ضرغامی خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ