جانشین رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: به دلیل اینکه احتمال بروز حادثه در هر لحظه‌ای وجود دارد، باید همواره برای مقابله با مخاطرات شیمیایی، آمادگی‌های لازم را داشته باشیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
باشگاه تراکتور با وجود عملکرد موفق در فصل نقل و انتقالات، همچنان به جذب یک مهاجم چشم دوخته است.
مشاور عالی فرمانده قرارگاه مهارت آموزی گفت: ما سربازان را تا سه سال مورد رصد قرار می‌دهیم و هدایت و تسهیل‌گری خواهیم داشت تا با توجه به آموزش‌های مهارتی فراگرفته شده به اشتغال پایدار برسند.
اصفهان- فرماندار ورزنه خواستار فعالیت و همکاری صد درصدی مسئولان ادارات و دستگاه‌های اجرایی شهرستان برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر و حضور حداکثری در انتخابات در پیش رو شد.
معاون محیط زیست انسانی سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به سوابق همکاری‌های محیط زیستی ایران و ترکمنستان گفت: یکی از اثرات تغییرات اقلیمی بر کشورهای منطقه، بروز توفان‌های گرد و غبار است.
معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: مشارکت زنان در مدیریت کلان کشور باید افزایش یابد.
رئیس دیوان عالی کشور گفت: در پرونده‌هایی که مربوط به صیانت از حقوق بیت المال است، نماینده مدعی العموم حضور فعال داشته باشد.
اصفهان - مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: ضروری است نیروی انسانی و تجهیزات محیط بانی محیط زیست برای حفظ گونه‌های نادر خرس در سمیرم تقویت شود.
معاون میراث فرهنگی کشور با تأکید بر رفع مشکلات پایگاه‌های میراث ملی و جهانی و افزودن بر غنای آموزشی و پژوهشی آن‌ها، بر لزوم استانداردسازی و ارتقا تراز این پایگاه‌ها تأکید کرد.
رییس مجلس بر نقش‌آفرینی دیپلماسی پارلمانی ایران و ویتنام برای تسهیل در صدور روادید، توسعه روابط اقتصادی، افزایش سطح تبادلات تجاری و همکاری‌های بانکی، دانشگاهی و گردشگری تاکید کرد.
در دیدار وزیر خارجه با رئیس دیوان محاسبات بر انضباط مالی برای گره‌گشایی از مشکلات دستگاه‌های اجرایی و لزوم صیانت هر چه بیشتر از بیت‌المال در سفارتخانه‌ها تاکید شد.
وزیر امور خارجه کشورمان با انتشار مطلبی در صفحه شخصی خود بر لزوم خروج فوری نیروهای نظامی آمریکا از خاک سوریه تاکید کرد.
حائری با اشاره به آمادگی کامل نیروگاه شهدای پاکدشت برای تولید انرژی پایدار در روزهای اوج مصرف برق امسال، بر لزوم پایداری تولید تمامی واحدهای این مجموعه در دوره پیک تابستان تاکید کرد.
مرکز نظارت بر تیم‌های ملی طی مکاتبه با فدراسیون‌ها، بر لزوم حضور ورزشکاران اعزامی به بازی‌های آسیایی در تست آمادگی جسمانی موردنظر این مرکز تاکید کرده است.
معاون رئیس ستاد مشترک نیروهای مسلح یمن بر آمادگی این نیروها برای بازگشت به میدان جنگ در صورت لزوم تاکید کرد.
معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت آمادگی دارد در زمینه بررسی تهدیدهای حوزه سلامت، دخانیات و اعتیاد و مسایل مربوط به آسیب های اجتماعی همکاری کند.
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، در آستانه دیدار با لایپزیش در لیگ قهرمانان اروپا گفت تیمش برای این بازی آماده است هر چند آمادگی لزوما به معنای پیروزی نخواهد بود.
در نشست مشترک شهردار ایروان و معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران بر لزوم همکاری‌های متقابل در راستای انتقال تجربیات این دو شهر تاکید شد.
در نشست مشترک شهردار ایروان و معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران بر لزوم همکاری‌های متقابل در راستای انتقال تجربیات این دو شهر تاکید شد.
دبیرکل جمعیت هلال احمر کشور با اشاره به لزوم آموزش همگانی برای آمادگی در برابر مخاطرات طبیعی، از صدور دو میلیون و ۲۰۰ گواهی آموزشی در کشور خبر داد.
فرمانده کل ارتش بر آمادگی ارتش برای توسعه همکاری‌ با بنیاد ملی نخبگان و لزوم معرفی نخبگان نظامی به‌ ویژه شهدای نخبه ارتش تأکید کرد.
مسئولان بنیاد ملی نخبگان با حضور در ستاد ارتش با سرلشکر موسوی دیدار و از همکاری‌های آنان با این بنیاد تقدیر و تشکر کردند.
یک عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم ارائه هر چه سریعتر لایحه برنامه هفتم گفت: مجلس آمادگی دارد با تشکیل دو کمیسیون تلفیق برنامه هفتم و بودجه ۱۴۰۲، همزمان این دو لایحه را مورد بررسی قرار دهد.
سخنگوی وزارت امور خارجه بر لزوم رعایت تمامیت ارضی دو کشور جمهوری آذربایجان و جمهوری ارمنستان تصریح و آمادگی کشورمان برای هرگونه مساعدت به حل و فصل اختلافات بین دو کشور همسایه را اعلام کرد.
گانتس طی سخنانی گفت: دستور دادم تا آمادگی عملیاتی در همه بخش‌ها ادامه یابد و بر لزوم بهره گیری از دستاورد‌های عملیات نظامی اخیر علیه غزه، برای استقرار ثبات و آرامش تلاش شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ