گمرک ایران چگونگی ورود و اظهار و تشریفات گمرکی و ترخیص شمش طلا، نقره و پلاتین را ابلاغ کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزارت اقتصاد دستورالعمل متنوع سازی روش های ورود سرمایه به کشور برای سپرده گذاری بلندمدت ارزی و سرمایه گذاری را آماده کرد.
ضوابط گمرکی جهت برگزاری پیاده‌روی اربعین شامل مواردی همچون چگونگی تشریفات گمرکی وسائط نقلیه، چگونگی تشریفات گمرکی کالاهای همراه موکب داران و میزان داروی مجاز همراه مسافر ابلاغ شد.
نحوه فروش نقدی فورس، توسط عاملیت‌ها اعلام شد
رحمت الله نوروزاف عامل حمله تروریستی شاهچراغ با اسم تشکیلاتی سلمان اسلم‌یار ابتدا از طریق فضای مجازی با یکی از سرپل‌های داعش ارتباط می‌گیرد.
شرکت بهمن دیزل دو محصول فورس ۶ تن و۸.۵ تن را نقدی می‌فروشد.
رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در مورد نحوه جذب متقاضیان آزمون سردفتری توضیحاتی ارائه داد.
وزیر امور خارجه در نشست هم اندیشی با رسانه‌ها گفت: از آنجا که انتقال ۶ میلیارد دلار از بانک‌های کره جنوبی به سیستم بانکی این کشور شوک مالی وارد می کرد قرار شد طی چند مرحله جابجا شود.
در آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی، سهم نمره کل سابقه تحصیلی پایه دوازدهم نظام ۳-۳-۶ در گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی، علوم تجربی و علوم انسانی آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ به میزان ۴۰ درصد با تأثیر قطعی تعیین شده است.
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از بررسی طرح نحوه واردات، تولید و بهره برداری از پرنده های هدایت پذیر با کاربری غیرنظامی در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد.
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: در این جلسه طرح نحوه واردات، تولید و بهره برداری از پرنده‌های هدایت پذیر با کاربری غیرنظامی بررسی شد.
ستاد انتخابات کشور در اطلاعیه‌ای زمان و نحوه ثبت نام نامزدهای دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و مدارک مورد نیاز را اعلام کرد.
تبریز- معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی و رئیس ستاد انتخابات استان نحوه ثبت نام کاندیداها در انتخابات مجلس شورای اسلامی را تشریح کرد.
بانک مرکزی باتاکید بر تعطیلی شعب بانک ها در روزهای ۱۱ و ۱۲مرداد اعلام کرد:در بازه زمانی ذکرشده سامانه های ساتنا و چکاوک تعطیل بوده و دستور پرداخت و پردازش چک در این سامانه ها انجام نخواهدشد.
اگر تمایل دارید به جلو خم شوید، سعی کنید بالش مسافرتی خود را روی میز صندلی جلویی و سر خود را بالای آن قرار دهید. بالش‌های U شکل برای این کار خیلی مناسب هستند، زیرا فضایی را برای قرار دادن صورت شما در حالی که پیشانی خود را مستقیماً روی بالش قرار می‌دهید، فراهم می‌کنند. در غیر این صورت، باید صورت خود را به پهلو بچرخانید، که این کار زیاد راحت نیست.
رئیس سازمان امور مالیاتی شرایط پذیرش سود پرداختی به سپرده گذاران بانک‌ها و موسسات اعتباری مجاز به عنوان هزینه قابل قبول مالیاتی را ابلاغ کرد.
نحوه اقدام ادارات امور مالیاتی در خصوص چک های اخذ شده بابت مالیات بر ارزش افزوده واردات ماشین آلات و تجهیزات خطوط تولید، ابلاغ شد.
تصویبنامه هیئت وزیران در مورد اصلاح ماده ۱۰ آیین‌نامه اجرایی قانون مقررات صادرات و واردات و اصلاحات بعدی آن ابلاغ شد.
ارکانی در توضیح شروط دادن این مجوز به وزارت «صمت» برای واردات خودرو‌های کار‌کرده، تاکید کرد: آیین‌نامه نحوه اجرائی این مصوبه مجلس نیز از سوی وزارتخانه‌های «صمت»، راه و شهرسازی، کشور، اقتصاد و سازمان برنامه و بودجه با تأکید بر لزوم تأمین قطعات، خدمات پس از فروش و معاینه فنی تهیه خواهد شد.
نشست علنی مجلس شورای اسلامی صبح امروز (شنبه، ۱۳ اسفند ماه) به ریاست قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، راس ساعت ۸ و ۳۶ دقیقه با حضور ۲۲۰ نفر از نمایندگان آغاز شد. قبل از این جلسه یک جلسه غیرعلنی برگزار شد. امروز هم نمایندگان در سه شیفت صبح و عصر و شب به بررسی لایحه بودجه پرداختند
بر اساس نامه گمرک جمهوری اسلامی ایران واردات آیفون ۱۴ به هر نحو غیرمجاز است.
به طور مثال قیمت یک خودروی چینی خودروسازهای خصوصی در کشور همسایه ۵۰۰ میلیون تومان ارزان‌تر از قیمت آن در کشور ما است؛ در این حوزه در آینده نزدیک اقدامی صورت خواهد گرفت تا فرمول تعیین قیمت خودروهایی با این شرایط، کنترل شود تا این‌ها دیگر نتوانند از یک سطحی، قیمت را افزایش دهند.
تصویبنامه اصلاح مصوبه قبلی هیات وزیران با موضوع ضوابط واردات خودرو ابلاغ شد.
رئیس مجلس در نامه‌ای به رئیس‌جمهور ضمن بیان ایراد قانونی به مصوبه دولت درباره «مجوز ورود و ترخیص آمبولانس‌های اهدایی» اعلام کرد که این کار بدون پرداخت سود بازرگانی مغایر قانون است.
مزایده هزار و ۶۲ خودروی وارداتی در سامانه ستاد برای عموم مردم از صبح امروز آغاز شده و تا ساعت ۲۴ روز ۱۲ مهرماه ادامه خواهد داشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ