اهواز - خوزستان با وجود داشتن شرایط بسیار سخت در زمینه تامین آب کشاورزی و خشکسالی در سال جاری ولی امسال نخلداران استان موفق به افزایش تولید خرما شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سیدحسین حسینی امیدوار است تا در دیدار امروز برابر ملوان دروازه اش را بسته نگه دارد.
میانگین برداشت از منابع صندوق در دولت دهم (دولت دوم احمدی‌نژاد) ماهانه ۴۵۳ میلیون دلار، در ۸ ساله دو دولت روحانی ماهانه نزدیک به ۷۰۰ میلیون دلار و در دولت سیزدهم (یک سال و نیم) میانگین ۱.۱۲ میلیارد دلار در ماه برداشت از منابع صندوق انجام شده است. با این مقیاس، دولت سیزدهم در قله برداشت از منابع صندوق توسعه ملی قرار می‌گیرد.
محمد صلاح در دیدار لیورپول و چلسی در هفته اول لیگ برتر انگلیس به دنبال ثبت یک رکورد تازه خواهد بود.
تویوتا موتور حدود ۸۵۳ میلیون دلار یارانه از دولت ژاپن برای توسعه تولید باتری خودرو‌های برقی دریافت خواهد کرد، این میزان یارانه به این دلیل به این خودروساز بزرگ اختصاص می‌یابد که بتواند تولید باتری برقی داخلی را تقویت کند و به زنجیره‌های تامین مرتبط با چین کمتر وابسته باشد.
ساسان انصاری در شروع نیمه دوم دیدار برابر هوادار چیزی نمانده بود که گل ارزشمندی برای تیمش به ثمر برساند.
وینگر چپ‌پای لیورپول با گلزنی در دیدار امشب برابر برنتفورد به رکوردی ویژه دست یافت.
هالند با گلزنی مقابل وستهم، حالا رکورد دار تاریخ لیگ جزیره است. عنوانی که فوق ستاره‌های جهان فوتبال به آن دست پیدا نکردند؛ اما…
وولفسبورگ با پیروزی 3-2 مقابل آرسنال به دیدار پایانی چمپیونزلیگ زنان راه یافت.
مدیرکل غرب آسیای سازمان توسعه تجارت ایران با اشاره به رکوردزنی صادرات ایران به عراق گفت: صادرات به عراق در سال ۱۴۰۱ به بیش از ۱۰ میلیارد دلار رسید.
گونسالو راموس شب گذشته در جریان دیدار برابر ریوآوه موفق شد رکوردی ویژه را در فوتبال پرتغال جابجا کند.
امروز مطالبی همچون خبر خوش برای متقاضیان خرید دلار سهمیه ای، قیمت پراید عجیب شد!، فرصت مناسب برای خرید بیت کوین، بورس هم رکوردشکنی خواهد کرد؟، ده خبر مهم بورسی برای معاملات فردا ۷ اسفند، صندوق سهامی سرو ۱۰۰۰ میلیاردی شد، پالایش به ۱۶ هزار تومان خواهد رسید؟، کدام نماد‌ها مجمع افزایش سرمایه دارند؟، خبر مهم برای پالایشی ها، پتروشیمی‌ها و معدنی ها؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
هفته بیست دوم رقابت های لیگ برتر فوتسال از امروز با انجام 3 دیدار در شهرهای مختلف برگزار می شود.
موضوع "اقتصاد ایران و جهان در گذر زمان" در این نوشتار به وقایع تاریخی بیست و هشتمین روز آبان ماه اختصاص دارد که به طور مستقیم و غیر مستقیم اقتصاد ایران و جهان را متاثر کرده است.
ورزشگاه الثمامه که میزبان هشت دیدار در جام جهانی بود امشب به کار خود در این تورنمنت پایان داد ولی همیشه در یاد و قلب مراکشی‌ها خواهد ماند.
پیش‌بینی رسانه‌های انگلیسی برای آمار بینندگان دیدار امشب انگلیس ـ فرانسه، حاکی از شکست رکوردهای سابق است؛ به نحوی که انتظار می‌رود پربیننده‌ترین دیدار تیم‌ملی انگلیس در تلویزیون، امشب و در جریان جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر رقم بخورد.
دیدار فرانسه و لهستان در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر با پیروزی ۳ بر یک فرانسه به پایان رسید.
اصفهان- شمار روزهای آلوده اصفهان در سال جاری تاکنون به ۱۲۸ روز رسیده و دیار نصف جهان دلخوش به قانون نفس، در صدر آلوده ترین شهرهای ایران هر روز رکوردی معنادار از هوای بی هوا بر جا می‌گذارد.
بررسی‌های شرکت ادوب آنالیتیکس نشان می‌دهد صرف هزینه برای خرید آنلاین در روز دوشنبه سایبری به رقم بی سابقه ۱۱.۶ میلیارد دلار می‌رسد.
کاپیتان ایران در دیدار با ولز یک رکورد خاص را به ثبت رساند.
در دیدار ایران و انگلیس، آمارها و رکوردهای بسیاری جابجا و شکسته شد که اغلب آن برای تیم کی‌روش، جنبه منفی دارد!
مهاجم آبی پوشان با گلزنی در دیدار سوپرجام به رکوردی خاص و منحصر به فرد دست یافت.
معاملات توافقی ارز در چهارمین روز هفته با افزایش حجم معاملات همراه بود. این در حالی است که در بازار غیررسمی، خبر‌ها حکایت از افزایش قیمت دلار در کانال سی و سه هزار تومانی است.
دیدار حساس تیم‌های فجر سپاسی و استقلال ملاثانی در هفته یازدهم لیگ دسته اول فوتبال با نتیجه تساوی به اتمام رسید و استقلال رکورد شکست ناپذیری فوتبال ایران را از آن خود کرد.
استقلال پس از سپری کردن 26 مسابقه، توانست در نیمه اول یک دیدار، 2 گل به ثمر برساند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ