مشهد ـ تولیت آستان قدس رضوی در دیدار وزیر کشور بر لزوم ورود دولت برای رفع مشکل تأمین پارکینگ زائران در مشهد تأکید کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس جمهور تأمین مسکن برای مردم را اولویت‌های مهم دولت دانست و با تأیید اقدامات صورت گرفته در واگذاری زمین و ساخت مسکن از سوی دستگاه‌ها، بر جدیت وزارتخانه‌ها، بانک‌ها و بخش‌های مختلف برای تداوم این اقدامات در قالب نهضت ملی مسکن تاکید کرد.
مدیر کل امور مجلس و دولت سازمان تأمین اجتماعی گفت: ۳۶ میلیون و ۷۰۰ هزار بیمه شده اصلی و تبعی در کل کشور به همراه ۸ میلیون بازنشسته و مستمری بگیر اصلی و تبعی عضو خانواده تامین اجتماعی هستند.
مدیر کل امور مجلس و دولت سازمان تأمین اجتماعی گفت: ۳۶ میلیون و ۷۰۰ هزار بیمه شده اصلی و تبعی در کل کشور به همراه ۸ میلیون بازنشسته و مستمری بگیر اصلی و تبعی عضو خانواده تامین اجتماعی هستند.
مدیر کل امور مجلس و دولت سازمان تأمین اجتماعی گفت: ۳۶ میلیون و ۷۰۰ هزار بیمه شده اصلی و تبعی در کل کشور به همراه ۸ میلیون بازنشسته و مستمری بگیر اصلی و تبعی عضو خانواده تامین اجتماعی هستند.
رشد اقتصادی، امنیت آبی، حفظ اکوسیستم‌ها و... از جمله محورها و مولفه‌های عملکردی دولت سیزدهم برای ایجاد زیرساخت‌های توسعه و تامین منابع آبی کشور به شمار می‌رود.
مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور با اشاره به نگاه ویژه وزارت نیرو و دولت به سیستان و بلوچستان، گفت: در کنار پیگیری‌ها برای تأمین حق‌آبه هیرمند، طرح‌هایی در سیستان با جدیت در حال اجراست.
مدیرعامل شرکت مدیریت شبکه برق ایران گفت: برای تأمین برق پایدار صنایع برنامه ریزی شده تاپایان دولت سیزدهم ۱۰ هزار مگاوات نیروگاه احداث شود که ۱۵۰۰ مگاوات آن تا پایان سال جاری احداث خواهد شد.
خبرگزاری مهر نشستی را تحت عنوان بررسی نقش دولت در تامین مسکن متناسب با سبک زندگی اسلامی_ایرانی با حضور صاحب نظران و کارشناسان برگزار خواهد کرد.
نمایندگان مردم در خانه ملت در نشست علنی ۱۹ اردیبهشت ماه مجلس به بررسی و آسیب شناسی ساز و کار تأمین و تخصیص نیازهای ارزی در حوزه واردات مواداولیه و تجهیزات مورد نیاز واحدهای صنعتی تولیدی پرداختند و بانک مرکزی را مسئول ثبات بازار و نرخ ارز دانستند.
نماینده مردم خمین در مجلس گفت: سازمان تأمین اجتماعی بیشترین طلب را در میان صندوق‌های بازنشستگی دارد، اما صندوق‌های بازنشستگی کشوری و لشکری مشکلی ندارند.
مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی گفت: دولت و مجلس در مورد بازپرداخت حدود ۱۸۰ هزار میلیارد تومان از مطالبات سازمان تأمین‌اجتماعی در سال‌های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ همکاری‌های خوبی انجام دادند.
سخنگوی دولت با اشاره به اینکه بیش از ۳۵۰ نقطه پرحادثه جهت تأمین امنیت سفرها اصلاح و رفع ایراد شد، عنوان کرد: مجموعه جمعیت هلال احمر در ۱۴۶۵ پایگاه خدمت‌رسانی داشت.
معاون سیاسی وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار با وزیر خارجه عمان گفت:توافق ریاض و تهران برای آغاز دوره جدیدی از مناسبات نشان داد سیاست همسایگی راهبرد هوشمندانه دولت برای تأمین منافع ملی است.
رئیس مرکز توسعه تجارت الکترونیکی از آغاز به کار رسمی شبکه هوشمند مبادلات اقساطی (هما) در کشور خبر داد.
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت:دولت برنامه‌های خود را برای اجرایی شدن سیاست‌های کلی تأمین اجتماعی ارائه کرده و هیئت نظارت مجمع طبق سند الزامات تحقق سیاست‌های کلی برنامه دولت را بررسی می‌کند.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: یکی از مهم‌ترین راهبردهای دولت سیزدهم، تأمین درمان رایگان برای مردم است و در این مسیر در حال بسترسازی برای تثبیت آن در کل مجموعه‌های درمانی هستیم.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان از پیشرفت ۴۳ درصدی فاز اول خط انتقال جدید آب‌شیرین‌کن چابهار خبر داد و گفت: با عملیاتی شدن این مهم، آبرسانی به ۱۲۲ هزار نفر در چابهار محقق می‌شود.
تربت جام ـ استاندار خراسان رضوی گفت: دولت سیزدهم در دو موضوع اساسی مسکن و اشتغال که خدمت به مردم است، عزمی راسخ دارد.
اصفهان- تأمین اعتبار برای رفع مشکل آب در استان اصفهان، در جلسه بعدازظهر روز یکشنبه هیئت وزیران به ریاست رئیس جمهور، در دستور کار دولت قرار گرفت.
در جلسه بعدازظهر یکشنبه هیئت وزیران به ریاست سید ابراهیم رئیسی، موضوع تأمین اعتبار برای رفع مشکل آب در استان اصفهان در دستور کار دولت قرار گرفت.
مشهد ـ وزیر اطلاعات گفت: تأمین معیشت و اصلاح وضعیت اقتصادی مردم از مهمترین اولویت‌های دولت است.
جهش در تولد و تأمین تسلیحات، تجهیزات و محصولات دفاعی از رویکردهای وزارت دفاع در دولت سیزدهم است؛ طبق اعلام سردار آشتیانی ۲۵ درصد بیشتر از برنامه مصوب تولید داشته‌اند.
اراک- سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به مشکلات موجود در سامانه جامع روابط کار گفت: دولت به دنبال تامین زیرساخت‌های فناورانه برای ساماندهی سامانه‌های این وزارتخانه است.
رئیس کل بیمه مرکزی حل مشکل تأمین اجتماعی را به دست صنعت بیمه‌های بازرگانی دانست و گفت: در حال حاضر ۱۳ درصد منابع دولت صرف تأمین کسری صندوق‌ها می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ