سخنگوی شورای شهر تهران تاکید کرد: بی‌تردید کار بسیار اشتباهی انجام شده و حتما باید با آن پیمانکار برخورد صورت بگیرد و مطالبه ما از شهرداری تهران و بخش‌های مرتبط این است که حتما این موضوع را بررسی کنند و بخش‌های نظارتی با پیمانکاری که چنین کار غلطی را انجام داده برخورد کنند؛ حتی اگر بخش خصوصی در جایی دیگر از تهران که پیمانکار شهرداری هم نباشد چنین اقدامی کند باید برخورد لازم صورت بگیرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اداره کل ورزش و جوانان استان البرز اقدام به تجلیل از قهرمان وزنه‌برداری جوانان آسیا کرده است و این در حالی است که در این مراسم، دختر وزنه‌بردار که نایب قهرمان آسیا شد، دعوت نبوده است.
به تازگی تصویب یک قانون علیه مهاجران در آمریکا با انتقادات بسیاری روبرو شده است؛ این قانون محدودیت‌هایی بر معاملات ملکی مهاجران ایرانی اعمال خواهد کرد.
هادی عامل، گزارشگر مشهور کشتی، نسبت به اعطای حواله خودرو به ملی‌پوشان فوتبال ایران واکنش نشان داد.
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور گفت: اگر در جامعه مواردی از اسراف و تبعیض دیده می‌شود و عدالت اجتماعی زیر سوال می‌رود نباید نسبت به آن‌ها بی‌تفاوت بود.
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی نسبت به تبعیض میان ملی‌پوشان فوتبال با سایر قهرمانان از جمله کشتی از سوی مسئولان ورزش انتقاد کرد و گفت: به فوتبالیست‌ها بلافاصله پاداش واردات خودرو داده می‌شود اما قهرمانان کشتی هنوز پاداش ۳ سال قبل را نگرفته‌اند!
ریشه اعتراضات خشونت‌بار و پرتکرار در فرانسه به نابرابری سیستماتیک درقبال اقلیت‌های قومی-نژادی و مذهبی برمی‌گردد که سیاه‌پوستان و مسلمانان بیش از دیگران قربانی این تبعیض نهادینه و خاموش‌اند.
مازراتی گریکاله، پورشه ماکان و رنجرور ولار با مدل ۲۰۲۳ ؛ اینها نام چندتا از خودروهای لاکچری واردشده توسط فوتبالیست‌های تیم ملی است؛ پاداش خوردن ۶گل از انگلیس و باخت به آمریکا در جام‌جهانی...
گزارش تبعیض، نابرابری و خشونت علیه زنان در کانادا از سوی ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران منتشر شد.
مرتضی نبوی گفت: ما مسئله کرامت انسانی و حفظ حرمت شهروندی و احترام به مردم و یکسان نگاه‌کردن به کل مردم ایران را باید بیشتر مورد توجه قرار دهیم و نباید در مواجهه با اقلیت‌های مذهبی که نسبت به شیعیان در اقلیت هستند، تبعیضی قائل شویم. این از شعار‌های اصلی و مهم انقلاب ما بود. در مورد اقوام دیگر و اصلاً همه شهروندان کشور - از این جهت که انسان هستند - باید از کرامت انسانی، آزادی‌های قانونی، حق انتخاب شغل و ارتقای آن برخوردار باشند.
پرسپولیس خواهان برگزاری بازی با سپاهان با حداکثر تعداد تماشاگران در ورزشگاه آزادی شده است.
آیا واقعا اگر شهروند ایرانی غیرمتشرع باشد یا حتی اگر به قانون اساسی باور نداشته باشد باید از حق استخدام‌شدن در دوایر دولتی محروم شود؟ طرفه آنکه مدیرکل گزینش آموزش و پرورش اعلام می‌کند که «حق داوطلب را مدنظر داریم تا عدالت برای او برقرار شود؛ از سوی دیگر حق نظام که همان دانش‌آموزان هستند بسیار مهم است به همین دلیل یکی از ویژگی‌های مهم گزینشگر این است که سهلگیر یا سختگیر نباشد. افراط و تفریط هر دو آسیب‌زا است» و بدین‌ترتیب هیات گزینش جانشین نظام می‌شود که حق نظام و دانش‌آموزان را استیفا کند.
هیات عمومی دیوان عدالت اداری بخشنامه تبعیض آمیز سازمان ملی زمین و مسکن در خصوص واگذاری اراضی به کارکنان این سازمان را باطل کرد.
وزارت امور خارجه چین با بیان اینکه کشورهای زیادی در جهان از گردشگران چینی استقبال می کنند، مقابله بدون سیاست زدگی و تبعیض با کرونا را خواستار شد.
آوی شلایم مورخ یهودی اذعان کرد: اسرائیل از طرف یهودیان اروپایی و اشکنازی ایجاد شده، آنها همیشه نگاه تحقیرآمیزی به یهودیان عرب (سفاردیم) داشته اند و معتقدند که ما از یک فرهنگ بدوی برخوردارند.
یک مرد ساکن نیویورک مدعی است اکسیژن سنج اپل واچ با تبعیض نژادی علیه افرادی با رنگ پوست تیره تر کار می کند و درهمین راستا شکایتی دسته جمعی علیه شرکت سازنده ثبت کرده است.
هیات عمومی دیوان عدالت اداری نامه رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی در خصوص ایجاد مجتمع آموزشی برای صدور گواهینامه پایه سوم و موتور سیکلت برای یگان های نظامی، انتظامی، امنیتی و خانواده آنان را باطل کرد.
نماینده مردم کاشمر در مجلس شورای اسلامی گفت: درد امروز پرستاران صرفاً فقر نیست، بلکه اعتراض آنها به تبعیض است و اینکه چرا شایسته‌سالاری مورد توجه قرار نمی‌گیرد.
شورای انضباطی با تاکید مجدد بر استقلال دانشگاه در رسیدگی به تخلفات دانشجویان، اعلام کرد از همه ظرفیت‌های خود همچون تذکر، مشاوره و تنبیهات انضباطی برای ایجاد فضای مناسب آموزش، پژوهش و زیست دانشجویی مطلوب در دانشگاه استفاده خواهد کرد.
عباس عبدی در گفت‌وگوی ویدئویی با «اعتماد» با بیان اینکه آنچه در ایران امروز وجود ندارد حقیقت است، گفت: معتقدم بحران ایران بحران تحقیر و تبعیض است.
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: نباید تبعیضی میان صندوق‌های بیمه و بازنشستگی وجود داشته باشد و امیدواریم دولت بتواند یکپارچگی صندوق‌های بیمه‌ای را به نتیجه برساند.
بانک صادرات طی سال‌های اخیر وام‌هایی قرض الحسنه با دوره بازپرداخت ۱۸۰ ماهه و تسهیلاتی با نرخ سود ۴ تا ۱۰ درصد با دوره بازپرداخت تا ۲۵۰ ماهه به مدیران خود پرداخت کرده است.
آنتونی، ستاره برزیلی منچستریونایتد، از وینیسیوس جونیور در اتفاقاتی که اخیرا برای او رخ داده است حمایت کرد.
انتظار و توقع آن است که حراست‌ها در سازمان‌ها بیشتر فعال شوند؛ یکی از وظایف حراست‌ها، پیشگیری از برخی تخلفات اداری و پیگیری و گزارش موضوع تخلف است. وزیر دادگستری موضوع تحرک بیشتر حراست‌ها و بازرسی‌های درون سازمانی و هیات‌های رسیدگی به تخلفات اداری در دستگاه‌های مختلف را پیگیری کند و دستگاه نظارتی قوه قضائیه نیز این مهم را مورد عنایت قرار دهد.
انتظار و توقع آن است که حراست‌ها در سازمان‌ها بیشتر فعال شوند؛ یکی از وظایف حراست‌ها، پیشگیری از برخی تخلفات اداری و پیگیری و گزارش موضوع تخلف است؛ وزیر دادگستری موضوع تحرک بیشتر حراست‌ها و بازرسی‌های درون سازمانی و هیئت‌های رسیدگی به تخلفات اداری در دستگاه‌های مختلف را پیگیری کند و دستگاه نظارتی قوه قضائیه نیز این مهم را مورد عنایت قرار دهد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ