نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: اوایل هفته آینده کمیسیون اجتماعی با وزارت کار درباره افزایش حقوق کارگران جلسه برگزار خواهد کرد تا شاخص‌ها و معیار‌های وزارت کار درباره افزایش حقوق کارگران که با احتساب تورم امسال و سال آینده و همچنین سبد معیشتی که وزارت کار و تعاون اجتماعی به دست آورده مورد بررسی قرار گیرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دونالد ترامپ در برابر اتهامات طرح شده در سومین پرونده علیه او طی چهار ماه، با حضور در دادگاهی در شهر واشنگتن اعلام بی‌گناهی کرد.
کمیته مسابقات سازمان لیگ عصر امروز درباره زمان شروع لیگ برتر تصمیم‌گیری خواهد کرد.
دومین جلسه کمیته عالی حفاظت از حقوق مصرف کننده برای رسیدگی و تعیین تکلیف شکایات ثبت شده مشترکین همراه اول در سامانه ۱۹۵ در سال جاری برگزار شد.
کمیته فنی باشگاه استقلال امروز جلسه سرنوشت‌سازی درباره انتخاب سرمربی برگزار می‌کند.
یک عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت که جلسه بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت یکشنبه هفته آینده (۲۸ خردادماه) برگزار می‌شود.
دومین جلسه هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در سال ۱۴۰۲ فردا برگزار می‌شود و در خصوص انتخاب سرمربی تیم امید جمع‌بندی نهایی انجام خواهد شد.
مسئولان فدراسیون فوتبال برای تعیین تکلیف تیم فوتبال امید در حال برگزاری جلسه‌ای با مسئولان کمیته ملی المپیک هستند.
جلسه برای تعیین دستمزد کارگران از ساعت ۲۰ امشب در حال برگزاری است.
جلسه شورای عالی کار برای تعیین دستمزد کارگران بعد از ساعت‌ها چانه زنی و مذاکره فشرده در بامداد روز شنبه بیست و هفتم اسفند ماه همچنان بی‌نتیجه ماند.
معاون روابط کار وزارت کار گفت: مذاکرات تعیین دستمزد کارگران امشب ادامه دارد.
جلسه شورای عالی کار برای تعیین دستمزد کارگران در حال انجام است و هنوز نتیجه‌ای از این نشست بیرون نیامده است.
وزیر تعاون و رفاه اجتماعی گفت: در رابطه با تعیین حداقل حقوق دستمزد کارگری هم کمیته تعیین مصادیق جلسات مختلفی برگزار کرد و هم شورای عالی کار در هفته جاری تشکیل جلسه داد. مشترکات ما بسیار بالا است و چند مبحث مجدد به کارگروه‌های تخصصی واگذار شد و تا پایان هفته اقدامات لازم را انجام خواهند داد و تا اوایل هفته آینده تعیین حداقل حقوق و دستمزد کارگران انجام خواهد شد.
وزیر کار با اشاره به اینکه فردا جلسه شورای عالی کار برگزار می شود، گفت: هنوز زمان تعیین دست مزد کارگران مشخص نیست.
نشست علنی مجلس شورای اسلامی صبح امروز (شنبه، ۱۳ اسفند ماه) به ریاست قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، راس ساعت ۸ و ۳۶ دقیقه با حضور ۲۲۰ نفر از نمایندگان آغاز شد. قبل از این جلسه یک جلسه غیرعلنی برگزار شد. امروز هم نمایندگان در سه شیفت صبح و عصر و شب به بررسی لایحه بودجه پرداختند
نشست علنی مجلس شورای اسلامی صبح امروز (شنبه، ۱۳ اسفند ماه) به ریاست قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، راس ساعت ۸ و ۳۶ دقیقه با حضور ۲۲۰ نفر از نمایندگان آغاز شد. قبل از این جلسه یک جلسه غیرعلنی برگزار شد. امروز هم نمایندگان در سه شیفت صبح و عصر و شب به بررسی لایحه بودجه می‌پردازند
نشست علنی مجلس شورای اسلامی صبح امروز (شنبه، ۱۳ اسفند ماه) به ریاست قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، راس ساعت ۸ و ۳۶ دقیقه با حضور ۲۲۰ نفر از نمایندگان آغاز شد. قبل از این جلسه یک جلسه غیرعلنی برگزار شد. امروز هم نمایندگان در سه شیفت صبح و عصر و شب به بررسی لایحه بودجه می‌پردازند
کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال آخرین نظر را در مورد فسخ قرارداد کاوه رضایی و سیاوش یزدانی که جنجال‌آفرین شده است را می‌دهد.
هافبک تیم فوتبال پرسپولیس برای دریافت رضایتنامه خود به باشگاه می رود.
دبیر کل فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو گفت: جلسه کمیته فنی درخصوص تعیین سرمربی برگزار خواهد شد.
سیتی قصد دارد قبل از شروع جام جهانی با برناردو و مدیر برنامه هایش جلسه ای بگذارد. مدیران سیتی می خواهند مطمئن شوند که او ماندنی است یا تمایل قطعی به جدایی دارد.
پایان کار حمید استیلی در تیم ملی فوتبال ایران احتمال بازگشت مهدی محمدنبی به مسئولیتی را تقویت کرده است.
سیاست های دادستانی کل کشور در حفظ حقوق فرهنگی جامعه در اولین جلسه کمیته مشورتی سینما تبیین شد
از میان ۱۷ شرکت عرضه اولیه شده در سال ۱۴۰۰ نماد توسن با بازدهی ۲۰۰ درصدی تا پایان سال در صدر عرضه‌ها قرار دارد و در مقابل سغدیر با بازدهی منفی ۲۰ درصد در بیشترین زیان به سر می‌برد.
دکتر مصطفی لو مشاور وزیر و نایب رئیس هیت مدیره صندوق بازنشستگی کشوری: قطعاً شور و اشتیاقی که در فولاداکسین خوزستان هست را طی گزارشی به وزیر محترم تعاون، کار و رفاه اجتماعی ارائه خواهیم داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ