مدیر کل پزشکی قانونی استان تهران گفت: تیم پزشکی قانونی با بررسی دقیق و کامل با اعمال دقت مضاعف در معاینه و کالبد گشایی و بررسی تمامی معیار‌ها و شاخص‌های تعیین علت فوت به لحاظ ظاهری و اعضای داخلی اقدام کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
از سال ۲۰۱۸ که فضاپیمای Chang'e-۴ در ماه فرود آمد، شروع به نمونه‌برداری از مواد معدنی گوشته ماه کرد و حال امروز سرنشینان این فضاپیما توانستند که لایه‌هایی از ماه را که تا عمق ۳۰۰ متری این سیاره را تشکیل می‌دهد، با جزئیات بیشتر بررسی کنند.
مریخ‌نورد شش‌چرخه استقامت در نمونه‌برداری از مریخ، از یک رودخانه باستانی کمک گرفته است.
اژد‌های کومودو تقریباً هر نوع گوشتی را می‌خورد و حتی لاشه‌خواری می‌کند. این جانور از حیواناتی به اندازه جوندگان کوچک گرفته تا گاومیش‌های آبی بزرگ تغذیه می‌کند. حس بویایی قوی کومودو آشکارساز اصلی غذای آن است، و از زبان دراز زردرنگ و دوشاخه خود برای نمونه‌برداری از هوا استفاده می‌کند.
احمدی گفت: امسال در سواحل دریاکنار شهرستان بابلسر گزارشی از هجوم مار‌ها داشتیم که بلافاصله همکاران ما به منطقه اعزام شدند و با انجام نمونه‌برداری متوجه شدند که این مارها، مار کوهستان و سمی نیستند.
یزدان‌مهر با بیان اینکه منطقه دوم ارزشمند فسیلی نسبت به منطقه دارهند و چرخه از وسعت کوچک‌تری برخوردار است، گفت: نمونه‌برداری فسیل از منطقه انجام شده است و روند اداری نسبت به ثبت این منطقه در فهرست آثار ملی صورت گرفته است.
دکتر محبی، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی قم اعلام کرده، بررسی‌های وزارت بهداشت از ماجرای مسمومیت‌های مدارس قم به نتیجه نرسیده است. محبی می‌گوید در این بررسی‌ها نمونه‌های مختلفی که لازم به بررسی بود، حتی لباس دانش‌آموزان و نمونه‌های محیطی، تنفسی و خونی مورد آزمایش قرار گرفت، اما نتیجه‌ای حاصل نشد. حالا علوم پزشکی یک نمونه‌برداری جدید در این زمینه انجام داده تا ببیند از سری آزمایش‌های جدید می‌تواند به نتیجه‌ای برسد یا خیر.
نای‌شکافی یا تراکستومی، در پزشکی به عمل جراحی گفته می‌شود که طی آن نای در قسمت زیر گلو، برش داده می‌شود. تراکستومی به‌طور عمده برای ایجاد راه تنفسی به غیر از مجرای عادی آن (بینی و دهان) ایجاد می‌شود. گاه به منظور جستجو و درآوردن جسمی خارجی٬ نمونه‌برداری بافتی یا برداشتن یک ضایعهٔ موضعی از دیگر دلایل نای‌شکافی می‌تواند باشد.
تلویزیون ایران در ژوئیه گذشته گزارش داده بود که سپاه پاسداران چند شهروند خارجی را به دلیل اقداماتی از جمله نمونه‌برداری از خاک مناطق ممنوعه بازداشت کرده است. یکی از افرادی که در این گزارش به آن‌ها اشاره شد، والچک بود.
صحنه‌ای که درنهایت راز این جنایت را فاش کرد. بقایای جسد سوخته‌ای در پشت‌بام وجود داشت که به نظر می‌رسید متعلق به مرد ناپدیدشده باشد؛ بنابراین به دستور بازپرس جنایی، نمونه‌برداری صورت گرفت و برای آزمایش دی‌ان‌ای به پزشکی‌قانونی منتقل شد. این در حالی بود که از نظافتچی شرکت بار دیگر تحقیق شد و او این‌بار راز قتل هولناک دندانپزشک را فاش کرد.
وزیر بهداشت گفت: بیماری آبله میمون چند ماه است که در دنیا شیوع دارد و از افرادی که وارد کشور می‌شدند نمونه‌برداری می‌کردیم و تا دیروز مورد مثبتی نداشتیم و دیروز یک مورد مثبت شد که در اهواز بود و رصد می‌کنیم.
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس درباره دلیل سرقت خاک ایران توسط جاسوس‌های غربی توضیحاتی ارائه کرد.
به منظور بررسی عملکرد و دیدار با کارکنان شعب منطقه، مدیران بانک ایران زمین از شعب استان سمنان و گلستان(گنبد، علی آباد و مینودشت) بازدید کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ