قرار است در این طرح الزامات سخت‌گیرانه رعایت شود و فروش الکل تنها برای مسافرانی که در مسیرهای از پیش تعیین شده سفر می‌کنند در دسترس قرار گیرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مراسم معارفه بازیکن برزیلی تیم فوتبال الهلال در شرایطی برگزار شد که بسیاری از شبکه‌های تلویزیونی و سایت‌های ورزشی تصاویر آن را پخش کردند.
طبق گزارش سایت «اسپورت» عربستان باشگاه الهلال در کمتر از ۸ ساعت از انتقال نیمار نزدیک به ۳ میلیون ریال ( تقریبا ۴۰ میلیارد تومان) پیراهن بازیکن جدیدش را فروخته است.
پلیس فدرال برزیل مدعی شد که رئیس جمهور سابق این کشور از طریق فروش هدایایی که از طرف عربستان سعودی دریافت کرده، حدود ۷۰ هزار دلار پول نقد به دست آورده است.
شرکت‌ها و سازمان هایی در عربستان، اخیرا اقدام به فروش ستاره و نامگذاری آن به نام مشتری کرده‌اند که این امر، واکنش شورای علمای ارشد سعودی را به دنبال داشته است.
شرکت‌ها و سازمان هایی در عربستان، اخیرا اقدام به فروش ستاره و نامگذاری آن به نام مشتری کرده‌اند که این امر، واکنش شورای علمای ارشد سعودی را به دنبال داشته است.
شرکت‌ها و سازمان هایی در عربستان، اخیرا، اقدام به فروش ستاره و نامگذاری آن به نام مشتری کرده‌اند که این امر، واکنش شورای علمای ارشد سعودی را به دنبال داشته است.
باشگاه الهلال عربستان در سومین تلاش برای جذب الکساندر میتروویچ در آستانه رسیدن به موفقیت قرار دارد.
رسانه‌های انگلیسی می‌گویند باشگاه‌های این کشور قصد دارند از نیوکسل به دلیل فروش احتمالی آلن سنت‌ماکسیمین به الاهلی عربستان به لیگ برتر شکایت کنند.
بارسلونا پیشنهادی را برای فروش رافینیا، ستاره برزیلی، از سوی یک باشگاه عربستانی دریافت کرده است.
مدیران یوونتوس قیمت مدنظرشان برای فروش فدریکو کیه‌زا، ستاره ایتالیایی، را مشخص کردند.
ریاض محرز می‌خواهد به عربستان برود و دستمزد هنگفت دریافت کند اما منچسترسیتی مخالف فروش او است.
گری نویل در گفتگو با بی بی سی معتقد است تا زمان روشن شدن تحقیقات در خصوص مالکیت باشگاه چلسی باید فروش بازیکن از لیگ جزیره به لیگ عربستان سعودی متوقف شود.
وزارت خارجه آمریکا فروش تامین امنیت منطقه خاورمیانه را مستلزم فروش تسلیحات نظامی به عربستان دانست.
روزنامه لا گاتزتا دلو اسپورت از موضع مالکان رم در مورد فروش این باشگاه پرده برداشت.
قمصری گفت: نمی‌توان به افزایش سهم فروش نفت ایران در بازارهای بین المللی خوش بین بود، زیرا عربستان به عنوان رقیب ایران است و بعید است سهمی از بازار خود را به ایران بدهد.
وزیر ‌خارجه دانمارک اعلام کرد که کشورش به ممنوعیت فروش سلاح به عربستان و امارات پایان می‌ دهد.
روزنامه الاقتصادیة عربستان خبر داد که اولین سری از بلیت های سوپرکاپ اسپانیا به اتمام رسید.
فروش کیت النصر با نام کریستیانو رونالدو در فروشگاه‌های عربستان همزمان با افزایش اخبار پیرامون پیوستن این فوق ستاره به این تیم عربستانی آغاز شده است.
وزیر مشاور در امور خارجی عربستان سعودی گفت که فروش سلاح به این کشور در راستای منافع آمریکا و امنیت و ثبات منطقه است.
یک سناتور آمریکایی روز سه شنبه از پیش نویس طرحی برای تعلیق فروش سلاح به عربستان سعودی خبر داد.
در پی اقدام عربستان و اوپک پلاس به کاهش تولید روزانه نفت، قانون‌گذاران آمریکایی با ارائه طرحی در سنا و مجلس نمایندگان به دنبال توقف فوری فروش تسلیحات نظامی به ریاض هستند.
عربستان سعودی، قیمت فروش رسمی نفت خود را برای خریداران آسیایی به سطوح بی سابقه ای در ماه افزایش داد.
دولت آمریکا در خصوص فروش این تسلیحات به عربستان سعودی می‌گوید: «این موشک‌ها برای دفاع از مرزهای پادشاهی عربستان سعودی در برابر سامانه‌های هوایی بدون سرنشین حوثی‌ها و حملات موشکی بالستیک به سایت‌های غیرنظامی و زیرساخت‌های حیاتی در عربستان سعودی استفاده می‌شوند.»
وزارت خارجه آمریکا با فروش ۳ میلیارد دلار موشک‌های پاتریوت به عربستان سعودی و بیش از ۲ میلیارد موشک تاد به امارات متحده عربی موافقت کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ