اراک - استاندار مرکزی گفت: استان مرکزی یکی از مسیرهای پرتردد زائران اربعین است و در راستای خدمت رسانی بهتر، مدیران استان بدون هماهنگی و تعیین جانشین از استان خارج نشوند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیران باشگاه ون‌پارس قصد انتقال امتیاز تیم فوتبال خود را به آریو اسلامشهر داشتند، اما از رخ دادن این اتفاق جلوگیری شده است.
رئیس کل دادگستری استان تهران گفت: رای نهایی در خصوص پرونده ترک فعل تعدادی از مدیران فعلی و وقت دستگاه‌های مختلف در حوزه اجرای قانون هوای پاک صادر شد
دومین مرکز خدمات و فروش ایرانسل در کلان‌شهر مشهد مقدس، با حضور مدیران ارشد استان خراسان رضوی آغاز به کار کرد.
دومین جلسه شورای هماهنگی بانک های استان فارس در سال جاری با حضور دبیر کمیسیون هماهنگی بانک های استان، ناظر پولی بانک مرکزی، مدیران بانک های عضو کمیسیون هماهنگی و مدیر شعب استان فارس بانک ایران زمین به میزبانی این بانک برگزار شد.
رئیس کل دادگستری استان تهران، گفت: از هیچ مدیر و مسئولی در نظام مقدس جمهوری اسلامی پذیرفته نیست که خود را جدای از مردم بداند؛ چرا که مدیران و مسئولان شأنی جز خدمتگزاری برای مردم ندارند.
رئیس کل دادگستری استان تهران، گفت: از هیچ مدیر و مسئولی در نظام مقدس جمهوری اسلامی پذیرفته نیست که خود را جدای از مردم بداند؛ چرا که مدیران و مسئولان شانی جز خدمتگزاری برای مردم ندارند.
اراک- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی از استعفای ۵ نفر از مدیران این استان به منظور شرکت در انتخابات مجلس خبر داد.
مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک اعتقاد دارد این باشگاه در طی سه سال حضور رسالت خود را بجا آورده است.
رئیس کمیته گشت ارشاد مدیران استان تهران از برخورد قضایی با مدیران متخلف خبرداد.
گرمسار- نماینده گرمسار و آرادان در مجلس با بیان اینکه بسیاری مدیران استان سمنان همسو با دولت نیستند، گفت: عملاً شاهدیم که مردم شهرستان‌ها برای هر کار کوچکی باید به مرکز استان مراجعه کنند.
رئیس کل دادگستری استان تهران ضمن ارائه ۲۲ توصیه به مدیران واحدها و حوزه‌های قضایی استان تهران، ضرورت «تسریع در تعیین تکلیف پرونده‌های کثیرالشاکی» را مورد تاکید قرار داد.
استاندار مرکزی گفت: کاهش ساعت کار ادارات استان تاکنون موجب صرفه‌جویی ۴۹ درصدی مصرف گاز شده و اگر مدیریت بهتری اعمال شود این مهم به ۷۰ تا ۸۰ درصد نیز می‌رسد و لذا مدیریت مورد توجه همه مدیران و دستگاه‌ها باشد.
نشست مشترک فعالان حوزه قطعه‌سازی خودرو استان مرکزی با حضور مدیرعامل و مدیران ارشد گروه صنعتی ایران خودرو در محل اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی استان مرکزی برگزار شد.
نماینده ولی‌فقیه در استان همدان با بیان اینکه گاهی از موارد تأثیرپذیری جوانان در باشگاه‌ها و در ارتباط با مربی نسبت به مدارس بیشتر است، گفت: متأسفانه آن طور که باید برنامه مناسب در عرصه اقامه نماز در سازمان ورزش وجود ندارد.
مدیر عامل بانک رفاه کارگران در معیت دکتر صالح آبادی رئیس کل بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران به همراه مدیران عالی نظام بانکی کشور با هدف شرکت در جلسه شورای هماهنگی مدیران بانکی و فعالان اقتصادی استان فارس، به این استان سفر کردند.
رئیس کل دادگستری استان تهران گفت: شاخصه قابل توجه برنامه تحولی ۱۴۰۱ قوه قضاییه این است که مدیران ارشد نیز در اجرای برنامه‌ها به‌صورت میدانی دخیل و سهیم هستند.
دادستان مرکز استان هرمزگان از دستگیری دو نفر از مدیران سابق و هفت نفر از کارکنان شهرداری بندرعباس به اتهام اختلاس، کلاهبرداری و تعدی به اموال دولتی خبر داد.
محسنی اژه‌ای خطاب به مقامات قضایی استان‌های مرزی که در مسیر زوار اربعین قرار دارند، دستوراتی صادر کرد.
معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌های وزارت میراث‌فرهنگی گفت: تمام مدیران کل در پنج استان مرزی موظف شدند،ظرفیت‌های اقامتی را برای ارائه خدمت به زوار امام حسین(ع) به کار گیرند.
با هدف انتقال دانش و افزایش سطح آگاهی کارکنان در انجام امور بانکی، گردهمایی مدیران ارشد بانک با کارکنان ستاد و شعب استان های خراسان رضوی و شمالی برگزار شد.
رئیس جمهور در جلسه شورای اداری استان کرمان با بیان اینکه مدیران ناکار آمد باید کنار بروند، گفت: باید بهشان گفت برو کنار ما میخواهیم کار کنیم. / خبرگزاری دانشجو
یارانه نقدی پسا عید قربان تغییر خاصی نداشته است و افرادی که در مرحله ۱۳۵ و ۱۳۶ مبلغ ۳۰۰ تا ۴۰۰ هزار تومان را دریافت کرده اند. در این مرحله نیز یک روز پس از عید قربان به همان میزان یارانه دریافت خواهند کرد.
«حسین ثوری» رئیس فدراسیون بوکس: این شخص هیچگونه ارتباطی با فدراسیون ما ندارد و او را به‌عنوان بوکسور نمی‌شناسیم. باور کنید تاکنون او را ندیده‌ام و امروز پس از فیلم مبارزه‌اش از گذشته و حال وی اطلاع پیدا کردم.
محسن منصوری استاندار تهران نوشت: دو روز گذشته، وسط معرکه و بحران، چند مجموعه نظارتی، تعدادی از مدیران استان را دعوت (بخوانید احضار کرده‌اند) و دنبال مقصر می‌گردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ