سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: : امپراطوری رسانه‌ای غرب با چشم فروبستن بر سرکوب معترضان در سرزمینهای اشغالی این اعتراضات را نمادی از دموکراسی دروغین در اسرائیل به تصویر می‌کشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس اداره ناشران سازمان بورس درباره معیارهای انتخاب ناشران برتر در سازمان بورس توضیحاتی ارائه داد.
جزییات معیارهای ارزیابی «شرکت‌های دانش‌بنیان » و «کالاها و خدمات دانش‌بنیان» در نظام جدید ارزیابی و حمایت از شرکت‌ها و موسسات دانش‌بنیان اعلام شد.
قائم مقام بنیاد ملی نخبگان جزئیات حمایت از مستعدان علمی و نخبگان غیرایرانی را تشریح کرد.
۱۴ تیم به دلیل عدم رعایت معیارهای آیین‌نامه صدور مجوز باشگاهی از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال جریمه شدند.
معاون آینده‌سازان بنیاد ملی نخبگان از بازنگری در شیوه ‏نامه معیارهای نخبگی خبر داد و گفت: در این شیوه نامه معیارهایی که بیش از قبل به فعالیت‏های مسئله‏ محوری اشاره می‏ کند، تقویت می شود.
همین سیاست کنونی را می‌توان حمایت کرد ولی یک مشکل همچنان حل نشده باقی می‌ماند؛ اینکه این سیاست جدید شما ناشی از تغییر رویکرد و فهم بهتر از امور نیست، این تغییر سیاست ناشی از کنار گذاشتن معیار دوگانه نیست، بلکه این‌ها ناشی از تغییر جایگاه و موقعیت عاملان آن است و با تغییر این جایگاه و موقعیت دوباره به همان وادی قبلی سقوط کرده و به تنظیمات کارخانه باز خواهند گشت.
معاون فرهنگی، اجتماعی و امور استان‌های سازمان تأمین‌اجتماعی از برنامه این سازمان برای انتخاب و تقدیر از بازنشستگان و مستمری‌بگیران نمونه همزمان با روز خانواده و تکریم بازنشستگان خبر داد.
طرح تدوین معیارهای حفاظت از آثار معماری در کاوش‌های باستان‌شناسی با استفاده از پوشش‌های حفاظتی در استانهای کرمان،سیستان و بلوچستان و خراسان رضوی در پژوهشکده ابنیه و بافت‌های تاریخی انجام شد.
سخنگوی ریاست جمهوری مصر تاکید کرد: مصر مخالف معیارهای دوگانه و بکارگیری مساله حقوق بشر برای اهدافی مشخص است.
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری گفت: شرکت‌های دانش‌بنیان نوپا در تعامل با دانشگاه ها شکل می‌گیرند و ارزیابی این نوع از شرکت‌ها به مجموعه هایی در وزارت علوم واگذار می شود.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: حداقل دستمزد کارگران در سال ۱۴۰۲ با لحاظ نظرات و معیارهای دقیق و کارشناسی قطعاً تا پایان سال نهایی می‌شود.
امیرعبداللهیان وزیر خارجه کشورمان گفت:نقش گروه‌های تروریستی ضد ایرانی در اغتشاشات اخیر ایران کاملا مشهود است، برخی از کشورهای اروپایی درچارچوب معیارهای دوگانه و در «تروریسم شویی» شرکت کرد.
رئیس دستگاه دیپلماسی گفت: برخی از کشور‌های اروپایی در چارچوب معیار‌های دوگانه و در «تروریسم شویی» (terrorism laundering) شرکت کردند. آن‌ها تسهیلات مالی و لجستیکی قابل توجهی را در اختیار برخی از عناصر تروریست قرار دادند.
باشگاه الاتحاد عربستان با برآورده کردن معیارهای کسب مجوز حرفه‌ای مدنظر AFC آماده حضور در لیگ قهرمانان آسیا می‌شود.
رئیس کل دادگستری البرز با بیان اینکه معیارهای دوگانه اروپا و غرب، برخلاف ادعاهای مدعیان حقوق بشر است، گفت: هیچ منافع مادی در خارج از کشور ندارم.
فدراسیون فوتبال کشورمان معیارهای انتخاب سرمربی جدید تیم ملی را مشخص کرد.
تعهد، تخصص و مهارت برای کروز اولویت است/ کروز در جذب نیروی انسانی معیارهای حرفه‌ای و تخصصی دارد
مسئولان قضایی سراسر کشور برای تطبیق پرونده زندانیان با معیارهای عفو رهبر انقلاب در زندان‌ها حضور پیدا کردند.
رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت های مردمی گفت: شاخص های الگوی شهریه مدارس غیردولتی به مدل های سند تحول بنیادین و سند راهبردی سازمان مدارس غیردولتی مرتبط می شود.
نماینده دائم سوریه در سازمان ملل و سازمان های بین المللی در ژنو تاکید کرد که گزارش های شورای حقوق بشر علیه برخی کشورها با معیارهای دو گانه و مداخلات کشورهای غربی تدوین و صادر می شود.
مشهد ـ معاون رئیس جمهور دستاورد اصلی انقلاب اسلامی را انسان‌سازی با معیارهای الهی عنوان کرد و گفت: حاج قاسم سلیمانی معجزه انقلاب اسلامی است.
تغییر ارتفاع و فشار هوا افرادی که غواصی عمیق انجام می‌دهند، کوهنوردی می‌کنند یا سفر هوایی ایجاد می‌کنند، هم می‌تواند احساس گرفتگی گوش ایجاد کند. در این موارد تغییر سریع فشار هوا که به نامتعادل شدن فشار در گوش میانی می‌انجامد، احساس گرفتگی گوش ایجاد می‌کند.
فعال سیاسی اصلاح طلب از معیارهای دوگانه حامیان رئیسی در ارزیابی کارنامه دولت او انتقاد کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ