معاون فرهنگی، اجتماعی و امور استان‌های سازمان تأمین‌اجتماعی از برنامه این سازمان برای انتخاب و تقدیر از بازنشستگان و مستمری‌بگیران نمونه همزمان با روز خانواده و تکریم بازنشستگان خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جزییات معیارهای ارزیابی «شرکت‌های دانش‌بنیان » و «کالاها و خدمات دانش‌بنیان» در نظام جدید ارزیابی و حمایت از شرکت‌ها و موسسات دانش‌بنیان اعلام شد.
معاون گردشگری و اعضای کمیته ملی طبیعت‌گردی نسبت به تأیید فاز نخست پروژه طبیعت‌گردی در جزیره آشوراده منطبق با معیارهای محیط‌زیستی، اعلام موافقت کردند.
رئیس پلیس راهور تهران بزرگ تدابیر ترافیکی مراسم جشن بزرگ عید غدیر و میهمانی ۱۰ کیلومتری را تشریح کرد.
رئیس پلیس راهور تهران بزرگ تدابیر ترافیکی مراسم جشن بزرگ عید غدیر و میهمانی ۱۰ کیلومتری را تشریح کرد.
انجمن پزشکی امریکا توصیه خود را به پزشکان اعلام کرد توصیه‌ای مبنی بر آن که دیگر از شاخص توده بدنی (BMI) منحصرا به عنوان راهی برای ارزیابی سلامتی استفاده نکنند.
مرکز مدیریت راه‌های کشور اعلام کرد: تردد در محورهای شمالی کشور روان است.
معاون قضایی قوه قضائیه گفت: در مجموع، ۸۸ هزار و ۳۲۶ نفر از عفو معیاری بهره‌مند شدند.
معاون قضائی قوه قضائیه از بهره‌مندی مجموعا ۸۸ هزار و ۳۲۶ نفر از عفو معیاری خبر داد.
برای شهروندان و میهمانان نوروزی در پایتخت مسیرهای پیاده روی توسط ستاد گردشگری شهرداری تهران تعیین شده که می‌توانند استفاده کنند.
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان تهران از برگزاری ۱۲ برنامه تهرانگردی برای معرفی بخشی از ظرفیت‌های گردشگری پایتخت در ایام نوروز خبر داد.
سخنگوی ریاست جمهوری مصر تاکید کرد: مصر مخالف معیارهای دوگانه و بکارگیری مساله حقوق بشر برای اهدافی مشخص است.
پس از ابلاغ مراتب این عفو، جلسه ای در ۱۸ بهمن برگزار و طی آن به روسای کل دادگستری استان‌ها، این وظیفه محول شد که با استفاده از ظرفیت قضات با تجربه، در حوزه های اجرای احکام و روسای زندان ها و تشکیل کارگروه تخصصی در سریع ترین بازه زمانی با استفاده از اوقات خارج از وقت اداری و همچنین روزهای تعطیل، کار تطبیق مصادیق با معیارها را با دقت شروع و نتایج کار را تا پایان وقت اداری هر روز پیگیری روزانه و نتایج نهایی را ظرف ۱۵ روز به معاونت قضایی قوه قضاییه اعلام شود.
بعد از ابلاغ مراتب این عفو، جلسه ای در ۱۸ بهمن برگزار شد و طی آن به روسای کل دادگستری استان‌ها این وظیفه محول شد که با استفاده از ظرفیت قضات با تجربه، در حوزه های اجرای احکام و روسای زندان ها و تشکیل کار گروه تخصصی در سریع ترین بازه زمانی با استفاده از اوقات خارج از وقت اداری و همچنین روزهای تعطیل کار تطبیق مصادیق با معیارها را با دقت شروع و نتایج کار را تا پایان وقت اداری هر روز پیگیری روزانه و نتایج نهایی را ظرف ۱۵ روز به معاونت قضایی قوه قضاییه اعلام شود.
تسنیم نوشت: قطع به یقین صبح فردا، تهران شاهد یخبندان شدید در کنار انباشت برف در تمام مسیرهای تردد شهری و بین‌شهری خواهد بود حال با این اوصاف، سؤال اساسی از مسؤلان مربوطه در استانداری تهران و آموزش و پرورش این است که چرا هنوز هیچ تصمیمی برای تعطیلی مدارس در روز دوشنبه اتخاذ نشده است؟
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با بیان اینکه دشمن تا وقتی ما خواهان استقلال و عزت‌ باشیم از توطئه دست بر نمی‌دارد، تصریح کرد: ایران مستقل‌ترین کشور جهان به لحاظ سیاسی است. امروز این عزت، استقلال و آزادگی ثمره خون شهدا و انقلاب اسلامی و مایه فخر است.
رئیس پلیس راهور تهران بزرگ تمهیدات ترافیکی، ممنوعیت‌ها و محدودیت‌ها و مسیرهای جایگزین و مسیرهای ۱۲ گانه راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن را اعلام کرد.
رئیس پلیس راهور تهران بزرگ تمهیدات ترافیکی، ممنوعیت‌ها و محدودیت‌ها و مسیرهای جایگزین و مسیرهای ۱۲ گانه راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن را اعلام کرد.
رئیس قوه قضاییه گفت: هیئت‌هایی را جهت تطبیق مصادیق با معیارهای پیش‌بینی شده تشکیل دهید تا این هیئت‌ها هر چه سریعتر فهرست زندانیان و محکومان مشمول عفو قرار گرفته را به خود آنها و جامعه اعلام کنند و در همین روزهای اعیاد دینی و ملی، حلاوت و شیرینی به کام مردم بنشیند.
رئیس قوه قضائیه گفت: هیئت‌هایی را جهت تطبیق مصادیق با معیارهای پیش‌بینی شده تشکیل دهید تا هر چه سریع‌تر فهرست زندانیان و محکومان مشمول عفو قرار گرفته را به خود آنها و جامعه اعلام کنیم.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ از ترافیک سنگین بزرگراه بابایی (غرب به شرق) در محدوده پل نیروی زمینی (منطقه ۲۵) خبر داد.
وزارت دفاع روسیه امروز در بیانیه ای به دنبال انفجار در پل کریمه اعلام کرد: تدارکات ارتش روسیه از طریق مسیرهای کنونی زمینی و دریایی ادامه دارد.
وزارت دفاع روسیه امروز در بیانیه ای به دنبال انفجار در پل کریمه اعلام کرد: تدارکات ارتش روسیه از طریق مسیرهای کنونی زمینی و دریایی ادامه دارد.
رئیس پلیس راهور تهران بزرگ، به مسیرهای راهپیمایی روز اربعین اشاره کرد و از محدودیت‌های تردد و محدودیت‌های توقف در این روز گفت.
براساس اعلام شرکت ارتباطات زیرساخت، اختلال مسیرهای ارتباطی شمال کشور که منجر به ایجاد مشکل در تامین ترافیک برخی پلتفرم های خارجی شده بود، رفع شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ