سادیو مانه، مهاجم سنگالی، معتقد است که در صورت رویارویی بایرن و لیورپول، پیروزی با قهرمان بوندسلیگا خواهد بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
باشگاه بایرن مونیخ به اتهامات درباره رفتار نژادپرستانه با سادیو مانه، بازیکن سابق این تیم واکنش نشان داد.
بایرن مونیخ تایید کرد که انتقال سادیو مانه به النصر عربستان به زودی انجام می‌شود.
این نشریه آمریکایی در بخش دیگری از گزارش خود مدعی شده اینکه دولت بایدن و سنای آمریکا و وزارت خارجه این کشور پس از حدود ۳ ماه هنوز جزئیاتی از وضعیت رابرت مالی ارائه نکرده اند می‌تواند دلیلی بر درست بودن این فرضیه باشد.
دسانتیس همچنان به نظر اصلی‌ترین گزینه ریاست‌جمهوری است که ترامپ یا بایدن نیست. به‌رغم رأی پایین‌اش، زمان زیادی که هنوز در کارزار مقدماتی باقی مانده و اتفاقات متعددی که در این فاصله می‌تواند بیفتد امید او و هوادارانش را حفظ می‌کند. بررسی‌های فایوسرتی‌ایت هم نشان می‌دهد کسی که در این فاصله با انتخابات، این میزان حمایت را داشته است، شانس ۱ به ۳ برای پیروزی دارد و این، شانس کمی نیست.
سادیو مانه علاقمند است به دوران حضور خود در بایرن ادامه دهد.
گری نویل می‌گوید وضعیت فعلی سادیو مانه در بایرن مونیخ برای او شگفت‌انگیز است و نمی‌تواند درک کند که چرا انتقال این ستاره سنگالی به بایرن ناموفق بوده است.
به نظر می‌رسد سادیو مانه، بازیکن سنگالی بایرن مونیخ، تابستان آینده این تیم را ترک خواهد کرد.
همبازی سابق سادیو مانه، ستاره سنگالی بایرن، می‌گوید او پیش از پیوستن به لیورپول می‌توانست راهی یونایتد شود ولی تصمیم درست را گرفت تا به یورگن کلوپ ملحق شود.
توماس توخل، سرمربی بایرن مونیخ، امیدوار است بتواند در بازی برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، از سد منچسترسیتی بگذرد و به دور بعد صعود کند.
تعدادی از بازیکنان بایرن مونیخ پس از درگیری اخیر سادیو مانه با لروی سانه از او فاصله گرفته اند.
حواشی اخیر سادیو مانه باعث شده تا آینده او در بایرن مونیخ به شدت در هاله‌ای از ابهام قرار بگیرد.
برخی رسانه‌های آلمانی می‌گویند سادیو مانه به دلیل رفتاری که با لروی سانه داشته از هم‌تیمی‌هایش در بایرن عذرخواهی کرده و آینده او در این باشگاه دیگر در معرض خطر نیست.
مدافع پرتغالی پس از ترک سیتی از در پشتی و بدون اینکه کسی دقیقا بداند چه بین او و گواردیولا گذشته، با بایرن به اتحاد بازمی‌گردد.
ماتیس دلیخت، مدافع هلندی بایرن مونیخ، پیش از دیدار تیمش با منچسترسیتی در لیگ قهرمانان می‌گوید ارلینگ هالند در اوج آمادگی است ولی خط دفاعی بایرن می‌تواند مانع از گلزنی او بشود.
سادیو مانه به عنوان مهاجم نوک به ترکیب بایرن بازگشت
بایرن مونیخ از عملکرد سادیو مانه، ستاره سنگالی، در ترکیب این تیم اصلا رضایت ندارد.
سادیو مانه، ستاره سنگالی، می‌گوید کریستیانو رونالدو به خاطر پیوستنش به بایرن مونیخ به او تبریک گفته است.
ناصر الخلیفی تایید کرد که کریستوف گالتیه حتی در صورت ناکامی پی‌اس‌جی در لیگ قهرمانان نیز در پست خود خواهد ماند.
بایرن مونیخ از سرعت بهبود سادیو مانه خوشحال است و می‌گوید امیدوار است او را زودتر از آنچه انتظار می‌رفت در ترکیب خود ببیند.
سادیو مانه که دیشب مشخص شد جام جهانی را از دست داده است تحت عمل جراحی قرار گرفته و تا فصل بهار نمی‌تواند برای بایرن مونیخ بازی کند.
یولیان ناگلزمان، سرمربی جوان بایرن مونیخ، مدعی شد صحنه برخورد توپ به دست سادیو مانه، مشکوک بوده است.
رئیس‌جمهوری آمریکا به شی جینپینگ، رئیس‌جمهوری چین گفته بود که نمی‌تواند تعهدی بدهد، چون کنگره آمریکا یک شاخه مستقل از دولت است و نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا شخصا درباره سفر‌های خارجی خودش تصمیم‌گیری می‌کند.
یولیان ناگلزمان از انگیزه بالای بایرن برای کسب دومین برد متوالی در بوندسلیگا و نیز محبوبیت سادیو مانه در رختکن بایرن گفت.
سادیو مانه خیلی زود به ستاره محبوب هواداران بایرن مونیخ تبدیل شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ