همبازی سابق سادیو مانه، ستاره سنگالی بایرن، می‌گوید او پیش از پیوستن به لیورپول می‌توانست راهی یونایتد شود ولی تصمیم درست را گرفت تا به یورگن کلوپ ملحق شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
موسی دیابی، وینگر فرانسوی تیم استون ویلا، در اولین مسابقه لیگ برتری خود در دیدار مقابل نیوکسل موفق به گلزنی شد.
درحالیکه احتمال انتقال ژوائو فلیکس به بارسلونا داغ شده دیه‌گو گودین، هم‌تیمی سابق او می‌گوید این ستاره پرتغالی هرگز نتوانست با اتلتیکو مادرید و دیه‌گو سیمئونه ارتباط برقرار کند و دلش با این تیم نبود.
سادیو مانه بازیکن سنگالی که به تازگی به جمع تیم النصر عربستان پیوسته برای هواداران این تیم پیام فرستاد. مانه با ارسال پیامی به هواداران النصر گفت: سلام به هواداران النصر، من سادیو مانه هستم، بسیار خوشحالم که به شما ملحق شدم و مشتاقانه منتظر بازی با شما هستم. من نمی‌توانم صبر کنم تا شما را در زمین ببینم. سادیو مانه با دستمزد سالیانه ۴۰ میلیون یورو هم‌تیمی کریستیانو رونالدو در النصر شد. النصر عربستان ۲۸ میلیون یورو نیز به باشگاه بایرن مونیخ پرداخته است تا این بازیکن که سابقه فتح لیگ قهرمانان اروپا را با لیورپول در کارنامه دارد به جدیدترین ستاره لیگ فوتبال عربستان بدل شود.
بازیکن برزیلی شباب الاهلی از اهدافش برای کسب قهرمانی در آسیا سخن گفت.
با اعلام رسمی باشگاه پورتو، نیکو گونزالس، ستاره سابق بارسلونا با قراردادی 5 ساله به این تیم پیوست.
کریستیانو رونالدو، ستاره النصر، در پایان بازی دوستانه با اینترمیلان با ستاره های تیم حریف گپ زد.
با تصمیم ژرژ ژسوس مهاجم اهل مالی الهلال از اردوی پیش فصل اتریش کنار گذاشته شد.
استیون جرارد، کاپیتان سابق لیورپول، جدید‌ترین ستاره جهان فوتبال است که اخیرا به عربستان سعودی رفته است. این ستاره ۴۳ ساله با امضای قراردادی به عنوان سرمربی به باشگاه الاتفاق پیوست. الاتفاق فصل گذشته موفق به کسب جایگاه هفتم در بین ۱۶ تیم در لیگ حرفه‌ای فوتبال عربستان سعودی شد. باشگاه‌های حاضر در این لیگ با حمایت صندوق سرمایه ملی کشور در ماه‌های اخیر موفق به جذب نام‌های بزرگی از لیگ‌های تراز اول اروپایی شده‌اند. روند جذب این ستارگان با انتقال کریستیانو رونالدو در ماه ژانویه به النصر آغاز شد. پس از او کریم بنزما، هم‌تیمی سابق رونالدو در رئال مادرید و انگلو کانته بازیکن تیم ملی فرانسه و چلسی انگلیس به الاتحاد پیوستند. نونو اسپریتو سانتو، سرمربی پیشین تاتنهام و خورخه ژسوس، سرمربی سابق بنفیکا نیز از جمله مربیانی‌اند که قرار است به لیگ حرفه‌ای فوتبال عربستان بپیوندند.
وین رونی، سرمربی دی سی یونایتد، هرگونه تمایل این باشگاه به جذب جسی لینگارد را تکذیب کرد.
لوکاس مورا، هم‌بازی سابق نیمار در پاری‌سن‌ژرمن و تیم ملی برزیل به او پیشنهاد کرد، برای ادامه بازی به لیگ برتر انگلیس برود.
هادی شکوری معتقد است با توجه به پتانسیل بازیکنان استقلال، تفکرات جواد نکونام هم در این تیم دچار تغییر خواهد شد.
دیگو کونتنتو که سال 2021 بازنشسته شده بود، قرار است برای تیم گمنام اف سی آشهایم به میدان برود.
چندین رسانه اسپانیایی اعلام کردند جوردی آلبا، ستاره سابق بارسا، مذاکرات با اینترمیامی را آغاز کرده و به زودی به هم‌تیمی سابقش لیونل مسی می‌پیوندد.
بعد از اعلام وداع سرخیو بوسکتس با بارسلونا، لیونل مسی هم‌تیمی سابق او پیامی خطاب به این ستاره اسپانیایی منتشر کرد.
اسامی بازیکنان خارجی الهلال برای دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا مشخص شد.
ستاره برزیلی سابق بارسلونا بهترین بازیکن دنیا را معرفی و درباره آینده هم‌تیمی آرژانتینی پیشین خود در این تیم صحبت کرد.
مهاجم سرشناس الهلال با زدن دو گل و یک پاس گل مقابل الدحیل کار تیم قطری را یکسره کرد.
ضربه دیدنی و بغل پای موسی مارگا برای پیروزی الهلال برابر فولاد و شکستن سد دفاعی نماینده ایران کافی بود.
رامین رضاییان دوئل جذابی با علی شجاعی در ورزشگاه وطنی داشت.
خوزه فونت، ستاره سابق تیم ملی پرتغال معتقد است که این تیم بدون رونالدو وضعیت بهتری دارد.
ریو فردیناند، هم‌تیمی سابق کریس رونالدو، معتقد است رابطه این ستاره پرتغالی و یونایتد به پایان رسیده است و مصاحبه اخیر او، برای جدایی‌اش از این باشگاه برنامه ریزی شده بود.
دژان لوورن، هم‌تیمی سابق محمد صلاح در لیورپول، بعد از هت‌تریک او در بازی دیشب مقابل رنجرز فرصت را برای تسویه حساب با منتقدین این ستاره مصری مناسب دید.
سرخیو راموس، مدافع پی اس جی، شب گذشته مانند همیشه نشان داد که از درگیری در زمین فوتبال فراری نیست.
کالوم هادسون اودوی، وینگر انگلیسی چلسی، که امروز با قراردادی قرضی به بایر لورکوزن پیوست می‌گوید کای هاورتز، ستاره آلمانی چلسی و بازیکن سابق لورکوزن نقش مهمی در این انتقال داشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ