تعدادی از بازیکنان بایرن مونیخ پس از درگیری اخیر سادیو مانه با لروی سانه از او فاصله گرفته اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: حتماً مشارکت در انتخابات باید بالا باشد که این مشارکت طبیعتاً در سایه رقابت، بالا می‌رود.
سعید جلیلی در جمع دانشجویان حاضر در طرح ولایت دانشگاه شهید بهشتی خواستار شناخت صحنهٔ فتنهٔ زرد شد و با تحلیل اهمیت مردم‌سالاری دینی در برابر طراحی صد سالهٔ دیگران برای این منطقه، از اهمیت نقش‌آفرینی فعالانه در انتخابات مجلس سخن گفت.
معاون حقوقی رئیس‌جمهور اظهار کرد: «به لحاظ تخصصی در طول تاریخ انقلاب انقدر منزوی نبودیم که در ابتدای سال ۱۴۰۰ منزوی بودیم. یعنی از غرب و شرق رانده شده بودیم. نه شرق حاضر بود با ما کار کند نه غرب؛ با همسایگان هم دعوا داشتیم. دلیل اینکه نمی‌توانستیم نفت بفروشیم آن بود که ارتباطات‌مان قطع شده بود.»
یک مسئول صهیونیست تاکید کرد که سیاست‌های ۲ تن از وزرای تندروی کابینه رژیم صهیونیستی باعث شده، این رژیم در حال ورود به یک انزوای سیاسی بی سابقه باشد.
فقدان تماس اجتماعی به مدت هشت ساعت می تواند منجر به کاهش سطح انرژی در مقایسه با ۸ ساعت بدون غذا شود.
منابع رسانه‌ای عبری زبان در گزارشی از درز سندی از وزارت خارجه رژیم موقت صهیونیستی خبر دادند که حاکی از «انزوای روزافزون اسرائیل در سطح جهانی است».
کارشناس مسائل غرب آسیا با اشاره به توافق میان ایران و عربستان، گفت: توافقنامه ایران و عربستان در پکن فصلی نویی در دیپلماسی منطقه غرب آسیا و یک ضربه کاری به آمریکا و اسرائیل به حساب می‌آید.
تحلیلگر نظامی و امنیتی صهیونیست گفت که ایران راهبردی جدیدی را در منطقه در راستای حل و فصل اختلافات با کشورهای عربی و انزوای اسرائیل دنبال می‌کند.
رئیس‌جمهور روسیه تاکید کرد این کشور در میانه تحریم‌های غرب، با استفاده از کانال گسترش روابط با کشورهای دیگر، از انزوای خود جلوگیری می‌کند.
وزیر خارجه روسیه تاکید کرد که غرب باید با احترام با اعضای جامعه بین‌المللی رفتار کند.
سفیر روسیه با رد ادعای آمریکا درباره منزوی شدن مسکو، تحریم‌های جدید واشنگتن علیه روسیه را «نسنجیده» خواند و تاکید کرد که تمام روسیه از ارتش برای دفاع از سرزمین اجدادی خود، حمایت خواهد کرد.
سرمربی تیم ملی فرانسه همچنان به انزوای خود در جمع های قدیمی ادامه می دهد.
تحقیقات نشان می‌دهد انزوای اجتماعی یک عامل خطر مهم برای زوال عقل در افراد مسن است.
سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» گفت که مطرح شدن فلسطین در جام جهانی فوتبال در قطر، تاکیدی بر انزوای رژیم صهیونیستی است.
رئیس جمهور ترکیه امروز در سخنانی هشدار داد: اروپا و لهستان بیشتر بهای انزوای روسیه را می‌ پردازند.
سازمان دیده بان حقوق بشر، رژیم بحرین را به استفاده از قوانین انزوای سیاسی علیه مخالفانش متهم کرد.
سخنگوی وزارت خارجه روسیه اعلام کرد آمریکا و ناتو به دنبال حل مشکلات خود با روسیه از طریق ایتالیا هستند.
نخست وزیر نروژ اعلام کرد که کشورهای غربی باید اندیشه منزوی کردن روسیه را کنار بگذارند.
وزیر امور خارجه پاکستان امروز در مصاحبه‌ ای هشدار داد: انزوای طالبان عواقب ناخوشایندی در پی خواهد داشت.
وزیر امور خارجه سوریه طی سخنانی گفت که جنگ تروریستی در این کشور در تحقق اهدافش از جمله شکستن اراده سوریه و انزوای آن در جهان و پیرامون خود ناکام ماند.
ولادیمیر نوروف وزیر امور خارجه ازبکستان خواستار جلوگیری از انزوای افغانستان شد.
سخنگوی وزارت خارجه روسیه اعلام کرد که دیدارهای متعدد هیئت دیپلماتیک این کشور در حاشیه مجمع عمومی سازمان ملل موید شکست طرح انزوای کشورش است.
کیلیان امباپه از شرایط فعلی خود در باشگاه پاری سن ژرمن رضایت ندارد و در رختکن نیز به بازیکنی منزوی تبدیل شده است.
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: ما معتقدیم آنها که روزی به دنبال گستراندن جنایتشان از بحر تا نهر بودند امروز در انزوای کامل به دور خود دیوار کشیده‌اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ