یولیان ناگلزمان از انگیزه بالای بایرن برای کسب دومین برد متوالی در بوندسلیگا و نیز محبوبیت سادیو مانه در رختکن بایرن گفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اساساً همان‌طور که زمین هر روز به دور خود می‌چرخد، جاذبه ماه آب‌هایی را که در نزدیک‌ترین فاصله قرار دارند، به سمت خود می‌کشد و جزرو مد ایجاد می‌کند. این جزر و مد‌ها در واقع یک «برآمدگی» بیضی شکل هستند که از یک طرف تحت تاثیر نیرو‌های گرانشی به سمت ماه کشیده می‌شوند و از سوی دیگر اینرسی می‌کوشد آن‌ها را سر جای خود نگه دارد.
کمبود هر ماده در بدن می‌تواند باعث سردرد شود؛ ویتامین‌ها جزو این دسته از مواد هستند. رژیم و سبک زندگی در کمبود این مواد موثرند و عاملی برای سردرد. کمبود ویتامین دی باعث سردردهای شدید می‌شود. افرایش مواد غذایی که حاوی ویتامین‌ها و مکمل‌ها هستند نیز سردرد را کاهش می‌دهند.
رژیم غذایی با قند بالا منجر به تسریع پیری پوست می‌شود. کسانی که شکر می‌خورند نسبت به همتایان خود که این کار را نمی‌کنند چین و چروک و افتادگی پوست بیشتری دارند. مصرف شکر منجر به تشکیل AGEs (Advanced Glycation Endproducts) می‌شود، ترکیباتی که نتیجه واکنش بین مولکول‌های قند و پروتئین در بدن هستند. این AGE‌ها به کلاژن و الاستین پوست که مسئول خاصیت ارتجاعی پوست هستند آسیب می‌رساند.
دلایلی که باعث شد تا باشگاه استقلال نتواند از کمیته بدوی مجوز حرفه‌ای بگیرد مشخص شد.
کلسیم تنها برای استخوان‌ها مفید نیست بلکه برای ارتقای سلامت اعصاب، قلب و ماهیچه‌ها نیز مفید می‌باشد. محصولات لبنیاتی مانند شیر و ماست نیز از منابع مهم این ماده معدنی هستند و همچنین در سبزیجات با رنگ تیره، غلات غنی شده و ماهی نیز کلسیم یافت می‌شود. حداقل سه وعده در روز ازاین منابع کلسیم دار استفاده کنید.
شدت گرفتن تنش در روابط تل آویو و واشنگتن باعث شد تا نخست وزیر رژیم صهیونیستی مانع از سفر «یواو گالانت»، وزیر جنگ این رژیم به واشنگتن شود.
همانگونه که رژیم غذایی نامناسب باعث چاقی، دیابت و بیماری قلبی می‌شود، تغذیه مناسب هم روی سلامت و زیبایی پوست اثر دارد. افزودن غذاهای مغذی به رژیم غذایی به شما کمک می‌کند که حتی با افزایش سن، یک پوست سالم و شاداب داشته باشید.
حواشی اخیر سادیو مانه باعث شده تا آینده او در بایرن مونیخ به شدت در هاله‌ای از ابهام قرار بگیرد.
این ماده معدنی که می‌توان از آن به‌عنوان یک کشف باورنکردنی یاد کرد، اولین‌بار به شکل جامد پیدا شده است و می‌تواند به گروه کاملاً جدیدی از مواد تعلق داشته باشد.
جدایی سادیو مانه از لیورپول باعث شد تا هر دو طرف در فصل 2022-2023 دچار بحران شوند.
یک مطالعه نشان داد که بین تری کلرواتیلن (TCE)، یک ماده شیمیایی که معمولا برای تمیز کردن استفاده می‌شود و بیماری پارکینسون ارتباط وجود دارد.
اتفاقات اخیر در اراضی اشغالی باعث شده تا رمضانی متفاوت تر از گذشته در انتظار فلسطینی ها باشد. فلسطینیان امسال به صورتی ویژه تر به استقبال ماه مبارک رمضان رفته اند.
عشقی گفت: پیشرفت صنعت به‌ویژه صنایع دانش‌بنیان فخرآفرین است؛ اما متاسفانه مناسبات و سیاست‌های اشتباه در حوزه مصرف و سرمایه‌گذاری باعث شده که دستاوردهای آن‌ها دیده نشود.
این تصور که جنگ می‌تواند رکود اقتصادی و زوال دموکراتیک را برطرف کند دیدگاهی عقب مانده و منسوخ شده است چرا که جنگ باعث می‌شود دموکراسی ما تهدید شده و ثروت مان به هدر برود، زیرا جنگ‌های نابخردانه باعث می‌شوند اعتماد عمومی و منابعی که ممکن بود به طور مولد در داخل استفاده شوند به شکلی مخرب در خارج از کشور صرف شوند.
یک طوطی در تایوان باعث جریمه ۱۰۰ هزار دلاری و ۲ ماه زندان برای صاحب خود شد.
در ماه جاری برادر یکی از مسوولان فرهنگی کشور به یکی از کشور‌های غربی پناهنده شد. بازتاب این خبر به حدی بود که این مسوول را واداشت تا در اظهارنظری این پدیده خانوادگی را با عبارت «ریزش‌ها و رویش‌ها» تبیین کند.
رئیس اورژانس کرمان گفت: عصر جمعه ۲۳ دی ماه در تونل سیرچ واقع در محور کرمان-شهداد به دلیل کندی حرکت خودرو‌ها داخل تونل و استنشاق گاز حاصل از احتراق سوخت خودرو ها، ۹ نفر دچار مسمومیت با گاز مونوکسید کربن شدند.
ممکن است مواد غذایی‌ای که می‌خورید باعث ایجاد چربی احشایی شوند چربی خطرناکی که در عمق شکم شما پنهان شده و اطراف اندام‌های حیاتی تان می‌پیچد. در اینجا ما آن مواد غذایی را بر اساس میزان مضر بودن شان برای شما رتبه بندی کرده ایم.
نتایج نشان داد که فقط در مردان سبک زندگی کم تحرک و مصرف زیاد قند باعث کاهش جریان خون در پا‌ها و افت پروتئینی به نام آدروپین می‌شود که حساسیت به انسولین را تنظیم می‌کند و نشانگر مهمی برای بیماری‌های قلبی عروقی است.
جنگ در اوکراین باعث شده تا ذخایر تسلیحاتی غرب نیز با محدودیت مواجه شوند.
گرمای هوا در قطر احتمالا باعث می‌شود که جام ملتها نیز مثل جام جهانی در زمستان برگزار شود.
درخشش صادق محرمی در بازی با اروگوئه باعث شد شاهد رونمایی از صالح حردانی نباشیم.
مصرف عسل طبیعی، باعث کاهش فشارخون، بهبود آریتمی‌های قلبی، کاهش سطح تری گلیسرید خون، کاهش سطح کلسترول بد (LDL) و افزایش سطح کلسترول خوب (HDL) می‌شود.
سرهنگ شریفی گفت: اگر بعد از سه ماه راننده دوباره شروع به رانندگی کرد و تخلفات حادثه ساز انجام داد و رفتار وی اصلاح نشد، این بار در صورت رسیدن جمع نمرات منفی به ۲۵ برسد شش ماه گواهینامه وی ضبط می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ