سادیو مانه خیلی زود به ستاره محبوب هواداران بایرن مونیخ تبدیل شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بارسلونا اعلام کرد فران تورس فصل آینده با پیراهن شماره 7 این تیم به میدان خواهد رفت. تورس به آرزوی خود رسید و پیراهن الگوی محبوبش را به دست آورد.
ناپولی که کیم مین جائه را با رقم 50 میلیون یورویی به بایرن مونیخ فروخت، حالا با 10 میلیون یورو جانشین او را به خدمت می‌گیرد.
مهدی ترابی پشت ضربه پنالتی و موعود بنیادی‌فر در حال هشدار به او، چه تصویر کابوس‌واری برای پرسپولیس...
داور بازی تراکتور - ملوان در حالی به سود سرخپوشان پنالتی گرفت که دستیارانش در این تصمیم با او موافق نبودند.
در نگاه اول، انگیزه دنیس هوپ سود مالی به نظر می‌رسد. با این حال، بسیار عمیق‌تر از آن است. او معتقد است که به دلیل فقدان یک هیئت حاکمه یا دولت ملتی که بتواند ادعای او را به چالش بکشد، حق مالکیت ماه را دارد. او همچنین به حفظ و حفاظت از منابع طبیعی روی زمین و در عین حال تشویق به اکتشاف و توسعه در فضا معتقد است.
استراماچونی هر از گاهی با انتشار پستی برای هوادارانش در ایران، علاقه اش به استقلال را به رخ می‌کشد اما حالا در آستانه محروم کردن این باشگاه ایرانی است. غرامتی که فقط با چهار ماه کار در ایران نصیبش شده و او بخاطر یک تاخیر دوماهه در حقوقش، کل مبلغ قرارداد دوساله بعلاوه سود پولش را می‌خواهد.
این روزها همه در اروپا از استعدادهای یک فوتبالیست با نامی پیچیده متحیر شده‌اند.
ژوائو کانسلو خرید بزرگ زمستانی بایرن بود ولی او حالا به یک نیمکت‌نشین تبدیل شده است. حسن صالح حمیدزیچ در این مورد توضیح داد.
کاترین، شاهدخت ولز در شرایط یخبندان و در حالی که یونیفرم نظامی به تن کرده بود در تمرینات کمک‌های اولیه نظامی شرکت کرد. وی اولین بازدید خود را از گردان اول در سالزبری را با لباس رزم انجام داد. در شرایط سرد و برفی، او از گردان بازدید کرد و در شبیه سازی مجروح شرکت کرد و در آنجا نحوه ارائه کمک‌های اولیه به یک سرباز مجروح را آموخت.
پرسپولیس بعد از آن شکست تلخ مقابل هوادار حالا به خوبی توانسته از بحران خارج شده و دوباره در قامت یک مدعی قدرتمند خود را مطرح کند.
مهدی تارتار امیدوار است روند شکست ناپذیری خود مقابل سپاهان را حفظ کند.
اسطوره منچستریونایتد و فوتبال ایرلند از بوکایو ساکا، ستاره آرسنال، تمجید کرد و گفت که توانایی بازی در بزرگترین تیم های دنیا از جمله رئال را دارد.
ابراهیموویچ یک نام‌خانوادگی که زیاد در فوتبال به گوشتان خورده است اما اینجا در بایرن مونیخ یک ابراهیموویچ جدید ظهور کرده است.
نوری شاهین دوران خوبی در رئال نداشت. روز جدایی از رئال، ژوزه مورینیو به او گفت که در حد و اندازه های رئال نبود که باعث ناراحتی او شده بود.
روبرت لواندوفسکی گفت که او هم مثل هر مهاجمی در دنیا آرزو دارد روزی کنار لیونل مسی بازی کند.
خورخه والدانو، اسطوره فوتبال آرژانتین، معتقد است لیونل مسی بسیار شبیه به مارادونا شده و می تواند آرژانتین را قهرمان جهان کند.
لیونل مسی در جریان پیروزی دو بر صفر تیمش مقابل مکزیک موفق شد به دو رکورد دیگر دیه‌گو مارادونا دست یابد.
فوق ستاره تیم ملی لهستان توانست نقش مهمی در کسب پیروزی تیمش مقابل عربستان داشت.
اریک تن‌هاخ حالا بیشتر از گذشته به کاسمیرو اعتماد دارد و ستاره برزیلی هم پاسخ این اعتماد را به خوبی داده است. مربی هلندی بازی خوب کاسمیرو برابر وستهم را ستایش کرد.
لیونل مسی امشب در جریان پیروزی 4-3 پی‌اس‌جی بر تروا یک گل تماشایی به ثمر رساند و یک پاس گل داد تا نقش مهمی در این پیروزی بازی کند.
پس از درگذشت ملکه الیزابت دوم، حالا بسیاری از اشیای نمادین، نشانه‌ها و عنوان‌ها در بریتانیا باید عوض شوند. سکه‌ها، تمبرها و مدال‌ها، دیگر به نیمرخ برجسته ملکه مزین نخواهند بود، بلکه نقش پسر و وارث او، شاه چارلز سوم را بر خود خواهند داشت. پرچم و نشان خانوادگی جدیدی برای پادشاه جدید طراحی خواهد شد و البته که معروف‌ترین سرود ملی نیز کمی تغییر می‌کند.
عثمان دمبله زیر نظر ژاوی تبدیل به بازیکنی متفاوت شده و حالا می توان گفت که او 140 میلیون یورو ارزش دارد.
پس از قعطی شدن حکم پرونده مارک ویلموتس در دادگاه عالی ورزش، حالا CAS رای مانوئل فررا دستیار بلژیکی ویلموتس را هم اعلام کرد که بر اساس آن فدراسیون فوتبال باید ۳۵۴ هزار یورو به علاوه ۵ درصد سود سالیانه به او بپردازد.
حالا CAS رای مانوئل فررا دستیار بلژیکی ویلموتس را هم اعلام کرد که بر اساس آن فدراسیون فوتبال باید ۳۵۴ هزار یورو به علاوه ۵ درصد سود سالیانه به او بپردازد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ