توماس توخل، سرمربی بایرن مونیخ، امیدوار است بتواند در بازی برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، از سد منچسترسیتی بگذرد و به دور بعد صعود کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم فوتبال النصر موفق شد به لطف تک گل رونالدو که از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید، از سد الشرطه عبور کند.
با اینکه انتظار می‌رفت سادیو مانه امروز در دیدار النصر و الزمالک برای اولین بار برای این تیم به میدان برود اما ستاره سنگالی در این مسابقه روی نیمکت خواهد نشست.
روی هاجسون یک فصل دیگر مربی کریستال پالاس می‌ماند. این مربی 75 ساله در ماه مارس جانشین پاتریک ویرا شد و اکنون پیرترین مربی تاریخ لیگ برتر است.
سومین جلسه اعضای هیات مدیره و تصمیم‌گیران باشگاه استقلال خوزستان نیز بی نتیجه ماند.
سرانجام عکاسان توانستند جای زخم ضربه‌ای که سادیو مانه به لروی سانه زد را شکار کنند.
بعد از شکست سه بر صفر مقابل منچسترسیتی، درگیری سادیو مانه و لروی سانه در رختکن، یک بحران جدی را برای بایرنی‌ها رقم زد.
ستاره ایرانی فاینورد پیروزی تیمش مقابل والویک را از روی نیمکت تماشا کرد.
یک رسانه انگلیسی مدعی شد مدیران چلسی شش هفته قبل از اخراج رسمی گراهام پاتر و در ماه فوریه تصمیم گرفته بودند فرانک لمپارد را به جای او روی نیمکت تیم‌شان بنشانند.
امیر قلعه‌نویی قصد ندارد در این برهه حساس تیمش را تنها بگذارد و در دیدار جام حذفی هم روی نیمکت سرمه‌ای پوشان سیرجانی خواهد نشست.
حالا تنها 24 به تعیین سرنوشت نیمکت مهم‌ترین تیم فوتبال ایران باقی مانده است.
به نظر می‌رسد با نتایجی که این هفته در لیگ دسته دوم رقم خورد، میثاقیان همچنان روی نیمکت تیم‌های ایرانی حضور داشته باشد.
سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان دیگر هیچ شانسی برای نشستن روی نیمکت تیم ملی ایرا برای جام ملت های ۲۰۲۳ آسیا ندارد.
سرمربی تیم ملی در سومین تلاش خود روی نیمکت ایران برای صعود به مرحله بعدی بار دیگر ناکام ماند.
اسماعیلا صار موفق شد از روی نقطه پنالتی دروازه اکوادور را باز کند.
باشگاه منچسترسیتی امروز رسما خبر از تمدید قرارداد پپ گواردیولا تا سال 2025 داد و به این ترتیب مربی اسپانیایی حداقل سه سال دیگر روی نیمکت سیتیزن ها خواهد ماند.
نماینده آمریکا می گوید به دلیل اعتراضات و فروش هواپیماهای بدون سرنشین ایران در جنگ اوکراین، هیچ فشاری برای مذاکرات هسته ای ایران وجود ندارد.
پس از شایعات و ماجراهای فراوان، رضا مهاجری روی نیمکت نفت مسجدسلیمان ابقا شد.
یولیان ناگلزمان، سرمربی بایرن مونیخ، در جریان پیروزی 6-2 این تیم مقابل ماینتس، سادیو مانه را به شدت تشویق کرد تا نشان دهد از عملکرد او تا چه اندازه خوشحال است.
یولیان ناگلزمان، سرمربی بایرن مونیخ، در جریان پیروزی 6-2 این تیم مقابل ماینتس، سادیو مانه را به شدت تشویق کرد تا نشان دهد از عملکرد او تا چه اندازه خوشحال است.
بایرن در دقایق پایانی توسط سادیو مانه دو شانس عالی گلزنی را از دست داد تا در نهایت با همان دو گل نیمه اول برنده بازی شود.
بایرن در دقایق پایانی توسط سادیو مانه دو شانس عالی گلزنی را از دست داد تا در نهایت با همان دو گل نیمه اول برنده بازی شود.
توماس مولر، ستاره آلمانی بایرن مونیخ، تاکید کرد آنها خیلی نباید روی لواندوفسکی تمرکز کنند.
طبق توافق حاصل بین طرفین کی روش برای مدت ۴ ماه تا پایان جام جهانی ۲۰۲۲ روی نیمکت ایران می‌نشیند. دستمزد مربی باتجربه پرتغالی در این مدت ۲۰۰ هزار یورو خواهد بود.
با وجود این که رئیس فدراسیون فوتبال توافقاتی با سرمربی پیشین تیم ملی داشته اما هنوز موانعی وجود دارد که اجازه نداده قرارداد با مرد پرحاشیه پرتغالی برای حضور روی نیمکت تیم ملی امضا شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ