معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ با بیان اینکه متهم مدعی شده بود که برای پیگیری و رفع مشکل پسر شاکی در دادگاه، قاضی درخواست مبلغ ۵۰۰ هزار دلار کرده و تنها در صورت پرداخت این مبلغ، مشکل پسرش را برطرف خواهد کرد، گفت: همین موضوع نیز سبب شده تا شاکی از طریق تعدادی از دوستان و بستگان، این مبلغ را تهیه کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
متهم گفت: حدود یک سال و نیم قبل با دختری به نام منیژه دوست شدم. من عاشق منیژه شده بودم و تصمیم به ازدواج با او داشتم. یک شب که منیژه میهمان خانه‌ام بود در عالم مستی راز سرقت‌هایم را برایش فاش کردم هم از طلا‌ها گفتم و هم از سرقت‌هایی که انجام داده بودیم.
یکی از پیچیده‌ترین سیستم‌های اکس-۱۵ مربوط به اجکت خلبان بود که با توجه سرعت و ارتفاع پرواز این پرنده مکانیسمی کاملا متفاوت با دیگر هواگردهای نظامی داشت.
یک BTM-۳ می‌تواند یک خندق در عمق یک و نیم متر و عرض تقریبا یک متر با سرعت ۷۳۱متر در ساعت حفر کند، این سرعت برای حفاری بسیار سریع است.
سخنگوی مجمع نمایندگان استان تهران در مجلس با اشاره به عملکرد فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از کاهش ۷ درصدی سرقت در تهران در چهار ماه نخست سال جاری به نسبت سال گذشته خبر داد.
سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی از ادامه سرقت‌ها از پایگاه‌های نظامی این رژیم خبر داد.
یزد- مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد گفت: امسال حدود پنج تن کابل‌های فشار ضعیف یعنی حدود ۱۰ کیلومتر از شبکه به سرقت رفت.
وزیر راه و شهرسازی گفت: هم اکنون ساخت و سازها با سرعت بیشتری انجام می‌گیرد به طوریکه هم اکنون ۱.۵ میلیون واحد مسکونی در بافت‌های فرسوده احداث می شوند.
اشغالگران آمریکایی طی ساعات گذشته، ده‌ها کامیون حامل سبوس گندم را از خاک سوریه خارج کردند.
چهار مظنونِ دزدی تکان‌دهنده‌ی گنجینه‌ی سکه طلای سلتیک از موزه سلتیک-رومی در مانچینگ، باواریا، دستگیر شدند. اما خبر بد این است که معلوم شد آن‌ها بخشی از این گنجینۀ گرانبها را ذوب کرده‌اند.
سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری تهران از انهدام باند ۴ نفره سارقان حرفه‌ای خودرو خبر داد و گفت: متهمان با استفاده از یک دستگاه خودروی جرثقیل یدک کش، سرقت‌ها را انجام می‌دادند.
رییس شورای شهر تهران گفت: متأسفانه شاهد سرقت لوله‌های آب در سطح شهر هستیم.
خانه سنگربان پاری‌سن‌ژ‌رمن مورد هجوم سارقین قرار گرفت.
جانلوییجی دوناروما، دروازه‌بان پاری سن ژرمن، در خانه‌اش هدف حمله سارقان قرار گرفت.
جانلوییجی دوناروما، دروازه‌بان پاری سن ژرمن، در خانه‌اش هدف حمله سارقان قرار گرفت.
رئیس پلیس پیشگیری تهران از دستگیری فردی که با جلب اعتماد شاکی به منظور جابجایی خودرو، با سوار شدن برخودرو، آن را سرقت کرده بود، خبر داد.
با تصمیم لوئیس انریکه، بورخا آلوارز از این پس مربی گلرهای پی اس جی خواهد بود. او در دو سال و نیم گذشته مربی دروازه‌بان‌های اف سی آندورا بود.
حمله یک سارق ناشناس به ویترین افتخارات بیژن حیدری، عجیب‌ترین اتفاق ممکن برای این داور لیگ برتر ایران بود.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری عاملان سرقت مسلحانه نیم میلیون دلاری در خیابان میرداماد، خبر داد.
شاگردان امیر قلعه‌نویی سرانجام پس از 5 مسابقه موفق به کسب پیروزی شدند.
آقای بازیگر گفت: قرار شد برای شروع ۵ هزار دلار برای سرمایه‌گذاری به جمشید بدهم و او وعده داد که به‌زودی این مبلغ دو‌برابر خواهد شد. من هم ۵ هزار دلار تهیه کردم و روز حادثه با جمشید در رستورانی واقع در شمال پایتخت قرار گذاشتم. آن روز با دوستانم سر قرار رفتم، اما هرچه منتظر نشستم خبری از جمشید نشد تا اینکه نیم ساعت بعد به من زنگ زد و گفت در ترافیک گرفتار شده است. او محل قرار را تغییر داد. قصد او این بوده که من تنها در محل قرار با او حاضر شوم تا نقشه‌اش را عملی کند.
آخرین آمار کرونا در ایران/ قمه کشی در تاکسی اینترنتی/ قتل به خاطر مستی/ رازی در نیم قرن سکوت!/ رهایی مرد طلافروش از چنگ آدم ربایان/ دختر ۱۲ ساله پدر قاتلش را لو داد/ مسمومیت ۵۸ دخترتیزهوش اردبیلی با گاز سمی/ ساخت پلاک‌های جعلی برای موتورسیکلت‌های سرقتی/ دوربین خانه همسایه راز جنایت را فاش کرد
وقتی ما سرعت غلبه سویه BA۵ را در اروپا را رصد می‌کنیم، می‌بینیم با شیوع سویه BQ۱ سرعت انتقال این بیماری افزایش یافته است، در حالی که از زمان آخرین تزریق واکسن عمومی کرونا زمان زیادی گذشته و جمعیت چشمگیری از مردم کشورمان نیز دوز سوم و چهارم کرونا را تزریق کرده اند و پیش بینی می‌شود، در یک تا یک و نیم ماه آینده دچار پیک جدید کرونا خواهیم شد و به اوج خود می‌رسد.
زن جوان گفت: ساعت ۸ و نیم شب بود که زنگ در خانه‌مان را زدند. ما در طبقه دوم برجی در زعفرانیه زندگی می‌کنیم. پشت در سرایدار ساختمان بود که برای گرفتن زباله آمده بود. از آنجایی که هر شب در همین بازه زمانی او به مقابل آپارتمان می‌آمد، در را باز کردم. اما به محض باز کردن در، ناگهان چهار مرد که صورت‌هایشان را با نقاب پوشانده بودند به همراه سرایدار در مقابل درظاهر شدند.
با توجه به سرعت بخشی به فرآیند تولید و عرضه خودرو و همچنین واردات خودرو در یکی دو ماه آینده، پیش بینی می‌شود در نیم سال دوم شاهد تعادل نسبی در سمت عرضه و تقاضای خودرو باشیم؛ اتفاقی که یکی از نتایج مثبت آن تعدیل قیمت‌ها و حذف دلالی از بازار خودرو خواهد بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ