بیدخام گفت: همانگونه که می‌دانید زیرساخت‌های ارتباطی تلفن ثابت و همراه برای اپراتور‌های دیگر را هم ما تأمین می‌کنیم و اگر تخریبی صورت بگیرد، باعث آسیب رسیدن به همه اپراتور‌ها و خسارت‌هایی برای همه آن‌ها به دنبال خواهد داشت. ما برای حل این مشکل جلسات متعددی و کارگروه‌های مشترکی با نیروی انتظامی داشتیم تا بتوانیم این سرقت‌ها را به حداقل ممکن برسانیم که نتایج بسیار خوبی را به همراه داشته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس پلیس آگاهی تهران گفت: فردی که بعد از سرقت خودرو با ترفند «سند نمره» آن را می‌فروخت، دستگیر شد.
رئیس منطقه ۲۳ پلیس بزرگراه‌ها از کشف یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی و دستگیری سارق خبر داد.
ماجرای نصب کامپیوترهای سرقتی خودرو در محل!
تایباد ـ فرمانده مرزبانی خراسان رضوی گفت: در راستای برخورد قاطعانه با قاچاقچیان در مرزهای خراسان رضوی مرزبانان هنگ تایباد موفق به کشف ۱۶۱ دستگاه تلفن همراه قاچاق در عملیات‌های جداگانه شدند.
بوشهر- رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر از شناسایی و دستگیری تعداد ۹۹ نفر خریدار اموال سرقتی طی سال جاری در استان بوشهر خبر داد.
در شبانه روز گذشته حوادثی در سطح شهر تهران رح داده از توقیف خودرو سرقتی تا دپوی بیش از ۹۷ کیلو هروئین و شیشه که پرونده آنها در دستور کار پلیس قرار گرفته است.
احمد پیشنهاد سرقت داد، اما من نپذیرفتم. آنقدر اصرار کرد و در گوشم خواند که اغفال شدم و تصمیم گرفتم برای ساختن زندگی مشترکمان وارد این بازی خطرناک شوم. احمد به من اطمینان داد که هرگز ماجرا لو نخواهد رفت. حتی می‌گفت بعد از سرقت بلافاصله، مقدمات سفرمان را فراهم می‌کند تا از ایران برویم. او تبحر خاصی در حرف زدن داشت و موجب شد تا من فریب بخورم. چون تصور می‌کردم عاشقم است و من هم دلباخته او شده بودم.
محموله بزرگ لوازم سرقتی در مخفیگاه روستایی
سلاخی سیار گوسفندهای سرقتی!
سرقت و تخریب گسترده منصوبات مخابراتی اعم از مرکزی و آبونه شبکه تلفن ثابت در حجم بالا و تکرار مکرر آن عمده علت قطع طولانی مدت ارتباطات مشترکین خطوط تلفن ثابت در زاهدان است
بخشی از گوشی‌های سرقتی از کشور خارج می‌شوند که البته ساز و کارهایی برای جلوگیری از این اتفاق وجود دارد.
فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: بخشی از گوشی‌های سرقتی از کشور خارج می‌شوند که البته ساز و کارهای برخورد و عدم اجازه خروج آنها از کشور صادر شده است.
سلاخی گوشی‌های سرقتی در خانه مالخر!
وزیر دارایی رژیم صهیونیستی حکمی را امضا کرد که به موجب آن ۱۰۰ میلیون شکل از محل درآمد‌های مالیاتی فلسطینیان را مصادره می‌کند، پیش از این صهیونیست‌ها هر بار ۵۰ میلیون شکل از درآمد مالیاتی فلسطینیان را بلوکه می‌کردند.
"بانک ایران زمین" نیز همانند سایر بانک‌های خصوصی و دولتی اقدام به راه‌اندازی بانکداری مجازی به منظور رفاه حال مشتریان خود کرده است و تا جاییکه نکات امنیتی و کلیدی را در جهت جلوگیری از سرقت و کلاهبرداری مدام به مشتریان گوشزده می‌کند.
طی ۲۴ ساعت گذشته در نقاط مختلف تهران حوادثی رخ داد که مأموران انتظامی در آن نقش آفرینی کردند. در بسته اخبار پلیسی شهر مهم‌ترین حوادث را بخوانید.
معاون فن آوری اطلاعات بانک شهر، گفت: هنگام استفاده از خدمات بانکداری الکترونیک، اگر نکات پیشگیرانه به درستی به کار گرفته نشود؛ زمینه به سرقت رفتن اطلاعات بانکی و مالی مشتریان با دستان خودشان فراهم خواهد شد.
پس از گذشت حدود ۳ ماه از سرقت صندوق‌های اجاره‌ای شعبه دانشگاه بانک ملی، امروز این بانک در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: مطابق دستور بازپرس، بانک ملی ایران در نخستین مرحله به مرور در حال تحویل مصنوعات طلا به صاحبان آن است.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ شوخی مرگبار دو برادر/ متهم به قتل: جسد همسرم را در بیابان دفن کردم/ چالشی برای اخاذی!/ دستگیری شرور فراری در تونل مخفی/ ۳هزار سرقت از منازل کرمان در ۴ ماه!/ بازداشت متهم ۴۰۰ میلیون دلاری/ قتل باجناق زیر چرخ‌های خودرو!/ شگرد عجیب مرد نوازنده برای سرقت از مشتریان
شگرد عجیب مرد نوازنده برای سرقت از مشتریان
معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه با ارسال پیامکی به شهروندان از آنها خواست تا نسبت به دارا بودن مجوز قانونی ارائه دهنده خدمات ( کارگزار،‌مشاور سرمایه گذاری و ... اطمینان حاصل کنند.
با توجه به اینکه مدتی است بازار سرمایه روند صعودی را آغاز کرده است و شاخص کل در حال رشد می باشد، بسیاری از سهامداران پیگیر این مسئله هستند که این صعود شاخص کل تا کجا ادامه خواهد داشت؟ در این مطلب تحلیل شاخص کل را با امواج الیوت انجام داده ایم.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۴۹ میلیون و ۱۳ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۱۰۲۴ تن از ایشان وخیم است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ